Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2024

Βάλτε στη διατροφή σας αυτές τις 5 απλές τροφές και «κάψτε» το λίπος στην κοιλιά

Συμβάλλουν δραστικά στην απώλεια βάρους

2 Νοεμβρίου 2023 17:27
Βάλτε στη διατροφή σας αυτές τις 5 απλές τροφές και «κάψτε» το λίπος στην κοιλιά
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πέραν του αισθητικού κομματιού, το λίπος στην κοιλιά συνδέεται και με υψηλότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες.

Σημειώνεται ότι το κοιλιακό λίπος δεν περιορίζεται μόνο κάτω από το δέρμα, αλλά περιλαμβάνει και το λίπος που εντοπίζεται βαθύτερα, γύρω από τα εσωτερικά όργανα (σπλαχνικό λίπος). Επίσης, Τα 4 ποτά που είναι μέσα στη ζάχαρη και προσθέτουν κιλά - Με τι να τα αντικαταστήσετε

Οι 5 τροφές που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά

Τρόφιμα ολικής άλεσης

Τα τρόφιμα ολικής άλεσης μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διάφορων χρόνιων παθήσεων, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, ο διαβήτης τύπου 2 και οι γαστρεντερικές παθήσεις. Συμβάλλουν επίσης στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Γιαούρτι

Η υψηλή περιεκτικότητα του γιαουρτιού σε πρωτεΐνη βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού, στη μείωση της όρεξης, στη διατήρηση της μυϊκής μάζας κατά την απώλεια βάρους. Βοηθάει στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης τα ζωντανά και ενεργά βακτήρια ασκούν θετική επίδραση στη μικροχλωρίδα του εντέρου και στην παραγωγή εντερικών αντισωμάτων.

Οι 5 τροφές που βοηθούν να μειώσουμε το λίπος στην κοιλιά

Αβοκάντο

Το 75% των θερμίδων του αβοκάντο προέρχονται από λιπαρά, είναι όμως καλά λιπαρά. Αποτελούνται κυρίως από ολεϊκό οξύ, ένα μονοακόρεστο λιπαρό οξύ που βρίσκεται και στο ελαιόλαδο και έχει βρεθεί πως καταπολεμά τις φλεγμονές. Τα μονοακόρεστα λιπαρά έχουν συνδεθεί με τη μείωση του κοιλιακού λίπους και τη βελτίωση της συνολικής υγείας. Αυξάνει την καλή χοληστερόλη HDL. Επιπλέον, περιέχει αντιοξειδωτικά, με κυρίαρχο τη γλουταθιόνη, που απομακρύνει τις τοξίνες.

Ελαιόλαδο

Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, η βιταμίνη Ε και το πολυφαινολικό οξύ, βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και του μεταβολικού στρες, συμβάλλοντας στον έλεγχο βάρους, εφόσον ακολουθείται η συνιστάμενη ημερήσια πρόσληψη.

Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα, με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, είναι ιδανική τροφή για τη μείωση του λίπους, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. 100γρ. βραστής γλυκοπατάτας έχει 2,5γρ. φυτικών ινών.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share