Παρασκευή, 20 Μαΐου 2022

Έντονες αντιδράσεις για τη Ryanair: Δύσκολες στιγμές για την εταιρεία

Ο «Γολγοθάς» οικογένειας μέχρι να φτάσει σπίτι της

28 Ιανουαρίου 2022 14:31
Έντονες αντιδράσεις για τη Ryanair: Δύσκολες στιγμές για την εταιρεία
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ένα περιστατικό με επιβάτες στάθηκε αφορμή, ώστε η Ryanair να δεχθεί έντονες αντιδράσεις εξαιτίας μιας απάντησης, που δόθηκε από εκπροσώπους της εταιρείας.

Ο Πιοτρ Ντζίετζιτς είναι ένας άνδρας, που διατηρεί εστιατόριο στο Κέλσο της Σκωτίας, σκοπεύοντας να γυρίσει στην χώρα από τη Λισαβώνα, όπου ήταν για διακοπές με την οικογένειά του.

Το χρονικό... του ρατσιστικού «Γολγοθά»

Η οικογένεια έχει μεν πολωνικά διαβατήρια, αλλά είναι καταγεγραμμένο πως μένουν από το 2005 στη Σκωτία. Τα προβλήματα άρχισαν, όταν στο αεροδρόμιο ζητήθηκε από τη 13χρονη κόρη του, Αμέλια, να κάνει τεστ για τον κορωνοϊό, ώστε να μπει στην πτήση, εξηγώντας πως, παρά τους κανόνες άλλων χωρών, εκείνοι της Βρετανίας δεν ισχύουν για τους Πολωνούς.

Την ίδια στιγμή, η 23χρονη κόρη τους, Καρολίνα, άρχισε να ανακρίνεται χωρίς λόγο από το προσωπικό, με ερωτήσεις όπως το ποια είναι η Βασίλισσα της Βρετανίας, ενώ της έλεγαν πως η Σκωτία δεν ήταν χώρα, αν και η πτήση ήταν στο Εδιμβούργο.

Αυτό έφερε τις «θυελλώδεις» αντιδράσεις της οικογένειας, με τον Πιοτρ να επισημαίνει σαφώς πως οι κάτοικοι της Σκωτίας κάτω των 18 ετών δεν υποχρεώνονται σε τεστ πριν από την άφιξη στην χώρα, αλλά απαιτείται μονάχα ένα τεστ αρνητικό 48 ωρών, κάτι που η οικογένεια είχε ως απόδειξη.

Ryanair αντιδράσεις πολωνικής οικογένειας

«Όταν τους μιλήσαμε για όλα αυτά, το προσωπικό ήρθε πίσω με τους υγειονομικούς κανόνες της Αγγλίας, προσπαθώντας να μας πουν ότι η Σκωτία δεν είναι χώρα, άρα δεν ισχύουν οι κανόνες της. Ακόμη και μια αναζήτηση στο Google θα σας αποδείξει πως η Σκωτία είναι χώρα και δεν υπάρχεο λόγος να το συζητάμε. Ξαφνικά, όμως, το πρόβλημα δεν ήταν ότι είμαστε Πολωνοί, αλλά η σύγκρουση των κανόνων σε Αγγλία και Σκωτία», ανέφερε ο Πιοτρ.

Το αποτέλεσμα ήταν η Αμέλια να κάνει το τεστ με έξοδα της οικογένειας και, παράλληλα, να πληρωθούν άλλες 550 λίρες για την επόμενη πτήση στο Μπέρμιγχαμ, ώστε στη συνέχεια να κάνουν ολόκληρο ταξίδι για το Εδιμβούργο. Η οικογένεια, φυσικά, κατηγόρησε την αεροπορική εταιρεία για ρατσισμό και έλλειψη επαγγελματισμού.

Η Ryanair απάντησε, λέγοντας πως «δεν ανεχόμαστε οποιαδήποτε ρατσιστική διάκριση. Όλοι οι πελάτες μας δέχονται την ίδια μεταχείριση».

Η εταιρεία, μάλιστα, επιβεβαίωσε πως όντως η πτήση της οικογένειας χάθηκε εξαιτίας της συμπεριφοράς του προσωπικού, ζητώντας άμεσα συγγνώμη και δεσμευόμενη, ότι θα την αποζημιώσει, έχοντας πάρει παράλληλα μια σημαντική απόφαση για τα εισιτήρια.

Ο Ντζίετζιτς, όμως, δείχνει να μην πιστεύει ακόμη τη Ryanair, που δεν απαντά στα e-mails του, με έναν υπεύθυνο Επικοινωνίας να απαντά πως ήδη η εταιρεία προχωρά το ζήτημα, καθησυχάζοντάς τον.

TAGS
 

Travel

Ροή ειδήσεων

Share