Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

Το L'Oréal Groupe παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας CES® 2024, το AirLight Pro, ένα πρωτοποριακό Professional - Grade Hair Drying Tool που φροντίζει τα μαλλιά και τον πλανήτη

Ο CEO Nicolas Hieronimus παρουσίασε στην εναρκτήρια ομιλία της Έκθεσης CES® 2024 –που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε από εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της ομορφιάς- τη βραβευμένη τεχνολογία που διαθέτει το AirLight Pro

11 Ιανουαρίου 2024 09:34
Το L'Oréal Groupe παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας CES® 2024, το AirLight Pro, ένα πρωτοποριακό Professional - Grade Hair Drying Tool που φροντίζει τα μαλλιά και τον πλανήτη

LAS VEGAS, 9 Ιανουαρίου 2024 - ο Όμιλος L'Oréal αποκάλυψε το επόμενης γενιάς Professional-Grade Hair Drying Tool, σχεδιασμένο από επαγγελματίες hairstylists, τόσο για τους επαγγελματίες ομορφιάς, όσο και για τους καταναλωτές: το AirLight Pro.

Το AirLight Pro, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας με τη Zuvi -μια startup εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της τεχνολογίας και ιδρύθηκε από μηχανικούς drone και κορυφαίους επιστήμονες- συνδυάζει την τεχνολογία του υπέρυθρου φωτός και του αέρα, φροντίζοντας για ορατά πιο λεία και ενυδατωμένα μαλλιά1, ενώ παράλληλα στεγνώνει τα μαλλιά γρηγορότερα2 με βελτιστοποιημένη ροή θερμότητας για διάφορους τύπους μαλλιών και έως και 31% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας3.

Ο Nicolas Hieronimus, CEO του L'Oréal Groupe, κατά τη διάρκεια της πρωινής εναρκτήριας ομιλίας του στην αίθουσα Palazzo Ballroom στο Venetian στο Λας Βέγκας της Νεβάδα, παρουσίασε στο πλαίσιο των CES® 2024 Innovation Awards τη βραβευμένη τεχνολογία που διαθέτει το AirLight Pro και αναφέρθηκε λεπτομερώς στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, που σχετίζονται με επενδύσεις στον τομέα του Beauty Tech.

"Εδώ και 115 χρόνια, η L'Oréal αξιοποιεί την επιστήμη ώστε να καινοτομεί και να προσφέρει στους καταναλωτές αξέχαστες εμπειρίες ομορφιάς, που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Με το AirLight Pro και σε συνεργασία με τη Zuvi, αποδεικνύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να αυξήσει την απόδοση του beauty industry, φροντίζοντας για τις ανάγκες πολλαπλών τύπων μαλλιών και μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Αυτό είναι το μέλλον της ομορφιάς στο οποίο στοχεύουμε".

L Oreal

Παρουσιάζοντας το AirLight Pro

Η L'Oréal, ειδικός στην επιστήμη και τη βιομηχανία στον τομέα της περιποίησης των μαλλιών, από το κυτταρικό επίπεδο έως την ίνα της τρίχας για κάθε τύπο μαλλιού (σγουρά, ίσια και κυματιστά), συνεργάστηκε με την Zuvi, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα επόμενης γενιάς Professional-Grade Hair Drying Tool για τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ομορφιάς και στη συνέχεια για όλους τους καταναλωτές ανά τον κόσμο, οι οποίοι εστιάζουν στη φροντίδα των μαλλιών, μέσω της χρήσης καινοτόμου τεχνολογίας.

"Στόχος μας στην Zuvi είναι να αφήσουμε τον κόσμο καλύτερο από ό,τι τον βρήκαμε, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες και ενισχύοντας την καινοτομία του μέλλοντος", δήλωσε ο Mingyu Wang, ιδρυτής και CEO της Zuvi. "Με την τεχνογνωσία μας στον τομέα των οπτικών ινών, στην αεροδυναμική και στο σχεδιασμό καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε ένα εξαιρετικό προϊόν. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη μέχρι σήμερα πορεία μας και έχοντας τώρα στο πλευρό μας έναν συνεργάτη όπως η L'Oréal, μια εταιρεία με περισσότερα από 100 χρόνια εμπειρίας στην περιποίηση των μαλλιών και τον τομέα της ομορφιάς, θα μπορέσουμε να πάμε τα προϊόντα μας στο επόμενο επίπεδο. Είμαστε μαζί και μαζί θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε πρωτοποριακές τεχνολογίες ομορφιάς".

