Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Φοβερές αλλαγές στον ΟΑΣΑ: Γιατί θα αλλάξουν σχεδόν όλα τα διοικητικά μέλη;

Τι συνέβη;

6 Μαΐου 2019 20:56
Φοβερές αλλαγές στον ΟΑΣΑ: Γιατί θα αλλάξουν σχεδόν όλα τα διοικητικά μέλη;

Σαρωτικές αλλαγές στη διοίκηση του ΟΑΣΑ αποφάσισε το Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. προχωρώντας στην αντικατάσταση σχεδόν όλων των μελών του Δ.Σ.

Ο έως σήμερα διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, ο οποίος είναι και ο μοναδικός που παραμένει στο νέο σχήμα, αναλαμβάνει χρέη προέδρου με στόχο να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο σε ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού και ομιλοποίησης.

Καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ αναλαμβάνει ο Νίκος Αθανασόπουλος, ο οποίος στο παρελθόν είχε διαχειριστεί το χαρτοφυλάκιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2016) με έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στρατηγικών, μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών. Το 2016 ανέλαβε Διευθυντής Σιδηροδρομικών Μεταφορών στη Rail Cargo Logistics Goldair, ενώ από τον Φεβρουάριο του 2018 εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συγκεκριμένα στο Shift2Rail Joint Undertaking.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΕΣΥΠ, τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου είναι:

1. Ιωάννης Σκουμπούρης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου

2. Νικόλαος Αθανασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

3. Άγγελος Αμδίτης, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

4. Νικόλαος Καλατζής, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

5. Βασιλική Κεφαλά, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Το σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο συμπληρώνεται με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων (Μη Εκτελεστικό Μέλος), καθώς και με την Βασιλική Δημητρακοπούλου (Μη Εκτελεστικό Μέλος), η οποία προτάθηκε προς εκλογή από τον Υπουργό Οικονομικών σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 4389/2016.

«Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα διαμορφώσει το πλαίσιο για την υλοποίηση του Επιχειρηματικού Πλάνου του ΟΑΣΑ, με στόχο την προώθηση ενός μοντέλου βιώσιμης αστικής κινητικότητας σε συνδυασμό με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, οι οποίες θα συμβάλλουν καταλυτικά στον εξορθολογισμό της λειτουργίας των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών, στην αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές συγκοινωνίες και γενικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη της Αθήνας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΑΣΑ αυτήν την περίοδο βελτιώνει τα μεγέθη του ύστερα από αρκετά χρόνια πτωτικής πορείας των συγκοινωνιακών εταιριών, με τα έσοδα να έχουν σπάσει το «φράγμα» των 20 εκατομμυρίων ευρώ τον περασμένο Μάρτιο. Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο αν και συνάντησε σημαντικές δυσκολίες, έχει ολοκληρωθεί και πλέον έχουν κλείσει όλες οι πύλες εισόδου στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, γεγονός που αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στα έσοδα του Οργανισμού.

Εκτιμάται μάλιστα ότι θα επιτευχθεί και ο στόχος που έχει τεθεί για το 2019 και αφορά έσοδα 240 εκατομμυρίων ευρώ.

ΟΑΣΑ: Παραιτήθηκε ο Τάσος Ταστάνης!

«Ο ΟΑΣΑ για πρώτη φορά, ύστερα από αρκετά χρόνια, είδε τα έσοδά του να αυξάνονται σε μηνιαία βάση σε ποσοστά άνω του 20%», τονίζει σε δήλωσή του, ο απερχόμενος πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης, με αφορμή την παραίτησή του από τον Οργανισμό, προκειμένου να τεθεί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές για δήμαρχος Γλυφάδας.

«Μετά από 3,5 χρόνια, κλείνει για μένα ένας κύκλος κατά τον οποίο αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις για να κρατηθούν όρθιες οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, για να ανακοπεί η πορεία της απαξίωσής τους. Για να γίνει πράξη το όραμα που είχαμε θέσει εξαρχής, σε συνεργασία με την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: Οι πολίτες της πρωτεύουσας να μετακινούνται με τα δημόσια μέσα μεταφοράς από επιλογή και όχι μόνο από ανάγκη», σημειώνει στη δήλωσή του ο πρόεδρος του Οργανισμού .

Και προσθέτει «Το διάστημα αυτό με επιμονή και παρά τις δυσκολίες, ολοκληρώσαμε με επιτυχία τα δύο μεγάλα έργα εκσυγχρονισμού και στρατηγικής σημασίας για τον Οργανισμό: Την τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ και το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΟΑΣΑ για πρώτη φορά, ύστερα από αρκετά χρόνια, είδε τα έσοδά του να αυξάνονται σε μηνιαία βάση σε ποσοστά άνω του 20%.

Βάλαμε τις βάσεις για την ανανέωση του γηρασμένου στόλου οχημάτων, δρομολογώντας την προμήθεια 492 νέων λεωφορείων και τρόλεϊ σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μετά από περίπου μια δεκαπενταετία αδράνειας.

Διεκδικήσαμε την κάλυψη των αναγκαίων θέσεων σε προσωπικό (οδηγούς, τεχνικούς, ελεγκτές), καθώς εξαρχής θεωρούμε ότι οι εργαζόμενοι είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο του ομίλου.

Συνεργαστήκαμε με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης υλοποιώντας δεκάδες παρεμβάσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Εκπονήσαμε το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΑΣΑ (2018 - 2022) που διαμορφώνει ένα νέο και καινοτόμο επιχειρησιακό περιβάλλον για το Οργανισμό με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Εφαρμόσαμε με ευθύνη και ευαισθησία μια κοινωνική πολιτική που έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες της Αττικής που έχουν περισσότερο ανάγκη να κινούνται σήμερα είτε δωρεάν είτε με μισό εισιτήριο με τα δημόσια αστικά μέσα μεταφοράς.

Αποδείξαμε ότι οι δημόσιοι οργανισμοί μπορούν να τα καταφέρουν θαυμάσια και στα δύσκολα, όταν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που χρησιμοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες και όταν λειτουργούν με σύνεση και με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας και των πολιτών».

«Θέλω από βάθους καρδιάς να ευχαριστήσω την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και προσωπικά τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντάς μου αυτή τη σημαντική θέση ευθύνης. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, τα μέλη του ΔΣ του ΟΑΣΑ, τις Διοικήσεις των θυγατρικών του ομίλου (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και τους χιλιάδες εργαζόμενους του ομίλου που μοχθούν καθημερινά και με αντίξοες συνθήκες να φέρουν σε πέρας αυτό το τιτάνιο έργο» καταλήγει η δήλωσή του απερχόμενου προέδρου του ΟΑΣΑ Τάσου Ταστάνη.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share