Παρασκευή, 03 Φεβρουαρίου 2023

Τα 'χετε φάει τα ψωμιά σας: Είναι ώρα για αδυνάτισμα!

Πώς θα περιορίσετε την κατανάλωση ψωμιού

29 Νοεμβρίου 2022 14:05
Τα 'χετε φάει τα ψωμιά σας: Είναι ώρα για αδυνάτισμα!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Στην προσπάθεια για απώλεια βάρους, η λέξη «ψωμί» φαντάζει απαγορευμένη, καθώς για πολλούς έχει συνδεθεί με τα περιττά κιλά. Με την ευκαιρία, δείτε πώς να καθαρίσετε σωστά την φρυγανιέρα σας, μέσα και έξω.

Στην πραγματικότητα το ψωμί είναι βασική πηγή υδατανθράκων, οι οποίοι πρέπει να αποτελούν το 50–60% των θερμίδων που λαμβάνουμε ημερησίως.

Συνεπώς τα τρόφιμα που δίνουν υδατάνθρακες, κάθε άλλο παρά απαγορευτικά είναι σε μια ισορροπημένη διατροφή.

Το ψωμί περιέχει συστατικά που όταν απορροφώνται από τον οργανισμό προκαλούν έκκριση ινσουλίνης. Η συγκεκριμένη ορμόνη είναι ορεξιογόνος και λιπογόνος. Δηλαδή όταν τρώτε πολλούς υδατάνθρακες και δεν χορταίνετε εύκολα, θέλετε μεγαλύτερη ποσότητα και ορμονικά δημιουργείται το υπόβαθρο για ευκολότερη αποθήκευση και δυσκολότερη κινητοποίηση του σωματικού μας λίπους.

Όταν κάνετε δίαιτα ωστόσο, δεν πρέπει να αποφεύγετε το ψωμί και τα τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες, αλλά να προσέχετε την ποσότητα που καταναλώνετε.

Ένας γενικός κανόνας είναι μία φέτα ψωμί στο γεύμα, ωστόσο η ακριβής ποσότητα τόσο του ψωμιού, όσο και των άλλων υδατανθράκων, καθορίζονται με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε οργανισμού.

Αν τα 'χετε φάει τα ψωμιά σας: Είναι ώρα για αδυνάτισμα!

Πώς θα περιορίσετε την κατανάλωση ψωμιού

  • Αποφύγετε την κατανάλωση ψωμιού, με γεύματα τα οποία διαθέτουν αμυλούχους υδατάνθρακες, όπως το ρύζι, τα ζυμαρικά, οι πατάτες, τα δημητριακά.
  • Ελέγχετε την ποσότητα. Μία φέτα ψωμί είναι 30g.
  • Βάλτε δίπλα στο πιάτο σας συγκεκριμένη ποσότητα ψωμιού και μην τσιμπολογάτε άσκοπα πριν και μετά το γεύμα.
  • Προτιμήστε το ψωμί ολικής ή σίκαλης ή πολύσπορο. Προκαλεί κορεσμό και έχει πλειάδα βιταμινών.

Απώλεια βάρους: Πόσα κιλά μπορείς να χάσεις μέχρι τα Χριστούγεννα;

Μερικά από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα όλων που ακούγονται τέτοια εποχή σε κάθε παρέα και τίθενται για συζήτηση, είναι το πώς θα χάσουν γρήγορα κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Μηλόξυδο: Εκπληκτικές χρήσεις του στην καθημερινότητα που ποτέ δεν είχατε φανταστεί

Σίγουρα, αυτό θα ήταν ιδανικό και θα θέλαμε όλοι να γίνονταν μέσα σε μόλις λίγες μέρες, ωστόσο το να βάλουμε σκοπό να χάσουμε πολλά κιλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, θα έβαζε την υγεία μας σε κίνδυνο.

Πολλά πλάνα διατροφής υπόσχονται άμεση απώλεια κιλών, εμείς όμως, θεωρούμε ότι το καλύτερο και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να αδυνατίσετε, είναι να υιοθετήσετε νέες συνήθειες, οι οποίες θα αλλάξουν τελείως την εικόνα του σώματος σας και θα σας βοηθούν παντός εποχής να κρατιέστε σε φόρμα.

