Ποια Black Friday: Ο Τάσος Δούσης προτείνει «Travel Tuesday» για φθηνά ταξίδια
Τα μυστικά του Τάσου Δούση για τα ταξίδια του
Πρώτα ήταν η Black Friday — μετά η Cyber Monday.
Τώρα οι καταναλωτές που ψάχνουν για deal έχουν έναν λόγο να ψωνίζουν διαδικτυακά μια μέρα παραπάνω. Το "Travel Tuesday" - η πρώτη Τρίτη μετά την αμερικανική γιορτή των Ευχαριστιών - στοχεύει όσους αναζητούν εκπτώσεις σε ταξίδια, αντί για τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης στο Πλαίσιο...
Το ενδιαφέρον αναζήτησης για το "Travel Tuesday" αυξήθηκε περισσότερο από 500% από το 2021 έως το 2023, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η McKinsey & Company την Πέμπτη.
Οι αναζητήσεις είναι υψηλότερες μεταξύ των Αμερικανών και Καναδών καταναλωτών, αλλά το ενδιαφέρον αυξάνεται επίσης στην Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και την Ισπανία, σύμφωνα με την McKinsey
Το Google Trends το υποστηρίζει, δείχνοντας αναζητήσεις για "Travel Tuesday" ξεκινώντας τον Νοέμβριο του 2017, μειώνονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυξάνονται απότομα το 2022 και το 2023, κυρίως στη Βόρεια Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και την Αυστραλία.
Τώρα αυτή η τάση έρχεται δυναμικά και στην Ευρώπη αλλά πιστεύω θα γίνει σιγά-σιγά must και στην Ελλάδα.
Πτήσεις, ξενοδοχεία και κρουαζιέρες
Η έκθεση του McKinsey, με τίτλο "Travel Tuesday is Real — and Growing", έδειξε ότι οι κρατήσεις ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών και κρουαζιέρων μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών αυξήθηκαν την "Travel Tuesday" πέρυσι, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Νοεμβρίου 2023.
Οι κρατήσεις αεροπορικών εταιρειών αυξήθηκαν περισσότερο από 60% εκείνη την ημέρα και οι κρουαζιέρες κατά περισσότερο από 50%, από την περίοδο των δύο εβδομάδων πριν και μετά από αυτήν, σύμφωνα με την έκθεση. Άρα οι Αμερικανοί το δουλεύουν το έργο μια χαρά.
Αν θέλετε τη γνώμη μου, νομίζω ότι σε μερικά χρόνια η Travel Tuesday θα ξεπεράσει σε τζίρους την Black Friday. Γιατί το πιστεύω αυτό; Διότι έρευνες έχουν δείξει πως οι καταναλωτές προτιμούν σε πολύ μεγάλα ποσοστά να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε δαπάνες ταξιδιωτικές και λιγότερο σε άλλες απολαύσεις.
Δείτε επίσης: Χριστούγεννα στην Ευρώπη: 5 παραμυθένιοι προορισμοί για την λίστα σας από τον Τάσο Δούση
Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς (58%) δηλώνουν ότι προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε ταξίδια αντί για ψώνια, σύμφωνα με την Έρευνα χειμερινών ταξιδιών του 2024 από την εταιρεία προσωπικών οικονομικών WalletHub.
Μια παγκόσμια έρευνα της Amex Trendex του 2024 σε περισσότερους από 13.000 ενήλικες που βγάζουν τουλάχιστον 50.000 $ ετησίως έδειξε ότι περίπου ένας στους τρεις ερωτηθέντες είπε ότι σχεδιάζει να δώσει μια «εμπειρία» ταξιδιού ως δώρο σε έναν φίλο του συνεργάτη του υπάλληλο του ή στα παιδιά του.
Οι κορυφαίες εμπειρίες αφορούσαν την ψυχαγωγία (59%) και τα ταξίδια (54%), σύμφωνα με την έρευνα της Amex που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο.
Πώς μπορείτε να ωφεληθείτε
Ξεκινήστε από νωρίς
Είναι πιθανό μια προσφορά να είναι διαθέσιμη για αρκετές μέρες πριν από την Travel Tuesday, αναφέρει η Julie Ramhold, αναλύτρια καταναλωτών στο DealNews.com.Ramhold. «Μπορεί να σημαίνει ότι παίρνουν τις προσφορές της Black Friday ή της Cyber Monday και τις παρατείνουν για άλλη μια μέρα ή μπορεί στην πραγματικότητα να έχουν μια συγκεκριμένη προσφορά για την Travel Tuesday.