Εφαρμόζοντας την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία LightCare™ σε μια συσκευή στεγνώματος μαλλιών, η Zuvi ανέπτυξε ένα προϊόν πρώτης γενιάς που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του υπέρυθρου φωτός και τον υψηλής ταχύτητας αέρα. Με τον τρόπο αυτό, το αποτελεσματικό στέγνωμα του νερού στην επιφάνεια της τρίχας, διατηρεί την υγρασία στο εσωτερικό.

Μια ομάδα αποτελούμενη από περισσότερους από 100 μηχανικούς, σχεδιαστές, κομμωτές και επιστήμονες από το τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας της L'Oréal και της Zuvi, συνεργάστηκαν για τον πρωτοποριακό βιομηχανικό σχεδιασμό του AirLight Pro, προκειμένου να αναπτύξουν ένα επαγγελματικό εργαλείο στεγνώματος μαλλιών, που ξεπερνά κάθε όριο σε επίπεδο απόδοσης. Το AirLight Pro προσφέρει έως και 33% πιο ενυδατωμένα μαλλιά4, έως και 59% ορατά πιο λεία μαλλιά5, ταχύτερους χρόνους στεγνώματος και μια βελτιωμένη εμπειρία χρήσης, βασισμένη στις προτάσεις κορυφαίων επαγγελματίες hairstylists. Επιπλέον, μπορεί να προσφέρει έως και 31% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας 6.

Σε αντίθεση με τις συμβατικές συσκευές στεγνώματος μαλλιών, που διαθέτουν μόνο θερμικές ράβδους, το AirLight Pro είναι εξοπλισμένο με ένα ειδικό μοτέρ υψηλής ταχύτητας, αποτελούμενο από 17 λεπίδες και κατοχυρωμένη7 τεχνολογία υπερύθρων που τροφοδοτούνται από λαμπτήρες βολφραμίου-αλογόνου και έχουν σχεδιαστεί για γρήγορο στέγνωμα των μαλλιών χωρίς να απαιτείται υπερβολική θερμότητα. Με την αποτελεσματική ξήρανση του νερού στην επιφάνεια των μαλλιών, τα μαλλιά διατηρούν την υγρασία εσωτερικά της τρίχας, προσφέροντας σαν αποτέλεσμα λεία, λαμπερά μαλλιά.

Δοκιμασμένο από τη L'Oréal σε περισσότερους από 500 ανθρώπους με διαφορετικούς τύπους μαλλιών, το AirLight Pro έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε χρήστη. Τα εξαρτήματα, το λογισμικό και η εφαρμογή συνδυάζονται και λειτουργούν ιδανικά, προσφέροντας τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να μπορεί να εξατομικεύσει τις ρυθμίσεις στις δικές του ανάγκες.

"Για πάνω από μια δεκαετία, το τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας της L'Oréal δημιουργεί μια νέα επιστήμη στον τομέα της ομορφιάς, τροφοδοτούμενη από τον χώρο της τεχνολογίας: το Augmented Beauty. Μια τεχνολογία η οποία απαντά σε διαχρονικές ανάγκες των καταναλωτών με απαράμιλλα αποτελέσματα", δήλωσε η Barbara Lavernos, Deputy CEO σε θέματα Έρευνας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας της L'Oréal. "Το AirLight Pro, με πάνω από 150 πατέντες, ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την επανάσταση στον τομέα της ομορφιάς, προσφέροντας για πρώτη φορά μια λύση που φροντίζει το στέγνωμα και την περιποίηση των μαλλιών, αλλά και τον πλανήτη.

Η L'Oréal πραγματοποίησε μειοψηφική επένδυση στη Zuvi μέσω του εταιρικού ταμείου επιχειρηματικών συμμετοχών της, BOLD Business Opportunities for L'Oréal Development.

Το AirLight Pro θα είναι διαθέσιμο το 2024 στις Ηνωμένες Πολιτείες από την επαγγελματική μάρκα κομμωτηρίων της, L'Oréal Professionnel, τόσο σε επαγγελματίες ομορφιάς όσο και σε καταναλωτές.

