Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Προσοχή! Πόσες ώρες είναι επιτρεπτές να κάθονται τα παιδιά μπροστά στις οθόνες;

Οι ειδικοί προειδοποιούν!

19 Απριλίου 2019 15:46
Προσοχή! Πόσες ώρες είναι επιτρεπτές να κάθονται τα παιδιά μπροστά στις οθόνες;

Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Αλμπέρτα του Καναδά, αποδεικνύει πως τα παιδιά που μέχρι την ηλικία των πέντε ετών, περνούν καθημερινά τουλάχιστον δύο ώρες μπροστά σε μία οθόνη, είναι οκτώ φορές πιο πιθανό να εμφανίσουν στο μέλλον Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), σε σχέση με εκείνα που περνούν λιγότερη από μισή ώρα την ημέρα μπροστά από ένα κινητό, τάμπλετ ή υπολογιστή.

«Τα παιδιά από τριών έως πέντε ετών πρέπει να αναπτύσσουν μια υγιή σχέση με τις οθόνες. Οι μελέτες μάς υποδεικνύουν πως μια χρονική διάρκεια μεταξύ 0 - 30 λεπτών μπροστά από μια οθόνη καθημερινά είναι το ιδανικό διάστημα», ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας, δρ. Piush Mandhane.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το abcnews, η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής, συνιστά στους γονείς να περιορίζουν τo χρόνο που τα παιδιά τους χρησιμοποιούν συσκευές με οθόνη σε μια ώρα κάθε μέρα και τους ενθαρρύνει να βρίσκονται δίπλα τους, ώστε να τα καθοδηγούν κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής τους εμπειρίας.

Επίσης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα παιδιά που στέκονται μπροστά από οθόνες για περισσότερες από δύο ώρες καθημερινά, είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσουν προβλήματα συμπεριφοράς όταν κλείσουν τα πέντε τους χρόνια. Αντίθετα όσα αφιερώνουν τουλάχιστον δύο ώρες την εβδομάδα σε φυσικές δραστηριότητες είναι λιγότερο πιθανό να παρουσιάσουν προβλήματα ψυχικής υγείας.


Η μελέτη δεν μπόρεσε να εξηγήσει αναλυτικά αυτό το συσχετισμό, ωστόσο φαίνεται πως η συμπεριφορά των παιδιών και ο χρόνος που περνούν μπροστά από μια οθόνη συνδέονται άμεσα.

Τι συνιστούν οι επιστήμονες

Προκειμένου τα παιδιά να μην έχουν προβλήματα ελλειμματικής προσοχής και συμπεριφοράς στη μετέπειτα ζωή τους, οι ειδικοί συνιστούν στους γονείς:

Να απενεργοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές όταν τα παιδιά ξεπερνούν το ημερήσιο χρονικό όριο.
Να ορίζουν ένα σωστό πρόγραμμα ύπνου για τα παιδιά.
Να ενθαρρύνουν την σωματική και φυσική δραστηριότητα των παιδιών με γυμναστική και άλλες δραστηριότητες.

GLAMI: 'Έρευνα σε 1000 Έλληνες καταναλωτές του GLAMI αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά των αγορών τους!

Θα θέλατε να γνωρίζετε τα πάντα γύρω από το πώς ψωνίζουν online οι Έλληνες καταναλωτές, τι σκέφτονται πριν κάνουν κάποια αγορά μόδας και ποια είναι τα πιο δημοφιλή fashion trends αυτή τη στιγμή; Το www.GLAMI.gr, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, σάς συστήνει με ενθουσιασμό το Fashion (Re)search, το απόλυτο «εργαλείο» που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη νοοτροπία των καταναλωτών και να ηγηθείτε στο παιχνίδι της μόδας και των πωλήσεων.

Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε έχει να κάνει με το shopping.

Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα από την έρευνα μόδας για το 2018 που διεξήχθη σε 1000 συμμετέχοντες από
την Ελλάδα οι οποίοι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από το www.GLAMI.gr, προσφέρουν βαθιά
και ουσιαστική γνώση σχετικά με τις συνήθειες των καταναλωτών αλλά και τον τομέα του fashion e- commerce στην Ελλάδα.

