Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Σκλαβενίτης: Το μεγάλο ψέμα που κυκλοφορεί για το σούπερ μάρκετ εδώ και λίγες ώρες!

Για να μην πιστεύετε ότι σας... ταΐζουν!

15 Οκτωβρίου 2019 08:07
Σκλαβενίτης: Το μεγάλο ψέμα που κυκλοφορεί για το σούπερ μάρκετ εδώ και λίγες ώρες!

Πρόσφατα κυκλοφόρησε ξανά η φήμη πως η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, κατέβασε από τα ράφια τους κωδικούς προϊόντων 869 από Τουρκία μετά από διαταγή της διεύθυνσης λόγω των γεγονότα στην Συρία. Ο ισχυρισμός ωστόσο είναι ψευδής.

Η εν λόγω φήμη ξεκίνησε από ένα υπάλληλο της εταιρίας Σκλαβενίτη που, όπως παραδέχτηκε σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του, είδε τις προτροπές για µποϊκοτάζ στα τουρκικά προϊόντα και σκέφτηκε να γράψει το ίδιο για την εταιρία Σκλαβενίτη.

Ο υπάλληλος κατέβασε την ανάρτηση όταν του επισημάνθηκε ότι ο ισχυρισμός ήταν ψευδής, ωστόσο η είδηση είχε ήδη κοινοποιηθεί σε αρκετούς λογαριασμούς και σελίδες. Η είδηση δημοσιεύτηκε σε σελίδες όπως για παράδειγμα η «ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ Βετερανοι» και "Εθνικό Μέτωπο" από τις οποίες κοινοποιήθηκε ξανά χιλιάδες φορές.

Σκλαβενίτης: Το μεγάλο ψέμα που κυκλοφορεί για το σούπερ μάρκετ εδώ και λίγες ώρες!

Στο πλαίσιο επαλήθευσης της είδησης επικοινωνήσαμε με την εταιρία «Σκλαβενίτης» και μας επιβεβαίωσαν ότι η φήμη πως κατέβασαν από τα ράφια τα τουρκικά προϊόντα δεν ισχύει. Κατά συνέπεια ο ισχυρισμός που εξετάζουμε είναι ψευδής.

Είδηση βόμβα για τα Lidl!

Με επενδύσεις που στην εταιρική χρήση Μάρτιος 2019- Φεβρουάριος 2020, θα φτάσουν τα 120 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 40 εκατ. σε σχέση με εκείνες της προηγούμενης χρήσης, η Lidl Hellas σύντομα θα φτάσει τα 225 καταστήματα πανελλαδικά.

Ωστόσο, όπως τόνισε στο GrTimes.gr o κ. Σταύρος Σταυρινός, team manager- public relations της Εταιρείας, το σημαντικότερο είναι ότι μέσω αποτελεσματικών επιχειρησιακών επιλογών, η αλυσίδα επιτυγχάνει αφ’ ενός αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματά της σε συνδυασμό με μεγαλύτερο καλάθι, κάτι που συνεπάγεται την αύξηση του μεριδίου της θυγατρικής της γερμανικής αλυσίδας στην ελληνική λιανεμπορική αγορά.

Η Lidl, που σήμερα κατέχει πάνω από το 15% της εγχώριας αγοράς λιανεμπορίου, έχει μειώσει αισθητά την απόσταση από τον δεύτερο σε ισχύ «παίκτη» της αγοράς που είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία σημειωτέον διαθέτει πολύ μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων, ίσως και περισσότερα των 460. Eννοείται πως πρώτη σε μέγεθος δικτύου, μερίδιο αγοράς και τζίρους, είναι η EY Σκλαβενίτης, μετά και την απορρόφηση των καταστημάτων της «Μαρινόπουλος».

Διαβάστε με την ευκαιρία: Απίστευτη καταγγελία για Lidl: Τι αποκάλυψαν οι εργαζόμενοι;

Είδηση βόμβα για τα Lidl!

Η εκπτωτική αλυσίδα που φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, μπήκε δυναμικά στην τρέχουσα εταιρική χρήση, πιάνοντας από τους πρώτους μήνες ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν τις επιδόσεις της χρήσης 2018-2019, κάτι που δημιουργεί ευοίωνο κλίμα στην επιχείρηση και υψηλές προσδοκίες.

Όπως τονίσθηκε στο GrTimes.gr, τη χρονιά που πέρασε, μέσα σε δύσκολες συνθήκες για την αγορά, σε περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, με πίεση για μεγάλες προσφορές και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η Lidl Hellas έκλεισε με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4,3%.

