Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024

Πανικός στην αγορά: Τεράστιο deal για τον Σκλαβενίτη!

Σεισμός!

26 Μαΐου 2019 09:52
Πανικός στην αγορά: Τεράστιο deal για τον Σκλαβενίτη!

Αίσθηση προκάλεσε η χθεσινή ανακοίνωση του deal συνένωσης των δυνάμεων της Yoda.gr και της Caremarket.gr παρόλο που αποτελεί φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, προκειμένου αυτά τα δύο online super market να αποκτήσουν από κοινού κρίσιμη μάζα.

Σήμερα ελέγχουν το 25% της συγκεκριμένης αγοράς, ωστόσο το στοίχημα είναι πως θα πορευθούν από εδώ και πέρα. Τι επενδύσεις θα κάνουν, πως θα οργανώσουν τα κέντρα διανομής, πότε θα πετύχουν πανελλαδική κάλυψη και με ποιους προμηθευτές θα συνεργαστούν.

Η συμφωνία της Yoda.gr και της Caremarket.gr προβλέπει την προοδευτική από κοινού λειτουργία των δύο εταιρειών, τη διατήρηση της πλατφόρμας του Caremarket.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr, το οποίο διατηρεί και την πλειοψηφία στη νέα εταιρεία που δημιουργείται.

Η ελληνική αγορά και η παγκόσμιες τάσεις

Με βάση την προβολή που έχει γίνει από το eRetail Audit της Convert Group, το 2018, ο τζίρος των βασικών παικτών που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά του online grocery αναμένεται να αγγίξει τα 34,5 εκατ. ευρώ, να φθάσει τα 63,9 εκατ. ευρώ το 2019 και να ξεπεράσει τα 111 εκατ. ευρώ το 2020. Πέρυσι το συγκεκριμένο λιανεμπορικό κανάλι, κατέγραψε αύξηση 32% σε σχέση με το 2016 με αποτέλεσμα ο τζίρος των βασικών μεγάλων online παικτών όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, e-fresh.gr, yoda.gr, welovesupermarket.gr, caremarket.gr, να ανέλθει στα 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον τζίρο 17,5 εκατ. ευρώ πραγματοποίησαν δευτερεύοντες παίκτες, δηλαδή δίκτυα τα οποία δραστηριοποιούνται σε άλλους κλάδους αλλά πωλούν προϊόντα τα οποία διατίθενται μέσω του σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με το eRetail Audit της Convert Group, το μέσο καλάθι αγορών περιέχει 34 προϊόντα, η αξία του ανέρχεται στα 88 ευρώ με ΦΠΑ και οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται Τετάρτη και Πέμπτη. Τι ψωνίζουν όμως περισσότερο οι e-καταναλωτές;

Το 51% του τζίρου αφορά προϊόντα τροφίμων, το 17% καθαριστικά, το 16% προϊόντα καφέ-ποτών-νερού-αναψυκτικών, το 8% προϊόντα παιδικής και βρεφικής φροντίδας ενώ 5% προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής. Πως βρίσκουν το e-δίκτυο που θα ψωνίσουν οι καταναλωτές; Το 30% των παραγγελιών γίνονται από καταναλωτές που εισέρχονται απευθείας στο online κατάστημα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο το e-commerce εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να «τρέχει» με ρυθμό ανάπτυξης 20% τα επόμενα χρόνια, για να αγγίξει τα 4 τρισ. δολάρια το 2020, από «μόλις” 1,9 τρισ. δολάρια που ήταν πέρυσι. Σε αναπτυγμένες αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ, σήμερα η διείσδυση των online πωλήσεων στα Είδη Παντοπωλείου είναι υποτονικές.

Ενώ μόνο το 23% των Αμερικανών αγοράζουν Είδη Παντοπωλείου μέσω του internet, το ποσοστό αυτό αναμένεται να υπερ-τριπλασιαστεί τα επόμενα 10 χρόνια. Αντιθέτως οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν συνηθίσει να αγοράζουν online είδη παντοπωλείου λόγω δύο πολύ «ώριμων” ψηφιακά παικτών της αγοράς (Tesco και Ocado).

Πηγή capital.gr

Ανατριχιαστική αποκάλυψη: Αυτός είναι ο απίστευτος λόγος που δεν ανοίγουν τα σούπερ μάρκετ "Σκλαβενίτης" τις Κυριακές!

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές παραμένει κλειστή.

Σε όλα της τα καταστήματα έγκαιρα είχε αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες της ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της.

Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει οκτώ εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.

Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.

Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή.

Αλλά για να απαντηθεί χρειάζεται κανείς να ανατρέξει στον τρόπο που έχει αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.

Η επιχείρηση μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας!

Αποκορύφωμα της τακτικής επέκτασης και κυριαρχίας της στην ελληνική αγορά είναι η αίσια ολοκλήρωση του deal με την Μαρινόπουλος και η διάσωση πάνω από 10.000 θέσεων εργασίας.

Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την επιχείρηση που έχει σεβαστεί τα βασικά δικαιώματά τους, και το γεγονός ότι δεν απολύει τους παλιούς για να προσλάβει πάρτ τάιμ νέους, με κατώτερους μισθούς, αλλά και το ότι οι περισσότεροι καταφέρνουν να βγουν στη σύνταξη από την εργασία τους στη Σκλαβενίτης.

Οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: τη δουλειά τους.

Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές.

Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως «κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας».

Με όλα αυτά, προφανώς, η εργασία την Κυριακή είναι… περιττή!

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share