Πού θα βρείτε τις καλύτερες προσφορές
Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να περιμένετε να βρείτε τις πιο δελεαστικές εκπτώσεις στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία, τα οποία τείνουν να συμμετέχουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην διοργάνωση από ό,τι οι απευθείας ταξιδιωτικοί πάροχοι, λέει η Ramhold.
Οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί επίσης να διαφημίζουν εκπτωτικές πτήσεις, αλλά μπορεί να μην έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τα χρήματά σας.
«Τονίζω ιδιαίτερα το γεγονός ότι μόνο οι διαφημιζόμενοι ναύλοι γίνονται φθηνότεροι. Ένα από τα μεγαλύτερα ανοιχτά μυστικά στην ταξιδιωτική βιομηχανία είναι ότι οι καλύτερες προσφορές στα αεροπορικά εισιτήρια δεν είναι οι διαφημισμένες προσφορές – είναι αυτές που τρέχουν στο παρασκήνιο», λέει ο Scott Keyes, ιδρυτής του Going.com. «Οι διαφημισμένες πωλήσεις που είναι ελαφρώς καλύτερες από το κανονικό δεν είναι ούτε κατά διάνοια οι καλύτερες προσφορές που τείνετε να βλέπετε στις πτήσεις».
Ευελιξία στο ταξίδι σημαίνει κέρδος
Όσον αφορά την κράτηση φθηνών ταξιδιών, οι ίδιοι κανόνες ισχύουν την Travel Tuesday, όπως και όλο το χρόνο. Κυρίως, αφήστε τις προσφορές να έρθουν σε εσάς, όντας ευέλικτοι ως προς τις ημερομηνίες και τον προορισμό του ταξιδιού σας.
«Αν δεν έχετε απαραίτητα ημερομηνίες που είναι εξαιρετικά κλειδωμένες ή αν δεν χρειάζεται να πάτε στο Παρίσι ή στη Ρώμη ή στην Αθήνα, τότε είναι η καλύτερη στρατηγική σας να κρατάτε τις επιλογές σας ανοιχτές και να βλέπετε τι μεγάλες προσφορές εμφανίζονται, αντί να διαλέγετε ένα μέρος εκ των προτέρων και να ελπίζετε σε μια μεγάλη προσφορά», δηλώνει ο Keyes. Αξίζει επίσης να γνωρίζετε ότι οι διαφημιζόμενες προσφορές μπορεί να είναι συγκεκριμένες σχετικά με το πότε και πού μπορείτε να ταξιδέψετε σε χαμηλότερες τιμές.
Τι κάνω εγώ στην Travel Tuesday!
Διαβάστε μερικές απλές κινήσεις. Πρώτα απ' όλα σημειώνω από πριν τις τιμές που με ενδιαφέρουνε τουλάχιστον 30 μέρες πριν από την Travel Tuesday. Στοχεύω ακριβώς τον προορισμό που θέλω να πάω και δεν ακολουθώ τις προσφορές για προορισμούς που ίσως δεν με ενδιαφέρουν και πολύ περισσότερο μπορεί να κρύβουν παγίδες.
Τι να το κάνω ένα φτηνό εισιτήριο όταν ξέρω ότι ο προορισμός στην διαμονή και το φαγητό είναι πανάκριβος πχ Λονδίνο.
Συνήθως οι αεροπορικές βγάζουν τις προσφορές τους 24 h πριν από την Travel Tuesday. Μπαίνω μέσα και τσεκάρω τα εισιτήρια προσφοράς σε σχέση με τις τιμές που έχω σημειώσει πριν. Βεβαίως έχω μαρκάρει τις ημερομηνίες που με ενδιαφέρουν. Δεν μπαίνω στην παγίδα να κλείσω την προσφορά εάν δεν βολεύουν πι ημερομηνίες.
Για τα ξενοδοχεία η τακτική μου είναι απλή. Δεν με ενδιαφέρει η τιμή της προσφοράς τους αν το ξενοδοχείο δεν πληροί τις απαιτήσεις μου. Άρα υπάρχει περίπτωση στην travel Tuesday να μην κλείσω ξενοδοχείο διότι συνήθως εκείνη τη μέρα Βγαίνουμε προσφορές ξενοδοχεία που έχουνε πολλά απούλητα δωματια και δεν πληρούν τις απαιτήσεις μου.