Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2023

Αυτές είναι οι τροφές που θα "απογειώσουν" τον μεταβολισμό σας

Θα λύσετε το πρόβλημα που σας βασανίζει!

5 Δεκεμβρίου 2022 15:19
Αυτές είναι οι τροφές που θα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην δίαιτα ειδικά, αν έχεις να ξεκινήσεις καιρό ή δεν γυμνάζεσαι είναι η ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου έτσι ώστε να βλέπεις την ζυγαριά να πέφτει.

Μάθε επίσης όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την δίαιτα του πολεμιστή

Τόσο στην απώλεια όσο και στην διατήρηση του βάρους είναι σημαντικό να αναζητούμε τρόφές που βοηθάν τον μεταβολισμό μας να πάρει "ανοδική πορεία".

Είναι αλήθεια ότι ορισμένες τροφές μπορεί να βοηθήσουν ελαφρώς στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού. Αυτός, είναι ο μεταβολισμός δηλαδή ο αριθμός των θερμίδων, που καίει το σώμα. Σύμφωνα με το ladylike.gr η προσθήκη αυτών των τροφών στη διατροφή σου, μπορεί να διευκολύνει την απώλεια σωματικού λίπους ή να αποτρέψει την υπερβολική αύξηση βάρους, αν αυτός είναι ο στόχος σου.

  1. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες

Πρωτεϊνες

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως κρέας, ψάρι, αυγά, γαλακτοκομικά, όσπρια, ξηροί καρποί και σπόροι, θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αύξηση του μεταβολισμού σου για λίγες ώρες. Αυτό συμβαίνει επειδή απαιτούν από το σώμα, να χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να τις αφομοιώσει. Αυτό είναι γνωστό ως η θερμική επίδραση των τροφίμων.

Οι πλούσιες σε πρωτεΐνες δίαιτες, μειώνουν επίσης την πτώση του μεταβολισμού που παρατηρείται συχνά κατά την απώλεια βάρους, βοηθώντας το σώμα να κρατήσει τη μυϊκή του μάζα. Επιπλέον, η πρωτεΐνη μπορεί επίσης να σε κρατήσει χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που μπορεί να αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής.

2. Τροφές πλούσιες σε μέταλλα

Σελήνιο - Μέταλλα

Τα μέταλλα σίδηρος και σελήνιο παίζουν διαφορετικό αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του σώματός σου. Ωστόσο, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Απαιτούνται και τα δύο για την καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, ο οποίος ρυθμίζει το μεταβολισμό σου. Για να βοηθήσεις τον θυρεοειδή σου να λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, συμπεριέλαβε στο καθημερινό σου μενού τροφές πλούσιες σε σελήνιο και σίδηρο όπως κρέας, θαλασσινά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους.


3. Πιπεριές τσίλι

Πιπεριά Τσίλι

Η καψαϊκίνη, μια χημική ουσία που βρίσκεται στις πιπεριές τσίλι, μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό, αυξάνοντας ελαφρώς τον ρυθμό με τον οποίο το σώμα καίει θερμίδες. Επιπλέον, η καψαϊκίνη μπορεί να μειώσει την όρεξη. Ομοίως, η προσθήκη πιπεριού καγιέν στα γεύματά σου, μπορεί να αυξήσει την ποσότητα λίπους που καίει το σώμα για ενέργεια, ειδικά μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε λιπαρά.

4. Καφές

Καφεϊνη

Η καφεΐνη που βρίσκεται στον καφέ μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού. Επιπλέον, η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει το σώμα, να κάψει λίπος για ενέργεια και φαίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματική στην ενίσχυση της απόδοσης της προπόνησής σου. Ωστόσο, τα αποτελέσματά του διαφέρουν από άτομο σε άτομο, με βάση τα μεμονωμένα χαρακτηριστικά όπως το σωματικό βάρος και την ηλικία.

5. Τσάι

Τσάι

Το τσάι περιέχει ενώσεις που ενισχύουν την υγεία που ονομάζονται κατεχίνες, που μπορεί να λειτουργούν παράλληλα με την καφεΐνη για την ενίσχυση του μεταβολικού ρυθμού. Συγκεκριμένα, τόσο το πράσινο τσάι oolong όσο και το matcha μπορεί να αυξήσουν την οξείδωση του λίπους και μπορεί να σε βοηθήσουν να κάψεις επιπλέον θερμίδες, όταν είναι μέρος ενός προγράμματος άσκησης.

Επιπλέον, το oolong και το πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσουν το σώμα να χρησιμοποιήσει το αποθηκευμένο λίπος για ενέργεια πιο αποτελεσματικά, αυξάνοντας την ικανότητα καύσης λίπους έως και 17%.


6. Όσπρια

Όσπρια

Τα όσπρια όπως οι φακές, τα μπιζέλια, τα ρεβίθια και τα φασόλια, έχουν ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη σε σύγκριση με άλλες φυτικές τροφές. Τα όσπρια περιέχουν επίσης διαιτητικές ίνες, συμπεριλαμβανομένου του ανθεκτικού αμύλου και των διαλυτών ινών, τις οποίες το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει ως πρεβιοτικό, για να τροφοδοτήσει τα καλά βακτήρια που ζουν στο παχύ έντερο.

7. Τζίντζερ

Τζίντζερ

Το τζίντζερ έχει ιδιαίτερα ευεργετικές ιδιότητες για την τόνωση του μεταβολισμού. Το ζεστό ρόφημα τζίντζερ μπορεί επίσης να μειώσει τα επίπεδα της πείνας και να ενισχύσει το αίσθημα κορεσμού.

8. Κακάο

Καφεϊνη

Το κακάο είναι μια νόστιμη απόλαυση, που μπορεί επίσης να ωφελήσει τον μεταβολισμό σου. Για παράδειγμα, μελέτες έχουν σημειώσει ότι το κακάο μπορεί να προάγει την καύση λίπους.

9. Μηλόξυδο

Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σου. Μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, ενισχύοντας το αίσθημα πληρότητας.

10. Βρώσιμα φύκια

Βρώσιμα φύκια

Τα φύκια είναι πλούσια σε ιώδιο, ένα μέταλλο που απαιτείται για την παραγωγή των θυρεοειδικών ορμονών και τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα. Οι ορμόνες του θυρεοειδούς έχουν διάφορες λειτουργίες, μία από τις οποίες είναι η ρύθμιση του μεταβολικού ρυθμού. Η τακτική κατανάλωση βρώσιμων φυκιών, μπορεί να βοηθήσει να καλύψεις τις διατροφικές σου ανάγκες σε ιώδιο, διατηρώντας τη μεταβολική σου υγεία.

ΠΗΓΗ: εδώ

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share