Δείτε παρακάτω αναλυτικά 4 απλούς τρόπους για να το πετύχετε έως τα Χριστούγεννα:

Απώλεια βάρους: Πόσα κιλά μπορείς να χάσεις μέχρι τα Χριστούγεννα;

Κάντε περισσότερη αερόβια γυμναστική

Το cardio, είναι πάντα το σημαντικότερο όπλο σχετικά με την γυμναστική, αφού είναι η βάση για να αυξήσουμε την αντοχή μας και να χτίσουμε το σώμα που ονειρευόμαστε. Καταλαβαίνουμε, ότι μπορεί να μην έχετε τον χρόνο να ξεκινήσετε Zumba ή κάποιο χορό, οπότε μπορείτε πολύ εύκολα με απλές κινήσεις να το πετύχετε. Αποφύγετε να πάρετε ασανσέρ και χρησιμοποιείστε τις σκάλες. Παράλληλα, σε κοντινές αποστάσεις, επιλέξτε να μην πάρετε αυτοκίνητο, αλλά να περπατήσετε. Κανονίστε την Κυριακή έναν περίπατο σε ένα όμορφο μέρος με την παρέα σας και γενικά αποφύγετε όσο μπορείτε την καθιστική ζωή.

Πιείτε πολύ νερό

Η ευεργετικές ιδιότητες του νερού είναι ευρέως γνωστές. Εάν θέλουμε να χάσουμε κιλά δε, είναι απαραίτητο, αφού βοηθά σημαντικά τον μεταβολισμό. Επίσης, η επαρκής πρόσληψη νερού βοηθά στην κατακράτηση, η οποία μην ξεχνάμε ότι είναι ο βασικός υπεύθυνος της κυτταρίτιδας.

Βάλτε στη διατροφή σας τρόφιμα ολικής άλεσης

Αποφύγετε να τρώτε επεξεργασμένες τροφές και δημητριακά και επιλέξτε αυτά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Στόχος σας πρέπει να είναι να προσλαμβάνετε καθαρούς υδατάνθρακες και θα πρέπει να τους εντάξετε στη διατροφή σας. Μπορεί από θέμα θερμίδων να μην έχουν μεγάλη διαφορά, ωστόσο τρόφιμα όπως η βρόμη που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, δημιουργούν για πολλή ώρα αίσθημα κορεσμού και έτσι δεν υποκύπτετε σε πειρασμούς.

Αποφύγετε την έννοια της δίαιτας και μάθετε να τρώτε σωστά

Το σημαντικότερο ίσως όλων , είναι να αποφύγετε να έχετε στο μυαλό σας συνεχώς ότι κάνετε δίαιτα και δεν μπορείτε να φάτε γλυκά, fast food κτλ. Αυτό είναι ιδιαίτερα αγχωτικό και θα έχει σίγουρα αντίθετα αποτελέσματα. Σημασία έχει, να φτιάξετε ένα πλάνο διατροφής και να υιοθετήσετε υγιεινές συνήθειες οι οποίες θα σας επιτρέπουν να μπορείτε να φάτε τα πάντα σχεδόν, αλλά με μέτρο και να βρίσκετε πάντα την πιο υγιεινή παραλλαγή στο κάθε τι. Παραδείγματος χάριν, μπορείτε κανονικά να φάτε μία φορά την εβδομάδα ένα γλυκό.

Επιλέξτε όμως να το φάτε όσο πιο νωρίς γίνεται κατά την διάρκεια της ημέρας και όχι πολύ αργά το βράδυ. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε ένα Σαββατόβραδο με την παρέα σας σουβλάκια, αρκεί να αποφύγετε να προσθέσετε πατάτες και σως αλλά αντί αυτών να επιλέξετε γιαούρτι. Επίσης, όταν μαγειρεύετε κρέας, επιλέξτε να το συνοδεύσετε με μία σαλάτα και όχι με πατάτες ή ρύζι.

 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share