Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων

Περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι έλαβαν μέρος στο ετήσιο συνέδριο του Δικτύου

10 Μαρτίου 2023 11:04
Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις αποδείχτηκε το 2022 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως ανακοινώθηκε στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου. Περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και για τους στόχους του 2023, με επίκεντρο την άριστη εμπειρία του πελάτη. Στο συνέδριο παρουσιάστηκε και η νέα επικοινωνία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με κεντρικό μήνυμα «Για ό,τι θέλεις, ό,τι κι αν σκεφτείς ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ΕΚΕΙ».

Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων
Ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ

«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι σήμερα στα καλύτερά του. Με ξεκάθαρη στρατηγική, αναβαθμισμένα καταστήματα, νέες κατηγορίες προϊόντων, περισσότερα digital στοιχεία και πιο γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες και την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μας, χτίζοντας δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων
Ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ

Ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων το 2022

Παρά τις προκλήσεις, το 2022 ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ενώ αύξηση σημειώθηκε και στην επισκεψιμότητα για πρώτη φορά στην μετά COVID εποχή. Σημαντικές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, στην κινητή, αλλά και στις συνδέσεις COSMOTE TV. Σημαντικό ήταν και το μερίδιο στα smartwatches, τις τηλεοράσεις και τα αξεσουάρ, ενώ άνοδο σημείωσαν και οι πωλήσεις business προϊόντων. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service1 (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), ενώ No1 παρέμεινε και το branded κανάλι του στο YouTube.

Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων

Ιδιαίτερα επιτυχημένη αποδεικνύεται η νέα υπηρεσία G Click & Collect, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγκλισης του ψηφιακού καναλιού με το φυσικό, που επιτρέπει στον πελάτη να κάνει την παραγγελία του online και να παραλάβει τις αγορές του στο σπίτι ή από το κατάστημα της επιλογής του μέσα σε λίγη ώρα, σε όλη την Ελλάδα. Συνολικά το 2022, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξυπηρέτησαν 50.000 παραγγελίες μέσω G Click & Collect, ενώ έμφαση δόθηκε και στη νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης, με δυνατότητα παράδοσης στον χώρο του πελάτη σε μία ώρα.

Γερμανός: Αύξηση εσόδων το 2022 και νέα προϊόντα το 2023 για το Δίκτυο Καταστημάτων

Έμφαση στην εμπειρία του πελάτη και το 2023

Το 2023 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα συνεχίσει να είναι δίπλα στον πελάτη με νέα experiential καταστήματα, με βελτιωμένο e-shop, με ενίσχυση του service των συσκευών εντός καταστήματος, αλλά και με νέες προϊοντικές κατηγορίες. Όπως τόνισε ο κ. Στράτος, πολύ σύντομα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα φέρουν περισσότερες «έξυπνες» συσκευές που συνδέονται με το νοικοκυριό, μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει την επισκεψιμότητα, αλλά και την εικόνα των καταστημάτων.

«Με 263 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ΕΚΕΙ για κάθε πελάτη, είτε είναι ιδιώτης είτε επιχείρηση, με ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, εξειδικευμένους συμβούλους σε θέματα τεχνολογίας -τους Tech Experts-, άμεση παράδοση προϊόντων, αλλά και με after sales εξυπηρέτηση»,

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share