Η εταιρεία ( νομικής μορφής Ο.Ε.) που δεν ανακοινώνει νούμερα πωλήσεων και αποτελεσμάτων, σχετικά με την τρέχουσα χρήση το μόνο που πληροφορεί είναι, ότι ο τζίρος της κινείται σταθερά ανοδικά, κάτι που αν συνεχιστεί ως και το Φεβρουάριο του 2020, θα της δώσει αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερο από το 60% του τζίρου προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων Ελλήνων προμηθευτών. Συνολικά η Εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και προδιαγραφές της επιχείρησης.

Lidl, η μόνη γερμανική αλυσίδα που ρίζωσε

Ας σημειωθεί ότι η Lidl Hellas, η μόνη γερμανική λιανεμπορική που ρίζωσε στην Ελλάδα ( παλαιότερα, περί το 2006, είχε κινηθεί η τότε Plus, ενώ στη συνέχεια άδοξα κατέληξε και η προσπάθεια των Aldi), ανήκει στην ομώνυμη… γερμανίδα μητέρα που κι΄εκείνη βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Schwarz

Ο Όμιλος Schwarz, το 2018 είχε ξεπεράσει το φράγμα των 100 δις. ευρώ, με τον κύκλο εργασιών του να φθάνει τα 104,3 δισ. ευρώ καθαρά, καθιστώντας τον έτσι στο μεγαλύτερο εμπορικό όμιλο της Ευρώπης.

Τι προβλέπει το πρόγραμμα των 120 εκατ.

Τα κεφάλαια αυτού του μεγάλου επενδυτικού πακέτου, θα διατεθούν, ανάμεσα σε άλλα για:

την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου σε όλα τα καταστήματα
την ανάπτυξη κωδικολογίου με την προσθήκη 250 νέων κωδικών φτάνοντας συνολικά τα 2550 προϊόντα
την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα)
την προσθήκη νέων σημείων πωλήσεων έτσι ώστε το Δίκτυο να αριθμεί, μαζί με το νέο κατάστημα στη Λήμνο, 225 καταστήματα. Τον Ιούλιο εγκαινιάσθηκε το 224ο κατάστημα στο Ν. Μαρμαρά, έτσι που η Lidl έχει πλέον 7 καταστήματα στην Χαλκιδική.
την αύξηση της μισθολογικής δαπάνης κατά 5,3% που συνεπάγεται αύξηση των απολαβών για τους περισσότερους από 5.550 εργαζόμενους της εταιρίας.

Διαβάστε με την ευκαιρία: Καταγγελία σοκ για αγορά χαλασμένου κιμά από πασίγνωστο σούπερ μάρκετ!

Είδηση βόμβα για τα Lidl!

Σε 20 χρόνια, επενδύσεις 1,3 δις.

Στα 20 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η Lidl συνολικά επένδυσε πάνω από 1,3 δισ. ευρώ, με τη συνολική προστιθέμενη αξία που έδωσε στην ελληνική οικονομία να ανέρχεται σε 712 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,39% του ΑΕΠ. Η συνολική συνεισφορά της σε φορολογικά έσοδα ανέρχεται σε 247 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,32 % των φορολογικών εσόδων του κράτους.

Την παρούσα χρονική φάση, η Εταιρεία διαμορφώνει το επενδυτικό της πλάνο για την επόμενη εταιρική χρήση, το οποίο θα κινηθεί σε αντίστοιχα επίπεδα με το φετινό.

Από τα 224 καταστήματα που σήμερα λειτουργεί η Lidl πανελλαδικά, 20 βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη όπου είναι και η έδρα της εταιρείας και, 76 βρίσκονται στη βόρειο Ελλάδα. Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο του 2019 εγκαινιάσθηκε το 224ο κατάστημα στο Ν. Μαρμαρά, έτσι που η Lidl έχει πλέον 7 καταστήματα στην Χαλκιδική.

Βασική επιδίωξη της Εταιρείας είναι, να εξυπηρετήσει περισσότερες περιοχές στη νησιωτική Ελλάδα και την Αττική όπου οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Πλέον η Lidl δείχνει ευελιξία όσον αφορά την επιλογή ακινήτων για νέα καταστήματα, όπως φάνηκε και με το νέο κατάστημα στην Αθήνα, στην Καλλιθέα, επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου 79. Το συγκεκριμένο κατάστημα city concept με πάρκινγκ στο ισόγειο και κατάστημα στον 1ο όροφο, αποτελεί ένα από τα πρότυπα καταστήματα της Lidl αναπροσαρμοσμένα στον αστικό ιστό.

Στους στόχους του προγράμματος ανάπτυξης είναι η δημιουργία καταστημάτων πόλης και στη Θεσσαλονίκη, εφ΄όσον βρεθούν κατάλληλα ακίνητα.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Συναγερμός στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη: Παράνομη η...

Σεισμός στην αγορά: Απόφαση βόμβα για τον Σκλαβενίτη!

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις και νέα για την Ελλάδα και τον κόσμο στο Athensmagazine.gr

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share