Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου 2024

Βαρυστομάχιασες; 4+1 εύκολοι τρόποι για να ανακουφιστείς

Έφαγες πολύ στο γιορτινό τραπέζι;

1 Ιανουαρίου 2022 11:08
Βαρυστομάχιασες; 4+1 εύκολοι τρόποι για να ανακουφιστείς
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πώς μπορείς να αποφύγεις τη βαρυστομαχιά και τι πρέπει να κάνεις ώστε να ανακουφιστείς από αυτή, αν το φαγητό και τα υπόλοιπα γιορτινά εδέσματα σου «πέσουν» βαριά;

Οι γαστρονομικές ακρότητες των γιορτών μπορεί να εντείνουν ήδη υπάρχοντα στομαχικά προβλήματα ή να προκαλέσουν καινούργια. Εφαρμόζοντας, όμως, μερικές απλές οδηγίες, είναι εύκολο να τα αποφύγουμε.

βαρυστομαχιά αντιμετώπιση

Τρόποι για να αντιμετωπίσεις τη βαρυστομαχιά

  • Απόφυγε το περπάτημα ή άλλες σωματικές δραστηριότητες, χαλάρωσε τα ρούχα σου ή, καλύτερα, φόρεσε κάτι πολύ άνετο.
  • Ξάπλωσε στο κρεβάτι με ανασηκωμένο το κεφάλι και τον κορμό σε ορθή γωνία, αλλά μην κοιμηθείς!
  • Για να ηρεμήσει κάπως το πεπτικό σου σύστημα, πιες λίγο χαμομήλι ή τσάι μέντας ή 1 κουταλάκι μαγειρική σόδα διαλυμένη σε νερό. Εναλλακτικά και κατ’ εξαίρεση πάρε ένα ελαφρύ αντιόξινο.
  • Απόφυγε τα αεριούχα αναψυκτικά, τους καφέδες και το κάπνισμα.
  • Μην καταναλώσεις κανένα τρόφιμο για τις επόμενες 6 ώρες ή και περισσότερες, φρόντισε όμως, να πίνεις νερό ώστε να μην αφυδατωθείς.

Για καλό και για κακό: Αν τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται ύστερα από κάποιες ώρες, συμβουλεύσου τον γιατρό σου, ιδίως εάν είσαι πάνω από 40 ετών, ένιωσες τέτοιου είδους δυσπεψία για πρώτη φορά ή παρουσίασες μαζί με αυτήν ταχυκαρδία δύσπνοια, υπερβολική εφίδρωση, έντονο πόνο ή μούδιασμα οπουδήποτε.

Προσοχή! Το περπάτημα με γεμάτο στομάχι μπορεί να αυξήσει την καταπόνηση της καρδιάς, ενώ ο ύπνος αμέσως μετά το φαγητό δυσκολεύει την πέψη και ευνοεί την παλινδρόμηση τροφής από το στομάχι στον οισοφάγο.


 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share