Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Οι γιατροί την έστειλαν σπίτι για να πεθάνει! Η μητέρα της όμως της έσωσε την ζωή με θεραπεία που βρήκε στο ίντερνετ!

Συγκλονιστική ιστορία!

13 Σεπτεμβρίου 2019 10:06

Η 31χρονη Έιντζελ Τοκνελ, μητέρα δυο παιδιών ήταν στο τελικό στάδιο του καρκίνου όταν οι γιατροί την συμβούλεψαν να γυρίσει σπίτι και να πεθάνει ήσυχα κοντά στα παιδιά της.

Η διάγνωση ήταν ξεκάθαρη.

Η Έιντζελ είχε όγκο στη λεκάνη που είχε το μέγεθος όσο ένα μπαλάκι του τένις. Ο όγκος ήταν κακοήθεις και επιθετικός και οι ελπίδες της ήταν μηδαμινές.

Η 67χρονη μητέρα της όμως είχε άλλα σχέδια. Αποφάσισε να μην το βάλει κάτω και έκανε ότι μπορούσε για να σώσει την κόρη της.

Διαβάστε επίσης στο Athensmagazine.gr: Εκπληκτικό: Του είπαν ότι του απομένουν 18 μήνες ζωής και εκείνος θεράπευσε τον καρκίνο του έτσι!

«Ήμουν μόλις στα 30 και φοβόμουν να πεθάνω, ήταν τρομακτικό, λέει η Έιντζελ . Η μητέρα μου, Κathy αρνήθηκε να τα παρατήσει και να πειστεί ότι δεν υπήρχε θεραπεία», σημειώνει.

Μετά από μια αναζήτηση στο διαδίκτυο η Κέιτι βρήκε την θεραπεία για την Έιντζελ η οποία περιλάμβανε απευθείας χρήση ιονίζουσας ραδιενέργειας στα καρκινικά κύτταρα.

«Όταν πήρα τη διάγνωση στα χέρια μου πήγα κατευθείαν στο Google και έψαξα για την θεραπεία του καρκίνου που έγραφε στη διάγνωση. Δεν θα άφηνα με τίποτα το κορίτσι μου να πεθάνει και εγώ να κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια», αναφέρει η Κέιτι.

Όπως αναφέρει, μετά από τρεις μήνες θεραπείας στο Royal Marston Hospital που περιλάμβαναν πέντε γύρους χημειοθεραπείας, ολοήμερες χημειοθεραπείες, τρεις μεταγγίσεις αίματος και εξωτερική ραδιοθεραπεία η Έιντεζλ βγήκε νικήτρια.

Προειδοποίηση SOS έχει εκπέμψει η χώρα: Ποιο πασίγνωστο οικιακό προϊόν προκαλεί λευχαιμία και καρκίνο σε παιδιά

Τα παιδιά που εκτίθενται σε εντομοκτόνα σε εσωτερικούς χώρους είναι σχεδόν κατά 50% πιο πιθανό να αναπτύξουν λευχαιμία ή λέμφωμα…

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of the American Academy of Pediatrics.

Τεράστια προσοχή για προϊόν προσώπου! Ο ΕΟΦ προειδοποιεί!

“Παρά το γεγονός ότι τα εντομοκτόνα και τα φυτοφάρμακα είναι απαραίτητα για την εξάλειψη των εντόμων και άλλων παρασίτων, οι τοξικές χημικές ουσίες που περιέχουν μπορεί να είναι επιβλαβείς ή ακόμα και θανατηφόρες για τα παιδιά”, είπαν οι ερευνητές σε σχετικό δελτίο Τύπου.

Και οι δύο ασθένειες είναι σπάνιες στα παιδιά, ωστόσο, η συχνότητα εμφάνισης του καρκίνου παιδικής ηλικίας έχει αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες, αν και ολοένα περισσότερα παιδιά επιβιώνουν λόγω καλύτερης θεραπείας, σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ.

“Η έκθεση σε εντομοκτόνα εσωτερικών χώρων -αλλά όχι εντομοκτόνα για εξωτερικούς χώρους- κατά την παιδική ηλικία βρέθηκε ότι σχετίζεται σημαντικά με αυξημένο κίνδυνο καρκίνων της παιδικής ηλικίας, συμπεριλαμβανομένης της λευχαιμίας και του λεμφώματος, αλλά όχι και για όγκους του εγκεφάλου παιδικής ηλικίας”, αναφέρουν μεταξύ άλλων οι ερευνητές.

Για τις ανάγκες της μελέτης τους, οι επιστήμονες αξιολόγησαν τα δεδομένα από 16 προηγούμενες μελέτες σχετικά με την πιθανή συσχέτιση του καρκίνου παιδικής ηλικίας και των εντομοκτόνων, βρίσκοντας ότι η έκθεση των παιδιών στα χημικά αυξάνει τις πιθανότητες για λευχαιμία κατά 47% και την πιθανότητα ανάπτυξης λεμφώματος κατά 43%.

Ειδήσεις