Δευτέρα, 16 Μαΐου 2022

Ποδήλατο στο σπίτι: Ποια τα οφέλη;

Ήρθε η στιγμή για νέες συνήθειες!

26 Ιανουαρίου 2022 19:25
Ποδήλατο στο σπίτι: Ποια τα οφέλη;
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Λίγο η πανδημία του κορωνοϊού που δεν μας επιτρέπει να γυμναζόμαστε με άνεση στους οργανωμένους χώρους γυμναστικής, λίγο η έλλειψη χρόνου και λίγο ο κρύος καιρός του χειμώνα, μας ωθούν στον να παραμελήσουμε το κομμάτι της γυμναστικής από τη ζωή μας. Με την ευκαιρία ανακάλυψε εδώ τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής.

Ωστόσο, η άθληση του σώματος μας είναι πάρα πολύ σημαντική για την υγεία μας και μπορείς να βρεις εναλλακτικούς τρόπους γυμναστικής μέσα στο σπίτι σου.

Ένας πολύ ωραίος και ενδιαφέρον τρόπος για να γυμναστείς από στο σπίτι σου είναι το ποδήλατο γυμναστικής, το οποίο προσφέρει πολλά οφέλη.

Προτερήματα

Τα ποδήλατα γυμναστικής απαιτούν πολύ λίγη συντήρηση, αρκεί να διατηρείτε την αλυσίδα τους καθαρή και λαδωμένη.

  • Η βασική άσκηση, δηλαδή το να κάνετε απλώς πετάλι είναι η πιο εύκολη άσκηση που θα μπορούσατε να κάνετε. Αποτελεί μια εξαιρετικά απλή άσκηση, και δεν χωράνε λάθος χειρισμοί ή λάθος ασκήσεις σε αυτό!
  • Μπορείτε να αθληθείτε ενώ ταυτόχρονα βλέπετε μια σειρά, ακούτε δυνατά την αγαπημένη σας μουσική, παίρνοντας σωστές ανάσες και νιώθοντας δυναμικά. Έτσι θα κάψετε τις περιττές θερμίδες και το λίπος της κοιλιάς, ενώ θα αποκτήσετε γυμνασμένους μύες.
  • Θα αποτελέσουν τον Νο1 σύμμαχό σας στην αύξηση της σωματικής σας αντοχής, και θα το καταλάβετε μετά από μόλις λίγες μόνο προπονήσεις.
  • Επιδρούν θετικά στην ψυχολογία σας αφού όταν θα ασκείστε θα εκκρίνονται ορμόνες, υπεύθυνες για την αύξηση της καλής διάθεσης και της θετικής ψυχολογίας.
  • Η τοποθέτηση ενός ποδήλατου στο χώρο του σπιτιού δεν πιάνει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο. Βρείτε εκείνη την γωνιά που θέλετε να το τοποθετήσετε και θα δείτε ότι πιάνει μικρό χώρο σε σχέση με αυτά που θα σας προσφέρει.

Οφέλη

Φυσική Κατάσταση

Η συστηματικά χρήση του ποδηλάτου σας βοηθάει να μειώσετε τους παλμούς που χρειάζεται η καρδιά για να τροφοδοτήσει το σώμα με θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο ώστε να μην λαχανιάζετε κατά την διάρκεια έντονων δραστηριοτήτων. Όλα αυτά βέβαια ενώ παράλληλα γυμνάζετε τα πόδια σας.

Σωματική και Ψυχική Υγεία

Γυμνάζει συμμετρικά τους μυς σας αποτελώντας μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μηρών αλλά παράλληλα γυμνάζονται οι γάμπες, τα χέρια και οι κοιλιακοί σας. Παράλληλα έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και ολιγόλεπτη καθημερινή χρήση του καταπολεμά το άγχος και σας δημιουργεί την αίσθηση της ευεξίας.

Απώλεια Βάρους

Άτομα με πρόβλημα παχυσαρκίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ποδήλατο γυμναστικής για να χάσουν κιλά. Έρευνες έχουν δείξει ότι με μια μέτριας έντασης άσκηση διαρκείας 30-35 λεπτών μπορείτε να καταναλώσετε έως και 450 θερμίδες. Ακόμα ένα καθημερινό δεκάλεπτο άσκησης με ποδήλατο βοηθάει στη σύσφιξη των μυών και στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους.

Ασφάλεια και Άνεση

Μπορείτε να το τοποθετήσετε στο σαλόνι σας ή στο δωμάτιο σας και γυμναστείτε άνετα χωρίς να σας επηρεάζουν εξωγενής παράγοντες όπως ο καιρός ή ομαλότητα του δρόμου κάνοντας παράλληλα άλλες δραστηριότητες όπως να βλέπετε τηλεόραση ή να διαβάζετε το αγαπημένο σας βιβλίο. Το σώμα σας και ειδικότερα τα γόνατα και οι αρθρώσεις των ποδιών σας θα ταλαιπωρηθούν πολύ λιγότερο από μια υπαίθρια άσκηση. Επιπλέον μπορείτε να επιλέξετε ποδήλατο με πλάτη ώστε να μην κουράζετε η μέση σας.

Extra

Με την τεχνολογία να έχει πλέον προχωρήσει τόσο πολύ έχετε μια γκάμα επιλογών στην διάθεση σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε την επιδόσεις σας από την οθόνη βλέποντας χρόνο άσκησης, καύση θερμίδων καρδιακούς παλμούς κ.α. Multimedia επιλογές όπως USB θύρες για να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική την ώρα της άσκησης, ηχεία, θύρα ακουστικών και Bluetooth για να μπορείτε να το συνδέσετε με το κινητό σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share