Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2024

Wind: Έκτακτη ανακοίνωση από την εταιρία - Μεγαλη προσοχή

Σας αφορά...!

26 Αυγούστου 2021 09:21
Wind: Έκτακτη ανακοίνωση από την εταιρία - Μεγαλη προσοχή
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η WIND Ελλάς είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συνεχίζει να εξελίσσεται και να επενδύει σε υποδομές, εκσυγχρονίζοντας το δίκτυό της σε όλη την Ελλάδα. Αυτή τη φορά επιλέγει υποψηφίους έξι ειδικοτήτων. Παράλληλα, συναγερμός έχει σημνάνει για Cosmote, Vodafone και Wind, με τη νέα εταιρεία που μπαίνει «σφήνα» στους «Big 3»

Συγκεκριμένα ζητούνται:

  • Account Manager - Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, αναλυτική σκέψη, υπευθυνότητα
  • Product Manager - Πτυχίο Μάρκετινγκ ή Οικονομικών ή Μηχανικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη σκέψη, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office αναλυτική σκέψη
  • Front End Engineer - Πτυχίο Πληροφορικής, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση JavaScript / Vuejs / Reactjs και Angular, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση CSS3 και HTML/HTML5, κατανόηση APIs
  • System Engineer - Πτυχίο Τηλεπικοινωνιών ή Πληροφορικής, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση Linux / HP και Dell Hardware, γνώση Microsoft Server OS, πολύ καλή γνώση SQL και Oracle, άριστη γνώση Αγγλικών, υπευθυνότητα
  • Network And Security Engineer - Πτυχίο Πληροφορικής, πολύ καλή γνώση CISCO, καλή γνώση Azure και AWS, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Cloud Infrastructure Engineer - Πτυχίο Τηλεπικοινωνιών ή Πληροφορικής, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση συστημάτων Linux, γνώση VMware vSphere, πολύ καλή γνώση Kubernetes / Docker / LXC, άριστη γνώση Αγγλικών

Όλες οι παραπάνω θέσεις αφορούν στην Αθήνα. Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.

Αλλάζουν τα πάντα στα κινητά: «Πάγωσαν» Cosmote, Vodafone και Wind

Αλλάζουν τα πάντα στα κινητά και ως αποτέλεσμα «πάγωσαν» Cosmote, Vodafone και Wind! Ξεχάστε όσα ξέρατε στη κινητή τηλεφωνία καθώς η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων αλλάζει το τοπίο. Παράλληλα, συναγερμός σήμανε στην Cosmote καθώς απατεώνες δεν δίστασαν να τη χρησιμοποιήσουν για να αποσπάσουν χρήματα!

Αναφορικά με τους καταναλωτές, τέσσερις είναι οι βασικές βελτιώσεις που επιφέρει ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών (ΚΓΑ) στις τηλεπικοινωνίες:

Ο καταναλωτής που έχει δέσμευση μέσω συμβολαίου, μπορεί να αλλάξει πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, όταν μια από τις πολλές υπηρεσίες του πακέτου που λαμβάνει είναι προβληματική.

Με άλλα λόγια, αν ο καταναλωτής έχει ένα πακέτο σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, Internet κ.λπ., κι έχει πρόβλημα λήψης σε μια από τις υπηρεσίες (π.χ. στην κινητή τηλεφωνία), μπορεί να καταγγείλει το σύνολο του πακέτου για το οποίο είναι δεσμευμένος, χωρίς κανένα κόστος.

Με τον προηγούμενο κανονισμό αδειών, εφόσον ο καταναλωτής δεσμεύονταν από το συμβόλαιό του, θα μπορούσε να αλλάξει, χωρίς κόστος για τον ίδιο, την υπηρεσία που παρουσιάζει πρόβλημα (π.χ. της κινητής).

Δεν ίσχυε το ίδιο για την υπηρεσία π.χ. της σταθερής τηλεφωνίας για την οποία δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα λήψης. Για την τελευταία υπηρεσία, εφόσον ο καταναλωτής ήθελε να αλλάξει πάροχο, θα έπρεπε να αποπληρώσει τον υπόλοιπο χρόνο για τον οποίο δεσμεύονταν μέσω του συμβολαίου του.

Η δεύτερη σημαντική βελτίωση για τα συμβόλαια στις τηλεπικοινωνίες, είναι ότι με τον νέο κανονισμό στην περίπτωση που ο καταναλωτής καταγγείλει νωρίτερα ένα δεσμευτικό για τον ίδιο συμβόλαιο, η αποζημίωση για το υπόλοιπο του χρόνου δέσμευσης, θα υπολογίζεται με βάση τη πραγματική χρέωση.

«Πάγωσαν» Cosmote, Vodafone και Wind

Η τελευταία ρύθμιση έχει μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές, γιατί μέχρι πρόσφατα η αποζημίωση του παρόχου για τον υπολειπόμενο χρόνο δέσμευσης γίνονταν, όχι με την συμφωνηθείσα (πραγματική) χρέωση μεταξύ παρόχου και πελάτη, αλλά με την ονομαστική.

Για μια υπηρεσία που κοστίζει (ονομαστικά) 100 ευρώ τον μήνα και είχε παρασχεθεί από τον πάροχο με έκπτωση π.χ. στα 70 ευρώ, η αποζημίωση για τον υπόλοιπο χρόνο του δεσμευτικού συμβολαίου γίνονταν με βάση την ονομαστική χρέωση, δηλαδή τα 100 ευρώ.

Τώρα με το νέο κανονισμό η αποζημίωση θα δίδεται στον πάροχο με βάση την πραγματική τιμή, δηλαδή τα 70 ευρώ.

Μια τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την αυτόματη μετατροπή ενός συμβόλαιο τηλεφωνίας (π.χ. 12μηνο ή 24μηνο) ορισμένης διάρκειας σε αορίστου διάρκειας, χωρίς κόστος για τον καταναλωτή.

Με τον υφιστάμενο ΚΓΑ, ο πάροχος θεωρητικά έχει το δικαίωμα, μετά από τη λήξη της σύμβασης, να επαναφέρει τις αρχικές ονομαστικές χρεώσεις, δηλαδή να πάρει πίσω τις εκπτώσεις που είχε δώσει πριν 12 ή 24 μήνες, όταν ήθελε να δελεάσει τον καταναλωτή.

Τέλος, η αυτόματη διακοπή συμβολαίου λόγω οφειλών αυξάνει στα 150 ευρώ αντί 100 ευρώ που είναι σήμερα. Επιδίωξη της ΕΕΤΤ με τις ρυθμίσεις αυτές, είναι σταματήσει η μεγάλη στρέβλωση που υπάρχει στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων.

Ο πραγματικός στόχος είναι η σύγκληση του επιπέδου ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το οξύμωρο: η Ελλάδα να συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ακριβών χωρών της Ε.Ε. και ταυτόχρονα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να παραπονιούνται για «ξεπούλημα» των υπηρεσιών τους.

Από τις αρχές Ιουνίου, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς στους πελάτες του, και προαιρετικά μέσω χαρτιού, για όποιον τον ζητήσει ή υπάρχει πρόβλημα παροχής της ψηφιακής υπηρεσίας.

Να σημειωθεί πως οι χρήστες θα μπορούν να έχουν κανονικά ίντερνετ ενώ έχουν κομμένο τηλέφωνο αλλά και να δέχονται κλήσεις.

TAGS
 

Ροή ειδήσεων

Share