Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Facebook: Αλλάζει ξανά! Τι θα βλέπουμε στην αρχική μας;

Για ακόμη μια φορά!

19 Νοεμβρίου 2018 10:48
Facebook: Αλλάζει ξανά! Τι θα βλέπουμε στην αρχική μας;

Το Facebook για ακόμη μια φορά προσπαθεί να ελέγξει τι εμφανίζεται στο feed μας, τι είδους ειδήσεις και πληροφορίες. Αλλάζει το περιεχόμενο στο Facebook και κυρίως περιορίζονται δύο συγκεκριμένες κατηγορίες.
Πιο συγκεκριμένα, το μέσο κοινωνική δικτύωσης θα μειώνει την απήχηση σε περιεχόμενο που είναι προκλητικό και φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει κι επομένως αλλάζει το περιεχόμενο στο Facebook. Στόχος δεν είναι μόνο να σταματήσει το clickbait, να ανοίγεις δηλαδή άρθρα και θέματα επειδή έχουν έναν υπερβολικό τίτλο ή φωτογραφία ενώ δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα. Στόχος είναι να σταματήσει η παραπληροφόρηση και τα προβληματικά posts που δεν δικαιολογούν, όμως, και το κλείσιμο του site.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδιανόητο: Το κατόρθωμα του Σκλαβενίτη που ξεπέρασε ΔΕΗ, ΟΤΕ και τράπεζες!

Ο CEO του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε πως οι άνθρωποι όπως είναι φυσιολογικό, αλληλεπιδρούν περισσότερο με ένα περιεχόμενο που τους εντυπωσιάζει, που είναι υπερβολικό. Αυτή η απήχηση με το συγκεκριμένο περιεχόμενο, αυξάνεται όσο πιο προβληματικό είναι το περιεχόμενο μέχρι που θα πρέπει να απαγορευτεί.

Αντί, λοιπόν, να το απαγορεύει το Facebook θα αλλάξει τον αλγόριθμο και τέτοια περιεχόμενα θα έχουν ελάχιστη απήχηση, δηλαδή, δεν θα εμφανίζονται στο feed σου.

Ο Ζούκερμπεργκ θεωρεί πως αυτό θα αποθαρρύνει τους ανθρώπους από το να φτιάχνουν και να δημοσιεύουν τέτοιο περιεχόμενο, ενώ η εμπειρία θα είναι καλύτερη για τον χρήστη.

Το Facebook περιγράφει αυτό το περιεχόμενο ως «οριακό» και δίνει δύο παραδείγματα: Φωτογραφίες που είναι κοντά στο γυμνό, με πολύ αποκαλυπτικά ρούχα που θα υποδηλώνουν κάτι σεξουαλικό και posts που θα είναι προσβλητικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor Διαρροή: Αυτός είναι ο 2ος άνδρας και μάλιστα κούκλος που συμφώνησε για το Survivor 3!

Ομάδες και σελίδες που δημιουργούν μια πόλωση, έναν διχασμό δεν θα εμφανίζονται ως προτεινόμενα στους χρήστες, λόγω αυτών των αλλαγών. Από τη μεριά του, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ επισήμανε πως αυτές οι προσπάθειες είναι από τις πιο σημαντικές για το σύστημα.

Και αφού αλλάζει το περιεχόμενο στο Facebook, αλλάζει και η αρχική σου σελίδα! Για να δούμε θα διαβάσουμε πολλές φορές ακόμη τον τίτλο «ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ» σε post στο Facebook…;

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share