Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2022

Η απόλυτη πατέντα για τα φυτά: Διέλυσε γιαούρτι σε νερό και πότισε τα λουλούδια - Το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει

Θα σας λύσει τα χέρια!

29 Νοεμβρίου 2021 23:27
Η απόλυτη πατέντα για τα φυτά: Διέλυσε γιαούρτι σε νερό και πότισε τα λουλούδια - Το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το γιαούρτι είναι υλικό πρώτης ανάγκης για κάθε γυναίκα που σέβεται τη σιλουέτα της! Πολλές φορές τυχαίνει να λήξει. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να το πετάξετε ποτέ ξανά, δείτε τι θα συμβεί αν ρίξετε λίγο γιαούρτι στη λεκάνη του σπιτιού σας. Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί όμως το γιαούρτι για τα λουλούδια σας;

Ένας φανταστικός τρόπος για να ποτίζετε τα λουλούδια, τα φρούτα και τα λαχανικά σας είναι να αναμίξετε ίση ποσότητα νερού και ίση ποσότητα γιαουρτιού και να τα ποτίσετε με το μείγμα. Με αυτόν τον τρόπο τα φρούτα και τα λαχανικά σας γίνονται πολύ πιο νόστιμα και τα λουλούδια σας πιο ζωντανά.

γιαούρτι φυτά λουλούδια

Αυτό θα συμβεί στον οργανισμό σας αν τρώτε ένα γιαούρτι την ημέρα - Δεν θα πιστεύετε ότι...

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι μπορεί αν συμβεί στο σώμα και στον οργανισμό σας, αν αρχίσετε να καταναλώνετε καθημερινά από ένα γιαούρτι;Σας έχουμε την απάντηση!

Το πρώτο βήμα για μια υγιεινή διατροφή είναι μια ισορροπημένη ποικιλία τροφών κι όλοι πρέπει πάντα να ξεκινούν από αυτό. Ειδικά για τις γυναίκες, όμως, κάποιες τροφές θωρακίζουν την υγεία απέναντι στην οστεοπόρωση, τον καρκίνο του μαστού, τις καρδιαγγειακές παθήσεις, τις εξάψεις κ.ο.κ. Η παρακάτω διατροφή είναι ευεργετική, και εδώ μπορείτε να δείτε και μια ακόμα δίαιτα που το εμπεριέχει.

Πηχτό και κρεμώδες, το ελληνικό γιαούρτι προσφέρει στον οργανισμό τη διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης σε σχέση με τα περισσότερα γιαούρτια και πολύ λιγότερη ζάχαρη.

Τα χαμηλότερα επίπεδα υδατανθράκων (7 γραμμάρια αντί για 25 γραμμάρια στο γιαούρτι με φρούτα), βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου του αίματος, η πρωτεΐνη , όμως, είναι το σημαντικό πλεονέκτημα για τις γυναίκες, αφού οι περισσότερες δεν ξέρουν ούτε πόσο καταναλώνουν, ούτε πόσο θα έπρεπε.

Οι έρευνες δείχνουν ότι καταναλώνοντας υψηλότερα επίπεδα πρωτεΐνης (το 30% των θερμίδων) βοηθά τις γυναίκες με την απώλεια βάρους, τη διατήρηση του μυϊκού ιστού και την καλύτερη γήρανση.

Η σωστή δόση: Το Ινστιτούτο Ιατρικής προτείνει 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους ή 48 γραμμάρια για μια μέση γυναίκα 60 κιλών.

 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share