Σάββατο, 25 Μαΐου 2024

Φούσκωμα και πρήξιμο «καπούτ»: Τα 4 τρόφιμα «θησαυρός» για επίπεδη κοιλιά

Ανακουφιστείτε από τα δυσάρεστα συμπτώματα με κάποιες διατροφικές προσθήκες

1 Ιουλίου 2023 17:30
Φούσκωμα και πρήξιμο «καπούτ»: Τα 4 τρόφιμα «θησαυρός» για επίπεδη κοιλιά
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το φούσκωμα είναι ένα συνηθισμένο πεπτικό πρόβλημα που μπορεί να σας αφήσει να αισθάνεστε άβολα και αμήχανα. Τα καλά νέα είναι ότι ορισμένα τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του φουσκώματος και στη βελτίωση της πέψης, επιτρέποντάς σας να αισθάνεστε πιο ανάλαφροι και με επίπεδη κοιλιά. Ποιες είναι οι 4 τροφές «θησαυρός» για να πείτε «καπούτ» στο πρήξιμο;

Αγγούρι

Τα αγγούρια είναι πλούσια σε νερό και χαμηλά σε θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά εξαιρετική επιλογή για την καταπολέμηση του φουσκώματος.

τρόφιμο αγγούρι

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό βοηθά στην απομάκρυνση της περίσσειας νατρίου και τοξινών, μειώνοντας την κατακράτηση και το φούσκωμα. Επιπλέον, αποτελούν μια καλή πηγή διαιτητικών ινών, οι οποίες προάγουν τις τακτικές κινήσεις του εντέρου και αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα.

Παπάγια

Η παπάγια είναι ένα τροπικό φρούτο γνωστό για τα πεπτικά του ηέλη. Περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο βοηθά στην πέψη των πρωτεϊνών και συμβάλλει στη μείωση του φουσκώματος. Η παπάγια προσφέρει επίσης μια καλή ποσότητα φυτικών ινών, η οποία υποστηρίζει την υγιή πέψη. Απολαύστε φρέσκια παπάγια ως σνακ, προσθέστε την σε smoothies ή συμπεριλάβετε την σε σαλάτες για μια νόστιμη και φιλική προς το πεπτικό σύστημα απόλαυση.

Ανανάς

Ο ανανάς περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται βρομελίνη, το οποίο βοηθά στη διάσπαση των πρωτεϊνών και συμβάλλει στη μείωση του φουσκώματος.

τρόφιμο ανανάς

Αυτό το τροπικό φρούτο έχει επίσης αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των πεπτικών ενοχλήσεων. Προσθέστε τον ανανά στα smoothies και στις φρουτοσαλάτες ή απολαύστε τον ως σνακ.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ έχει αναγνωριστεί εδώ και καιρό για την ικανότητά του να διευκολύνει τις πεπτικές ενοχλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του φουσκώματος και των αερίων. Περιέχει τζιντζερόλη, μια ένωση με ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορεί να καταπραΰνει το πεπτικό σύστημα. Είτε καταναλώνεται φρέσκο, είτε σε τσάι, είτε σε μορφή σκόνης, το τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του φουσκώματος χαλαρώνοντας τους εντερικούς μυς και προάγοντας την υγιή πέψη.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share