Πέμπτη, 30 Μαΐου 2024

10 συνδυασμοί τροφών που βλάπτουν την υγεία

Έχουμε φάει παραπάνω από έναν τέτοιο συνδυασμό

17 Απριλίου 2024 13:21
10 συνδυασμοί τροφών που βλάπτουν την υγεία
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κάποιοι από τους διατροφικούς συνδυασμούς που κάνετε στο τραπέζι σας εξουδετερώνουν τις θρεπτικές αξίες ενώ μπορεί να αγγίξουν και τα όρια του επικίνδυνου για την υγεία προκαλώντας, το λιγότερο, δυσπεψία. Κι επειδή είμαστε ό,τι τρώμε ιδού μια λίστα με συνδυασμούς τροφών που καλό θα είναι να αποφεύγουμε.

Διαβάστε επίσης: Σκέτο δηλητήριο: 5 τρόφιμα που θεωρούμε υγιεινά αλλά είναι επικίνδυνα!

1) Φρούτο μετά το γεύμα

Μπορεί να το κάνει ο περισσότερος κόσμος αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι σωστό. Ο οργανισμός απορροφά τα φρούτα γρήγορα. Όταν αυτά συνδυάζονται με σιτηρά, κρέας ή στεγνά τρόφιμα μένουν στο πεπτικό σύστημα για αρκετή ώρα και αρχίζει εκεί η αποσύνθεσή τους με συνέπεια να προκαλούνται βλάβες στα τείχη του πεπτικού συστήματος.

2) Κρέας και άμυλο (πατάτες)

Σύμφωνα με διατροφολόγους η ταυτόχρονη κατανάλωση ζωϊκής πρωτεΐνης και υδατανθράκων μειώνει τη θρεπτική αξία και των δύο αφού το ένα φαίνεται να... πολεμάει το άλλο. Εκτός του ότι χάνονται τα πολύτιμα συστατικά των δύο τροφών, προκαλείται και φούσκωμα και δυσφορία. Ξανασκέψου το λοιπόν την επόμενη φορά λοιπόν που θα σκεφτείς να μαγειρέψεις ή να παραγγείλεις σε εστιατόριο βοδινό στην κατσαρόλα με πατάτες.

Τροφές που δε πρέπει να συνδυάζονται

3) Άμυλο και τομάτες

Οι τομάτες είναι όξινες και μπορεί να προκαλέσουν δυσπεψία όταν καταναλώνονται μαζί με υδατάνθρακες. Επίσης η ταυτόχρονη κατανάλωση των δύο έχει συνδεθεί με το αίσθημα υπερβολικής χαλάρωσης / υπνηλίας (στα όρια της κόπωσης) που αισθανόμαστε μετά από ένα γεύμα.

4) Φρούτα και γιαούρτι

Κι όμως! Μια αγαπημένη διατροφική συνήθεια για πολλούς δεν θεωρείται η ενδεδειγμένη. Τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά μαζί οδηγούν σε έναν... κόσμο δυσφορίας. Μάλιστα ενδέχεται να συμβάλλουν στο να εμφανίσετε συμπτώματα κρυολογήματος ή να κάνουν χειρότερα αυτά που ήδη έχετε όπως και εκείνα μιας αλλεργίας! Ένα φυσικό ελληνικό γιαούρτι δίχως φρούτα είναι καλύτερη επιλογή.

Τροφές που δε πρέπει να συνδυάζονται

5) Μπέργκερ και τηγανιτές πατάτες

ΟΚ, ξέρουμε, αρέσει σε όλους αλλά πρέπει να αναφερθεί αφού κάνει κακό. Τα υπερ-μαγειρεμένα (ή τηγανισμένα) φαγητά με υψηλά λιπαρά, συντηρητικά και χημικά αποτελούν «πηγή» κακών. Συνδυασμένα με την τηγανιτή πατάτα παράγουν κυτοκίνες που προκαλούν φλεγμονές και πρόωρη γήρανση.

6) Κρασί και πουτίγκα

Όσοι λατρεύουν αυτόν τον συνδυασμό καλό θα είναι να το ξανασκεφτούν αφού δημιουργούν ένα μικρό... χάος μέσα τους. Το αλκοόλ αυξάνει την παραγωγή ινσουλίνης έτσι όταν προστίθεται και η ζάχαρη του γλυκού αποθηκεύεται ως λίπος που σημαίνει έξτρα κιλά.

7) Δημητριακά και γάλα (ή χυμός πορτοκαλιού)

Αυτό κι αν είναι έκπληξη, έτσι δεν είναι; Ποιός δεν τρώει γάλα με δημητριακά για πρωϊνό; Επί δεκαετίες θεωρείται βασικό πιάτο στο ξεκίνημα της ημέρας των παιδιών και όχι μόνο. Τι κακό κάνει αυτός ο συνδυασμός; Και τα δύο περιέχουν υδατάνθρακες ταχείας καύσης που βάζουν τον οργανισμό κάτω από μεγάλη πίεση. Εκτοξεύουν τα επίπεδα σάκχαρου στο αίμα και όταν αυτά πέσουν ξανά θα αισθανθείς κούραση ενώ θα επιθυμείς να τραφείς άμεσα με κάτι ανάλογο.

8) Γάλα στο τσάι

Το κάνουν αρκετοί και παρότι μπορεί γευστικά να τους ικανοποιεί, διατροφικά δεν προσφέρει. Η προσθήκη γάλακτος ακυρώνει τα οφέλη του τσαγιού.

Τροφές που δε πρέπει να συνδυάζονται

9) Μπριζόλα και γαρίδες

Σου αρέσει αλλά μπορεί να σε αρρωστήσει. Γιατί; Επειδή ο συνδυασμός δύο φαγητών πλούσιων σε πρωτεΐνη εμποδίζει το πεπτικό σύστημα, προκαλεί φούσκωμα πιθανώς μέχρι και δηλητηρίαση.

10) Πίτσα και αναψυκτικό

Αυτό κι αν είναι... χτύπημα. Η πίτσα που είναι γεμάτη υδρατάνθρακες, πρωτεΐνες και άμυλο «τραβάει» αρκετή από τη δύναμη του οργανισμού για την πέψη και την ίδια στιγμή η ζάχαρη στο αναψυκτικό επιβραδύνει τη διάσπαση των τροφών.

Τροφές που δεν πρέπει να συνδυάζονται

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share