Σάββατο, 28 Μαΐου 2022

Μην αποθηκεύεις όλες τις ντομάτες στο ίδιο σημείο - Ο λόγος θα σας αφήσει άφωνους

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος;

8 Νοεμβρίου 2021 16:00
Μην αποθηκεύεις όλες τις ντομάτες στο ίδιο σημείο - Ο λόγος θα σας αφήσει άφωνους
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πρέπει να τις διατηρείς με διαφορετικό τρόπο τις ντομάτες, ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκεται. Η ωριμότητα της ντομάτας παίζει σημαντικό ρόλο στο που θα αποθηκευτούν.

Αν οι ντομάτες είναι άγουρες, τοποθέτησέ τες με το κοτσάνι προς τα κάτω σε μια χάρτινη σακούλα ή σε ένα χάρτινο κουτί. Φρόντισε να τις κρατήσεις σε ένα δροσερό χώρο μέχρι να αποκτήσουν το πολυπόθητο κόκκινο χρώμα τους και να ωριμάσουν. Υπάρχει και ένα μέρος του σπιτιού όμως, όπου απαγορεύεται να βάζετε τις ντομάτες.

Αν τώρα είναι ώριμες να θυμάσαι ότι θα πρέπει να φυλάσσονται σε θερμοκρασία δωματίου. Προσοχή στο να μην εκτίθενται στον ήλιο ή να είναι χύμα η μια πάνω στην άλλη. Τοποθέτησέ τες τη μια δίπλα στην άλλη με το κοτσάνι προς τα πάνω και να τις καταναλώσεις μέσα σε δυο τρεις μέρες.

Τις πιο ώριμες ντομάτες να τις διατηρείς στο ψυγείο. Αυτές οι ντομάτες έχουν αρκετά μαλακή σάρκα για αυτό καλό είναι να διατηρούνται στο ψυγείο καθώς ο κρύος αέρας θα μειώσει τη διαδικασία ωρίμανσης, δίνοντάς σου περιθώριο λίγες μέρες ακόμα να τις καταναλώσεις.

Γιατί θα πρέπει να σταματήσεις να τρως κέτσαπ; Η ντομάτα της είναι...

Πολλοί είναι εκείνοι που βάζουν κέτσαπ καθημερινά στα κρεατικά τους και πιο συγκεκριμένα με το burger και τα hot dogs, για την γλυκιά και νόστιμη γεύση που έχει.

Βέβαια, μπορεί να σκέφτεσαι πως στην ουσία είναι φτιαγμένη μόνο από ντομάτα και η ντομάτα είναι υγιεινή, αλλά μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι ένας εφιάλτης για την διατροφή και τον μεταβολισμό σου, ακόμη και αν τρως μόλις ένα κουταλάκι την ημέρα. Πως όμως επηρεάζει την υγεία σου και γιατί θα έπρεπε να σταματήσεις να την χρησιμοποιείς; Ακόμα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν πρέπει να μπαίνει στο ψυγείο, μιας και είναι ένα λάθος που το κάνουν όλοι.

Γιατί κάνει κακό;

Αρχικά, θα πρέπει να δούμε από τι αποτελείται η ketchup. Για να την φτιάξεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας, ξύδι, σιρόπι καλαμποκιού πλούσιο σε φρουκτόζη, κρεμμύδι σε σκόνη, μπαχαρικά και αλάτι.

Ποιο είναι όμως το πρόβλημα με τα υλικά που μόλις αναφέραμε;

Ας τα πάρουμε ένα ένα και να δούμε στο τι μας επηρεάζουν. Αρχικά ας ασχοληθούμε με τον συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας. Όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας πως η ντομάτα είναι πολύ καλή για την υγεία και το σώμα μας, αλλά για να φτάσει σε αυτή τη μορφή για να γίνει κέτσαπ έχει εκτεθεί για πολλές ώρες σε υψηλή θερμότητα και έχει μαγειρευτεί ξανά και ξανά, χωρίς τους σπόρους και την φλούδα της, με αποτέλεσμα να χάσει όλες της τις βιταμίνες και τα μέταλλα.

Όσον αφορά το σιρόπι καλαμποκιού μία λέξη μπορεί να το περιγράψει σωστά και αυτή είναι η Ζάχαρη! Η φρουκτόζη υπάρχει σχεδόν παντού και είναι από τις κύριες αιτίες της παχυσαρκίας και του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Το χειρότερο όμως είναι πως το σιρόπι είναι κατά 70% με 85% γενετικώς τροποποιημένο, καθώς έχει υποστεί επεξεργασία με φυτοφάρμακα και διάφορες άλλες χημικές ουσίες.

κέτσαπ

Το αλάτι, από την άλλη πλευρά, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα με την πίεση και την ροή του αίματος μας, γι’ αυτό και οι γιατροί μας συστήνουν να το αποφεύγουμε. Τέλος, τα μπαχαρικά είναι τα μόνα που σε γενικές γραμμές δεν επηρεάζουν την υγεία μας, αλλά το κακό είναι ότι δεν αναγράφονται καν στην συσκευασία και αυτό γεννά απορίες.

Οπότε, ακόμη και αν δεν χρησιμοποιείς μεγάλη ποσότητα καθημερινά και πάλι μπορεί να βλάψει την υγεία σου και θα ήταν καλό να την αποφεύγεις, όσο δύσκολο και αν σου είναι, λόγω της υπέροχης γεύσης της!

 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share