"Ως ιστορικός brand leader και αξιόπιστος συνεργάτης των hairstylists από το 1909, η L'Oréal Professionnel αναβαθμίζει διαρκώς τον επαγγελματικό κλάδο με συνεχείς καινοτομίες", δήλωσε η Anne Machet, General Manager της L'Oréal Professionnel. "Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Zuvi και ανακαλύπτουμε τη νέα γενιά στις συσκευές στεγνώματος μαλλιών. Το AirLight Pro, που λειτουργεί με υπέρυθρο φως, προσφέρει ανώτερη επαγγελματική απόδοση για όλους τους τύπους μαλλιών, με σημαντικά μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Ο νέος τέλειος σύμμαχος για όλους τους κομμωτές!"

Σημείωση: Τα στατιστικά στοιχεία που περιλαμβάνονται βασίζονται σε μελέτες που πραγματοποιήθηκαν για το AirLight Pro στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σχετικά με την LOréal

Για περισσότερα από 110 χρόνια, η LOréal η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, έχει αφοσιωθεί σε έναν κύριο στόχο: την εκπλήρωση των προσδοκιών ομορφιάς των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός μας – να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο – ορίζει την προσέγγισή μας στην ομορφιά χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Με το ευρύ μας portfolio, αποτελούμενο από 36 brands διεθνούς φήμης και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις αειφορίας στο πρόγραμμα LOréal For The Future, προσφέρουμε σε κάθε άτομο σε όλο τον κόσμο ό,τι καλύτερο όσον αφορά στην ποιότητα, στην αποτελεσματικότητα, στην ασφάλεια, στην ειλικρίνεια και στην υπευθυνότητα, ενώ γιορτάζουμε την ομορφιά στην απέραντη πολλαπλότητα της.

Με 87.400 αφοσιωμένους εργαζομένους, ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) το 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 38,26 δισ. ευρώ. Με 20 ερευνητικά κέντρα σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, μια αφοσιωμένη ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας αποτελούμενη από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες της τεχνολογίας, η LOréal επικεντρώνεται στην εφεύρεση του μέλλοντος της ομορφιάς και έχει καταφέρει να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο του Beauty Tech.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://www.loreal.com/en/mediaroom

Σχετικά με τη L'Oréal Professionnel

Η L'Oréal Professionnel προσφέρει επαγγελματική τεχνογνωσία στη βιομηχανία της ομορφιάς, αξιοποιώντας πάνω από 110 χρόνια γνώσης και υποστήριξης στον τομέα της κομμωτικής. Η ιστορικά πρωτοπόρος ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε προϊόντα για hairstylists, συνεργάζεται με 1,5 εκατομμύρια στυλίστες και με περισσότερα από 300.000 κομμωτήρια. Στο διευρυμένο portfolio της περιλαμβάνονται ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης για όλους τους τύπους μαλλιών, επαγγελματικές βαφές και ανταύγειες, καθώς και αξεσουάρ υψηλής τεχνολογίας.

Στο πλαίσιο των δεσμεύσεων αειφορίας της εταιρείας και συμμετέχοντας στο πρόγραμμα L'Oréal for the Future, η L'Oréal Professionnel προσφέρει σε 66 χώρες σε όλο τον κόσμο τις καλύτερες προτάσεις σε ό,τι αφορά την επιστήμη, την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την υπευθυνότητα. Τα προϊόντα του brand πωλούνται μέσω διαδικτυακών & offline καναλιών, (κομμωτήρια, καταστήματα λιανικής και e-commerce).

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://www.lorealprofessionnel.com/int.

Σχετικά με τη Zuvi

Αποστολή της Zuvi είναι να συνταράξει και να επαναπροσδιορίσει την τεχνολογία στη βιομηχανία ομορφιάς μέσω της καινοτομίας, της εξατομίκευσης και της βιωσιμότητας. Από την ίδρυσή της το 2019, η Zuvi έχει δεσμευτεί με στόχο να επηρεάσει θετικά την καθημερινότητα των καταναλωτών και να θέσει νέα πρότυπα στο πεδίο της τεχνολογίας ομορφιάς. Έχοντας ως βάση της τον τομέα της μηχανικής και της επιστημονικής αριστείας, η ομάδα της Zuvi φέρει την εμπειρία κορυφαίων εκπροσώπων της βιομηχανίας όπως η Apple και η DJI, καθώς και διάσημων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όπως η Οξφόρδη και το UC Berkeley.

 

Ροή ειδήσεων

Share