Πέμπτη, 08 Δεκεμβρίου 2022

Ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει: Τα 20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και οι πελάτες δεν έρχονται ποτέ ξανά

Tips για μια καλύτερη διαμονή

5 Αυγούστου 2022 14:10
Ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει: Τα 20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και οι πελάτες δεν έρχονται ποτέ ξανά
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Δεν υπάρχει πιο ειδικός στα ταξίδια από τον Τάσο Δούση, τον δημοσιογράφο, εκδότη και παρουσιαστή της εκπομπής «Εικόνες», με τον ίδιο κατά καιρούς, εκτός των τεράστιων δώρων που μοιράζει, να προσφέρει και χρήσιμες συμβουλές για όποιον λατρεύει να ταξιδεύει.

Ένα από αυτά είναι και τα λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι, με αποτέλεσμα να χάσουν τους πελάτες τους. Το πιο βασικό, δε νομίζετε; Ο Τάσος Δούσης, λοιπόν, που πρόσφατα έπεσε θύμα απάτης, μας αναφέρει τα λάθη αυτά ένα προς ένα κι εμείς σημειώνουμε.

Η ανάρτηση του Τάσου Δούση

«20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και χάνουν τους πελάτες τους

1. Οι διπλές κρατήσεις είναι ένα κακό! Πρέπει απευθείας να βρείτε ένα δωμάτιο στον πελάτη και αν δεν έχετε το απλό να δώσετε σουίτα. Το λάθος δεν είναι δικό του. Έχει έρθει για να απολαύσει τις διακοπές του.

2. Πρέπει να ακούτε τον πελάτη με προσοχή και κατανόηση και να μην αμφισβητείτε την άποψή του! Μπείτε στην θέση του, μην τον «γράφετε»

3. Το δωμάτιο είναι πολύ μικρό ή είναι διαφορετικό από τις φωτογραφίες που βλέπουν! Μην τους κοροϊδεύετε. Είναι 8 φορές δυσκολότερο να βρείτε έναν νέο πελάτη αν χάσετε αυτόν που έχετε μπροστά σας

4. Βρώμικο δωμάτιο! Τρωκτικά, κατσαρίδες και άλλοι ανεπιθύμητοι επισκέπτες

5. Αδυναμία πρόσβασης στο Wi-Fi ή αδύναμο σήμα! Νούμερο ένα αιτία να μην σας ξανάρθει και να γράψει αρνητικά σχόλια

6. Ποιότητα φαγητού στο πρωινό

7. Χρέωση του εσπρέσο στο πρωινό! Χρέωση φρέσκου χυμού η άλλων προϊόντων! Κορυφαία αιτία αρνητικών σχολίων

8. Χρέωση νερού στο δωμάτιο! Μπορεί να είναι μόνο 1 η 2 ευρώ και όμως προκαλεί τρομερό εκνευρισμό στον πελάτη

9. Απουσία βραστήρα ή καφετιέρας στο δωμάτιο.

10. A/C που δεν λειτουργεί

11. Δεν έχει ζεστό νερό.

12. Θέα δωματίου! Ναι, δεν την έχει πληρώσει. Τελευταία μέρα κάντε του μια αναβάθμιση με θέα, τον πήρατε αιχμάλωτο

13. Ανεκπαίδευτο ή αγενές προσωπικό! Ο χαμογελαστός υπάλληλος μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς από τον πελάτη

14. Η ντουλάπα είναι ανύπαρκτη, δεν έχει χώρο για βαλίτσα

15. Πρίζες! Ναι, πρίζες είναι θέμα αν δεν έχει η τουαλέτα ή δίπλα στο κρεββάτι

16. Σεντόνια σκληρού πολυεστέρα! Λάθος! Να επενδύσετε σε μαλακό ύφασμα παστέλ ή λευκών χρωματισμών καθώς και σε αναπαυτικά μαξιλάρια

17. Καλωσόρισμα! Οι περισσότεροι αδιαφορούν και όμως…Ένα κρασί, δυο τοπικά γλυκά, ένα πλατό τυριών κάνουν την διαφορά

18.Value for money! Μην ρίχνετε την τιμή, ανεβάστε την αξία του δωματίου έτσι που η τιμή να είναι τίμια

19. Netflix και Cosmote σε smart tv!

20.Δώστε βάση στο συναισθηματικό δέσιμο με τον πελάτη. Συναισθηματικά δεμένοι επισκέπτες είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις τιμές, ανεξάρτητα από το αν είναι ταξιδιώτες πολυτελείας ή οικονομικοί.Μην κοιτάτε μόνο το οικονομικό κομμάτι!

Ελπίζω να βοήθησα».

 

Hotels

Ροή ειδήσεων

Share