Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Τιτανομαχία! Συγκρούονται 3 μαύρες τρύπες!

Απίστευτο!

26 Σεπτεμβρίου 2019 07:46
Τιτανομαχία! Συγκρούονται 3 μαύρες τρύπες!

Στη σύγκρουση τριών γαλαξιών, επιστρατεύθηκε το... βαρύ πυροβολικό - Το τεραστίων διαστάσεων αυτό φαινόμενο βρίσκεται σε απόσταση ενός δισ. ετών φωτός από τη Γη.

Δείτε επίσης: Να τι θα συνέβαινε εάν η Γη ήταν επίπεδη!

Σύγκρουση... Μπορείτε να φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος δίχως συγκρούσεις; Πώς και αν θα είχαμε εξελιχθεί ως κοινωνίες; Αν θα είχαν αποκτήσει οι άνθρωποι περισσότερα δικαιώματα; Αν θα είχε εξελιχθεί η επιστήμη; Αν θα μιλούσαμε σήμερα για ταξίδια στο Διάστημα και για αποικίες σε Σελήνη και Άρη; Ό,τι είναι ζωντανό κινείται, και ό,τι κινείται, φτάνει η στιγμή που συγκρούεται. Ο κόσμος είναι ένας κόσμος σύγκρουσης, ωστόσο μικρογραφία ενός Σύμπαντος που στηρίζει την ύπαρξή του στη σύγκρουση.

Ουράνια σώματα συγκρούονται με πλανήτες, μεταφέροντας υλικά για τη δημιουργία ζωής. Γαλαξίες ολόκληροι συγκρούονται μεταξύ τους, σε μία Τιτανομαχία, που ξεπερνά τη λογική και το εύρος της ανθρώπινης γνώσης. Το στοιχείο της σύγκρουσης δεν λείπει ούτε από το πλέον ανεξήγητο και νεφελώδες φαινόμενο του γνωστού -στον άνθρωπο- Σύμπαντος. Τις Μαύρες Τρύπες.

Για πρώτη φορά, η αθρωπότητα παρακολουθεί τη σύγκρουση τριών γαλαξιών, οι οποίοι, στην προσπάθειά τους να... επικρατήσουν, έχουν στείλει το «βαρύ πυροβολικό» στην πρώτη γραμμή. Το «βαρύ πυροβολικό» δεν είναι άλλο από τις Μαύρες Τρύπες που διαθέτουν στο κέντρο τους, οι οποίες βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης, με αποτελέσματα και συνέπειες που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε στην παρούσα φάση.

Η τεράστια συντριβή βρίσκεται σε απόσταση ενός δισ. ετών φωτός από τη Γη και συγκεκριμένα στο σύστημα SDSS J084905.51 + 111447.2. Για να το δουν, οι αστρονόμοι χρειάζονται τη χρήση τηλεσκοπίων στο έδαφος και στο διάστημα.

Πώς εντοπίστηκε η Τιτανομαχία

Το τηλεχειριστήριο Sloan Digital Sky Survey στο Νέο Μεξικό απεικόνισε το σύστημα σε οπτικό φως. Η παρακολούθηση από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στο project Galaxy Zoo βοήθησε να επισημανθεί το σύστημα ως γαλαξιακή σύγκρουση.

Δείτε επίσης: Η NASA προειδοποιεί: Τεράστιος αστεροειδής θα περάσει κοντά από την Γη!

Τα όργανα της Surface Survey Surface Wide Field της NASA έδειξαν λαμπρό υπέρυθρο φως που προήλθε από τη σύγκρουση. Το παρατηρητήριο ακτίνων Χ Chandra παρουσίασε φωτεινά σημεία φωτός στο κέντρο κάθε γαλαξία. Το πυρηνικό φασματοσκοπικό τηλεσκόπιο της NASA έχει εντοπίσει αέριο και σκόνη. Οι πληροφορίες αυτές συνδυάστηκαν και αποκάλυψαν ενεργές, υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες.

Η έρευνα για το σπάνιο τριπλό σύστημα δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα στο The Astrophysical Journal.

Δείτε επίσης: Τεράστια ανακάλυψη: Η Γη έχει το πιο υψηλής ενέργειας φως που έχει παρατηρηθεί ποτέ!

«Ψάχναμε μόνο για ζεύγη μαύρων τρυπών εκείνη την εποχή, και όμως, μέσω της τεχνικής επιλογής μας, σκόνταψαμε σε αυτό το καταπληκτικό σύστημα», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Ryan Pfeifle, πτυχιούχος βοηθός έρευνας στο Πανεπιστήμιο George Mason. «Αυτές είναι οι ισχυρότερες ενδείξεις που βρέθηκαν ακόμα για ένα τέτοιο τριπλό σύστημα ενεργητικής τροφοδότησης των υπερμεγέθων μαύρων τρυπών», πρόσθεσε.

Οι εικόνες και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν σε διαφορετικά μήκη κύματος φωτός έδωσαν τελικά όλα τα κομμάτια που ήταν απαραίτητα για την ανακατασκευή του παζλ. «Με τη χρήση αυτών των μεγάλων παρατηρητηρίων, εντοπίσαμε έναν νέο τρόπο αναγνώρισης τριπλών υπερμεγέθων μαύρων οπών. Κάθε τηλεσκόπιο μας δίνει μια διαφορετική ένδειξη για το τι συμβαίνει σε αυτά τα συστήματα», ανέφερε ο Pfeifle.

Ειδήσεις