Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024

Οριστικό: Facebook και Instagram γίνονται και συνδρομητικά στην Ελλάδα με €9.99 το μήνα

Για να δούμε τώρα πόσα προφίλ θα κλείσουν

31 Οκτωβρίου 2023 10:20
Οριστικό: Facebook και Instagram γίνονται και συνδρομητικά στην Ελλάδα με €9.99 το μήνα
Πηγή φωτογραφίας: Shutterstock
Από Παναγιώτης Παπανικολάου

Τα διάσημα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Instagram στην Ελλάδα θα προσφέρουν πλέον την επιλογή συνδρομής, με κόστος €9.99 ανά μήνα. Αυτή η επιλογή είναι προαιρετική και παρέχει στους χρήστες μια νέα ευκαιρία να επωφεληθούν από επιπλέον λειτουργίες και περιεχόμενο.

Λεπτομερώς, η νέα συνδρομή των Facebook και Instagram δεν είναι το Meta Verified που παρέχει μπλε τικ και άλλα προνόμια. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα νέο πακέτο που εξαλείφει πλήρως όλες τις διαφημίσεις και στα δύο κοινωνικά δίκτυα.

Όσοι αποφασίσουν να εγγραφούν μέσω browser θα πληρώνουν €9.99 το μήνα, ενώ αν κάποιος εγγραφεί μέσω της iOS ή Android εφαρμογής, η συνδρομή θα ανεβαίνει στα €12.99 ανά μήνα εξαιτίας των τελών που επιβάλει η Apple και η Google. Η συνδρομή θα υποστηρίζει αρχικά και linked accounts, δηλαδή τη σύνδεση που μπορεί να κάνει κάποιος μεταξύ του Facebook και του Instagram του. Ωστόσο, από την 1η Μαρτίου του 2024 κάθε συνδεδεμένος λογαριασμός θα απαιτεί επιπλέον €6 (για συνδρομή μέσω PC) ή επιπλέον €8 (για iOS και Android).

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεκαθαριστεί: Και το Facebook και το Instagram θα συνεχίσουν να είναι προσβάσιμα δωρεάν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά με στοχευμένες διαφημίσεις.

Οριστικό: Facebook και Instagram γίνονται και συνδρομητικά στην Ελλάδα με €9.99 το μήνα

Η εταιρία του Mark Zuckerberg έχει εδώ και καιρό μπλεξίματα με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για παράδειγμα, προσπαθώντας να συμμορφωθεί με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, δεν έχει κάνει ακόμη διαθέσιμο το νέο κοινωνικό δίκτυο Threads στις χώρες της Ευρώπης. Παράλληλα, η εταιρία είχε δεχθεί πρόστιμο 1.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Ιρλανδική αρχή Data Protection Commission, επειδή μετέφερε τα δεδομένα των Ευρωπαίων χρηστών στις ΗΠΑ, παραβιάζοντας έτσι το GDPR.

Επομένως, η νέα αυτή συνδρομή αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των ανησυχιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις πρακτικές της Meta για τη στόχευση διαφημίσεων και τη συλλογή δεδομένων. Κάνοντας τους χρήστες να επιλέγουν μεταξύ της πληρωμής για την υπηρεσία που καταργεί τη στόχευση διαφημίσεων ή της δωρεάν χρήσης της υπηρεσίας αλλά με τη συναίνεση στις πρακτικές συλλογής δεδομένων, η Meta πιστεύει ότι θα έχει εκπληρώσει με μεγαλύτερη σαφήνεια και οριστικότητα τις απαιτήσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής που έχουν τεθεί από τους Ευρωπαϊκούς νόμους, όπως το πρόσφατο Digital Markets Act και το GDPR.

Η επίσημη ανακοίνωση υπογραμμίζει ότι η Meta πιστεύει στο "διαδίκτυο με διαφημίσεις" και διευκρινίζει ότι αναγκάζεται να προσθέσει τη νέα επιλογή συνδρομητικής υπηρεσίας λόγω των νομοθεσιών της Ένωσης.

 

Ροή ειδήσεων

Share