Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

ORCHESTRA: Ανακαλεί εσφαλμένα προϊόντα!

Τι συνέβη;

15 Απριλίου 2019 12:10
ORCHESTRA: Ανακαλεί εσφαλμένα προϊόντα!

Η Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία ORCHESTRA HELLAS Α.Ε., σε συνεργασία µε το Τµήµα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραµµα ανάκλησης καθισµάτων booster της εταιρείας PREMAMAN µοντέλα BLUE CHAIR RISER PREU2V και BLACK CHAIR RISER PREU2U (όλες οι παρτίδες).

Κατά τη διάρκεια εργαστηριακής δοκιµής, που συνίσταται στην εφαρµογή µιας δύναµης 150Ν για 1 λεπτό σε µια κατεύθυνση σε γωνία 45° προς την κατεύθυνση κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης, οι ραφές στην περιοχή του καβάλου βρέθηκαν να σπάνε. Λόγω αυτού, το παιδί µπορεί να γλιστρήσει κάτω από τη ζώνη ασφαλείας, γεγονός που µπορεί να οδηγήσει στην παγίδευση του κεφαλιού. Μέχρι αυτή την στιγµή δεν έχει περιέλθει σε γνώση της εταιρείας κανένα ατύχηµα, το οποίο να σχετίζεται µε το συγκεκριµένο θέµα.

Τι πρέπει να κάνετε αν το έχετε αγοράσει
Η εταιρεία ORCHESTRA HELLAS Α.Ε. έχει αποσύρει από τα σηµεία πώλησης τα εναποµείναντα τεµάχια και παρακαλεί τους καταναλωτές να σταµατήσουν άµεσα τη χρήση των συγκεκριµένων προϊόντων και να τα επιστρέψουν στο κατάστηµα αγοράς, προκειµένου να τους επιστραφεί το αντίτιµο αγοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι κάτοχοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν µε τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας Λ. Θηβών 279 – Αιγάλεω τηλ.210 9836834 µε το τµήµα εξυπηρέτησης πελατών ή στο email: [email protected].

Δείτε το κείμενο της ανάκλησης πατώντας εδώ

Συναγερμός: Αυτά είναι τα τρόφιμα θάνατος στην αγορά! Προσοχή σκοτώνουν!

Σχεδόν μία στις 10 επιχειρήσεις από όσες ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) έλεγξε μέσα στο 2018 δεν τηρούσε τη νομοθεσία όσον αφορά τα τρόφιμα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων μη συμμόρφωσης με τη νομοθεσία, το 50,2%, αφορούσε τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών (μαζικής εστίασης), στις οποίες όμως πραγματοποιήθηκαν αναλογικά και οι περισσότεροι έλεγχοι.

Το 41% των παραβάσεων που εντοπίστηκαν αφορά τη μη τήρηση των κανόνων υγιεινής, το 20,8% το σύστημα HACCP το οποίο είναι υποχρεωτικό να τηρείται, το 19,2% τη μη σύννομη επισήμανση των προϊόντων, το 10,2% μη ασφαλή προϊόντα και το 2,4% νοθευμένα προϊόντα ή περιπτώσεις εξαπάτησης του καταναλωτή.

Κατά το έτος 2018, οι επιθεωρητές του ΕΦΕΤ πραγματοποίησαν 8.987 ελέγχους σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων τροφίμων, με συχνότητα που υπαγορεύεται κατά βάση από ανάλυση της επικινδυνότητας, την οποία πραγματοποιεί ο οργανισμός κατ’ εφαρμογή των προτύπων του ευρωπαϊκού οργανισμού (EFSA).

Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκαν 6.472 τακτικοί έλεγχοι (ποσοστό 72% των διενεργηθέντων ελέγχων).

Οι επανέλεγχοι, 2.052, ανήλθαν στο 22,8% και η διαχείριση έκτακτων περιστατικών, 463, στο 5,2%.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ελέγχων 39,8% πραγματοποιήθηκε σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών (καφετέριες, καταστήματα μαζικής εστίασης), το 22,6% σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πώλησης τροφίμων, το 15,5% σε επιχειρήσεις που παρασκευάζουν και συσκευάζουν τρόφιμα, το 17,9% σε παρασκευαστές που πωλούν στη λιανική και το 4,2% σε χώρους όπου αποθηκεύονται και μεταφέρονται τρόφιμα.

Σε 544 επιχειρήσεις, δηλαδή ποσοστό 8%, διαπιστώθηκαν παραβάσεις της νομοθεσίας.

Μετά τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης που κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό παραβάσεων (50,2%), ακολουθούν οι παρασκευαστές λιανικής με ποσοστό 16,6%, η λιανική με ποσοστό 14,8%, οι παρασκευαστές – συσκευαστές με ποσοστό 14,6% και τα σημεία αποθήκευσης με ποσοστό 3,8%.

Συνολικά έγιναν 164 κατασχέσεις μη ασφαλών τροφίμων (72 τόνοι προϊόντων), ανεστάλη η λειτουργία 4 επιχειρήσεων, επιβλήθηκαν διοικητικές κυρώσεις σε 554 επιχειρήσεις και ποινικές κυρώσεις σε 31 επιχειρήσεις.

Ο ΕΦΕΤ συνιστά στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν προμηθεύονται τρόφιμα και σε περίπτωση υποψίας παραπλάνησης να επικοινωνούν με τον φορέα

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share