Γνωρίζατε, για παράδειγμα, ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις μόδας στην Ελλάδα υπολογίζεται πως παρουσίασαν αύξηση κατά 8% σε σχέση με το περασμένο έτος ενώ αντίθετα, οι πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων μόδας παρέμειναν σε σταθερά επίπεδα;

Fun fact: Η έρευνα μόδας του GLAMI αποτελεί ένα «εργαλείο-κλειδί» για όλους όσους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στις πιο εξειδικευμένες και χρήσιμες πληροφορίες – θα σας φανεί ενδιαφέρον, για παράδειγμα, το γεγονός πως το τριήμερο της Black Friday για το 2018, το www.GLAMI.gr κατέγραψε διπλάσιο αριθμό πωλήσεων προς τα συνεργαζόμενα καταστήματά του σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες. Αρκετά εντυπωσιακό, σωστά;

Purchases are forever…

Ο παράγοντας της ανθεκτικότητας φαίνεται πως αποτελεί σπουδαίο κίνητρο προκειμένου να προβεί κάποιος σε μία αγορά. Σε σχετική ερώτηση αναφορικά με το ποιο είναι το κυριότερο στοιχείο που συνυπολογίζει κανείς πριν
επενδύσει σε κάτι, το 59% απάντησαν πως ήταν πρόθυμοι να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για ένα item καλής ποιότητας το οποίο θα μπορέσουν να κρατήσουν περισσότερα χρόνια στην ντουλάπα τους.

Η μεγαλύτερη μάλιστα βαρύτητα δίνεται συνήθως στα πανωφόρια, αφού οι περισσότεροι επιβεβαίωσαν ότι συνηθίζουν να φορούν ένα παλτό ή ένα jacket τουλάχιστον 30 φορές πριν το απομακρύνουν από τη γκαρνταρόμπα τους.

Με υπογραφή… ελληνική!
Τις τελευταίες σεζόν είναι γεγονός πως σημειώνεται μία στροφή των καταναλωτών και των fashion influencers προς τα brands και τους σχεδιαστές που φέρουν ελληνική ταυτότητα. Είναι αρκετά εντυπωσιακό το ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, το 61% των χρηστών του www.GLAMI.gr έχουν κάνει αγορές από ελληνικά e-shops ενώ το 91% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να προσθέσει στην γκαρνταρόμπα του κάποιο ελληνικό item μόδας στο άμεσο μέλλον.

Η μόδα αγαπάει το Athleisure
Αν έπρεπε να ξεχωρίσουμε την τάση που τις τελευταίες σεζόν δείχνει να κυριαρχεί στην παγκόσμια μόδα και στο στιλ των key-influencers, αυτή θα ήταν αναμφίβολα το Athleisure. Το αθλητικό στιλ με ένα chic twist έχει βρει πλέον τη θέση του στην καθημερινότητά μας και, ακόμα πιο έντονα, στην γκαρνταρόμπα μας. Η απελευθερωτική αίσθηση να συνδυάζεις τα αγαπημένα σου sneakers με τα πάντα – από φόρμες και παντελόνια μέχρι φορέματα, φούστες και κοστούμια, με το στιλιστικό αποτέλεσμα να παραμένει κομψό και classy, φαίνεται πως έχει γίνει το νέο must
στα καθημερινά outfits για κάθε λάτρη του στιλ.

Το αποδεικνύουν άλλωστε τα στατιστικά, αφού το 78% των συμμετεχόντων στην έρευνα του www.GLAMI.gr απάντησε ότι πλέον, επιλέγει το athletic chic στοιχείο για κάθε ώρα της ημέρας και όχι αποκλειστικά για τις προπονήσεις στο γυμναστήριο.

Ο λόγος; Όλα είναι θέμα άνεσης, σύμφωνα με το 89% των ερωτηθέντων. Όλα τα παραπάνω είναι ένα μικρό μόνο δείγμα των πληροφοριών που μπορεί κανείς να αντλήσει με ένα μόνο κλικ στο www.fashion-research.gr. Η μόδα έχει τα μυστικά της και τώρα, ήρθε η ώρα να τα ξεκλειδώσετε.

Σχετικά με το GLAMI
Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποτελέσει ένα παγκόσμιο fashion search engine που συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη μόδα σε ένα μέρος. Σήμερα, το GLAMI λειτουργεί σε 13 χώρες και μετράει

Περισσότερα από 250 συνεργαζόμενα e-shops στην Ελλάδα, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands. Το GLAMI αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 13 χώρες: Τσεχία, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Ουκρανία και Ελλάδα.


GLAMI
Inspigroup s.r.o. – GLAMI
Krizikova 148/34, 186 00, Praha 8 – Karlin, Czech Republic
Contact person: Χαρίδημος Σπινθάκης, [email protected]

PR Agency
CONCEPT Communication Strategies II T: 2108021252 II W: conceptcom.gr
Γιώτα Χουλιαρά, [email protected]
Μαρία Μεϊντάνη, [email protected]
Ερμίσα Γκοτζάι, [email protected]

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share