Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2023

8 τροφές που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνουν το φούσκωμα

Δώστε τεράστια προσοχή!

23 Νοεμβρίου 2022 11:26
8 τροφές που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνουν το φούσκωμα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνουν το φούσκωμα; Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε έναν καλό ύπνο.

Όλοι έχουμε ακούσει πως το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Ένας από τους λόγους που αυτό είναι αλήθεια είναι επειδή επηρεάζει πολύ το μεταβολισμό όλης της υπόλοιπης μέρας. Το να τρώμε σωστά το πρωί μπορεί να αποτρέψει προβλήματα με το πεπτικό όπως φούσκωμα και αέρια.

Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που μπορείτε να φάτε για πρωινό:

Βρώμη με γάλα και φρούτα

Η βρώμη είναι μία πολύ καλή τροφή για το πρωί γιατί περιέχει πολλές φυτικές ίνες και έχει πολύ χρήσιμες ιδιότητες στο σώμα. Συνδυάζεται τέλεια με γάλα, μέλι και φρούτα. Έχει εκτός των άλλων ω-3 λιπαρά, φολικό οξύ και κάλιο.

Γκρέιπφρουτ με γιαούρτι

Το γκρέιπφρουτ είναι πολύ καλός λιποδιαλυτής που ισορροπεί το σάκχαρο στο αίμα και την ινσουλίνη. Συνδυάστε το με μία πρωτεΐνη όπως το γιαούρτι ή τα αβγά για ένα πλήρες γεύμα.

Ακτινίδια

 8 τροφές που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνουν το φούσκωμα

Στην πραγματικότητα έχει περισσότερες φυτικές ίνες από την μπανάνα. Έχει όση βιταμίνη C έχει ένα πορτοκάλι και πολύ κάλιο και χαλκό. Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι έπασχαν από σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου και έτρωγαν 2 ακτινίδια την μέρα, είδαν μεγάλη βελτίωση στο πεπτικό τους σύστημα.

Σπόροι τσίας

Φτιάξτε ένα γεύμα με 3 κ.γ σπόρους τσίας, 3/4 κούπας γάλα, 2 κ.γ μέλι, μία κομμένη μπανάνα και μερικά κομμάτια μάνγκο. Αφού μουλιάσουν οι σπόροι της τσίας στο γάλα και το μέλι για όλο το βράδυ στο ψυγείο, ανακατέψτε καλά και ρίξτε τα υπόλοιπα συστατικά. Κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί οι σπόροι τσίας έχουν πολύ μαγνήσιο που βοηθάει στο πεπτικό σύστημα.

Παπάγια και ανανάς

Η παπάγια περιέχει ένα πολύ δυνατό ένζυμο που λέγεται παπαΐνη και ο ανανάς ένα ένζυμο που λέγεται βρομελίνη, τα οποία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην πέψη των πρωτεΐνων. Για ένα πρωινό που βοηθάει στην πέψη, βάλτε παπάγια, ανανά και ακτινίδια σε ένα γευστικό smoothie!

Προβιοτικό γιαούρτι

Τα ωφέλιμα βακτήρια στο γιαούρτι είναι πολύ χρήσιμα στο πεπτικό σύστημα. Να τρώτε ένα γιαούρτι κάθε μέρα για 4 βδομάδες για να δείτε αποτελέσματα.

Τσάι αντί για καφέ

 8 τροφές που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνουν το φούσκωμα

Ο καφές όπως και τα αεριούχα αναψυκτικά μπορούν να οδηγήσουν σε καούρες και αύξηση της οξύτητας. Για να αποφύγετε το φούσκωμα, καλό θα ήταν να αντικαταστήσετε τον καφέ με τσάι. Ωστόσο, αν δεν μπορείτε χωρίς καφέ, περιορίστε τον το πολύ σε δύο κούπες καφέ τη μέρα.

Μήλο

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Τα μήλα έχουν πολύ σημαντικά οφέλη στο πεπτικό σύστημα, αφού μειώνουν το φούσκωμα και μας βοηθούν να χορτάσουμε πιο εύκολα. Η πηκτίνη στα μήλα βοηθάει επίσης τα ωφέλιμα βακτήρια και ενισχύει την υγεία του πεπτικού μας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share