Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

IKEA: Αυτό είναι το έπιπλο για το καθιστικό που έχει προκαλέσει φρενίτιδα παγκοσμίως!

Κάνει 69,99 και έχει ξεπουλήσει!

24 Οκτωβρίου 2019 14:33
IKEA: Αυτό είναι το έπιπλο για το καθιστικό που έχει προκαλέσει φρενίτιδα παγκοσμίως!

Αυτό το συγκεκριμένο έπιπλο για το καθιστικό του σπιτιού και όχι μόνο, από τα IKEA, έχει προκαλέσει φρενίτιδα παγκοσμίως. Κοστίζει μόνο 69,99 ευρώ.

Όμως μόνο ένα από αυτά τα προϊόντα έχει καταφέρει να ξεπουλάει σε όλο τον κόσμο και μάλιστα θεωρείτε το νούμερο ένα έπιπλο σε πωλήσεις όλων των εποχών σύμφωνα με την Independent. Και δεν είναι ούτε καναπές, ούτε κρεβάτι, ούτε ντουλάπα αλλά ένα τραπεζάκι!

Ο λόγος για το βοηθητικό τραπεζάκι LÖVBACKEN το οποίο κοστίζει στην Ελλάδα € 69,99 και είναι το νούμερο ένα έπιπλο σε πωλήσεις στα ΙΚΕΑ.

Διαβάστε με την ευκαιρία: Σεισμός στην αγορά: Η απίστευτη κίνηση της ΙΚΕΑ που θα τελειώσει τους ανταγωνιστές!

Μάλιστα είναι πολύ πιθανό, σύμφωνα με τον ειδικό δημοπρατήσεων και συνιδιοκτήτη του οίκουBarneby Pontus Silfverstolpe, το τραπεζάκι να αξίζει χιλιάδες ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με τον Silfverstolpe το LÖVBACKEN θεωρείται κλασσικό από τους συλλέκτες και η τιμή του σε δημοπρασία θα μπορούσε να φτάσει τα 2000€ μέχρι το 2030 και τα 22.000 € μέχρι το 2040.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του ΙΚΕΑ κατάφερε όχι απλά να κάνει την εταιρία ένα παγκόσμιο φαινόμενο αλλά να αναγκάσει άλλες εταιρίες του κλάδου να την αντιγράψουν για να καταφέρουν να την ανταγωνιστούν έσω και σε μικρό βαθμό.

IKEA Virtual Walkthrough: Η εταιρεία ανακοινώνει τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα!

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ανακοινώνει τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough, που φιλοξενείται στο IKEA.gr και σας προσκαλεί να περιηγηθείτε εικονικά στο κατάστημα ΙΚΕΑ, από όπου και αν βρίσκεστε!

Με το καινοτόμο, για την Ευρωπαϊκή Αγορά, ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough, ο online χρήστης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί εικονικά ένα… φυσικό κατάστημα ΙΚΕΑ και να προχωρήσει σε αγορές εύκολα και γρήγορα. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, εμφανίζονται προϊόντα με σήμανση (tags), τα οποία, εάν επιλέξετε, μπορείτε είτε να μεταφερθείτε στη σχετική προϊόντική σελίδα του IKEA e-shop για αγορά, είτε να τα «μοιραστείτε» στα Social Media.

Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, υπάρχουν σχετικές ενδείξεις πλοήγησης στον φυσικό διάδρομο αλλά και λειτουργίες, όπως το «panorama» (πανοραμικές εικόνες στα πλαϊνά σημεία του Walkthrough) που προβάλουν ολοκληρωμένα δωμάτια και χώρους του καταστήματος με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ή το «timeline» όπου παρουσιάζονται όλα τα σημεία ενδιαφέροντος της περιήγησης, όπως προϊόντα, προωθητικές ενέργειες κ.α. σε μια οθόνη. Επιπλέον, η δυνατότητα αυτόματης αναπαραγωγής και «επίσκεψης» σε συγκεκριμένους χώρους, π.χ. καθιστικό, λευκά είδη κ.α. κάνουν την περιήγηση ακόμα πιο γρήγορη και με περισσότερες επιλογές!

Η πλατφόρμα βασίζεται στη μοναδική, προηγμένη τεχνολογία VitrinaBox, η οποία χρησιμοποιώντας ενα συνδυασμό video & εικόνας δίνει τη δυνατότητα στον online επισκέπτη, ανεξαρτήτου συσκευής ή browser και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης κάποιας εφαρμογής ή χρήσης ειδικού εξοπλισμού, να περιηγηθεί σε συνεχή ροή, εύκολα & γρήγορα στο φυσικό χώρο του καταστήματος, καθιστώντας την πλατφόρμα εύχρηστη και φιλική προς τους χρήστες.

«Στην ΙΚΕΑ πρωταρχικό μας μέλημα είναι το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών μας. Θέλουμε να νιώθουν ότι κατανοούμε τις ανάγκες τους και διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους. Με το ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough δημιουργούμε μια ακόμα ευκαιρία ώστε να αντλήσουν έμπνευση μέσα από τους έτοιμους χώρους που υπάρχουν στα καταστήματά μας και να ανακαλύψουν λειτουργικές για το σπίτι τους, σαν να βρίσκονται εκεί», δήλωσε ο Πάνος Κατηφόρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Housemarket A.E.

«Για τις ανάγκες της ΙΚΕΑ, χρησιμοποιήσαμε τη μοναδική και καινοτόμο τεχνολογία VitrinaBox ώστε να δημιουργήσουμε ένα instant Virtual Walkthrough καταστήματος ΙΚΕΑ, που σκοπό έχει να εξοικειώσει τον καταναλωτή με τον επιλεγμένο χώρο του καταστήματος και να του δώσει την ευκαιρία να

ζήσει ένα digital window shopping experience εύκολα, γρήγορα και απλά από όπου και αν βρίσκεται», δήλωσε ο Θοδωρής Μουλός, VP of Marketing της VitrinaBox.

Μπείτε και εσείς στο IKEA.gr, ζήστε την εμπειρία ενός καταστήματος ΙΚΕΑ και αποκτήστε τα αγαπημένα σας προϊόντα!

TAGS
 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share