Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2022

Πως απέκτησε κορμάρα η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η διατροφή που την οδήγησε στο να χάσει κιλά

Αυτά έτρωγε

3 Δεκεμβρίου 2021 17:10
Πως απέκτησε κορμάρα η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η διατροφή που την οδήγησε στο να χάσει κιλά
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πλέον έχει φτάσει τον στόχο της και ζυγίζει 59 κιλά και είναι πιο χαρούμενη από ποτέ, καθώς η αυτοπεποίθησή της έχει ανέβει πολλά επίπεδα Ο λόγος για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η οποία μίλησε για το πώς έχασε τα περιττά κιλά της στο περιοδικό Τύπος TV. Με την ευκαιρία δες εδώ ποιο είναι το υγιεινό της γεύμα της Δέσποινας Βανδή “που την κρατάει για ώρες”.

«Κάνω τη δίαιτα του ‘’Κάτι ξαναψήνεται’’. Έχω να πω ότι τρώω περισσότερο από όλους στα γυρίσματα και οι περισσότεροι συνεργάτες είναι άντρες. Τρώω όμως ποιοτικά, ο μεταβολισμός μου έχει αλλάξει» είπε αρχικά η παρουσιάστρια.

Όταν ρωτήθηκε τι θα συμβούλευε άλλες γυναίκες που θέλουν να χάσουν κιλά, απάντησε: «Συμβουλές δε δίνω, αγάπησα όμως τον εαυτό μου και το σώμα μου, κατάφερα να αδυνατίσω χωρίς να κάνω ακρότητες, χωρίς να παίρνω συμπληρώματα. Ένα κακό γεύμα δε θα σε παχύνει ούτε ένα καλό θα σε αδυνατίσει. Έχω φτάσει τον εαυτό μου σε ένα καλό σημείο και χαίρομαι».

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου εξομολογήθηκε ότι πήγε σε ειδικό για να τη βοηθήσει με το αδυνάτισμα: «Μόνη μου το έκανα πράξη και στους έξι μήνες -που δεν μπορούσα να το πάω ένα βήμα παρακάτω-, πήγα σε διατροφολόγο. Με έβαλε σε ένα πρόγραμμα που μπορώ να ακολουθώ. Ήθελα ένα πρόγραμμα που να ταιριάζει με τη δουλειά μου και μου το έχει κάνει έτσι ώστε να με βολεύει. Ξηροί καρποί, φρούτα, αβγά βραστά, πράγματα που όλοι μπορούμε να έχουμε, δεν λείπουν από την τσάντα μου. Τρώω πιο ποιοτικά πράγματα, όχι πίτσες και μακαρόνια».

Το πλάνο της διατροφής της

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • Πρωινό: Smoothie με μπανάνα και ανανά.
  • Δεκατιανό: Μια φρυγανιά με μέλι
  • Μεσημεριανό: Κοτόπουλο, χωρίς την πέτσα με πράσινη σαλάτα και ρύζι.
  • Απογευματινό: 1 ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Βραδινό: 200γρ. κατσικίσιο γιαούρτι και κανέλα και 1 κουταλιά ωμά αμύγδαλα.

ΤΡΙΤΗ

  • Πρωινό: Μούσλι με δημητριακά.
  • Δεκαπανό: Ξηροί καρποί και μέλι.
  • Μεσημεριανό: 1/2 φλιτζάνι βρασμένα όσπρια και πράσινη σαλάτα.
  • Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών.
  • Βραδινό: Δυο καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο.
  • Μεσημεριανό: Δυο μπιφτέκια με ρύζι και πράσινη σαλάτα.
  • Απογευματινό: 1 μπολ με αμύγδαλα.
  • Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με μέλι.

ΠΕΜΠΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με μαρμελάδα.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής
  • Μεσημεριανό: Ψάρι ψητό με ωμά κολοκυθάκια και ρύζι.
  • Απογευματινό: Μπανάνα με ακατέργαστη σοκολάτα.
  • Βραδινό: 1 φλιτζάνι δημητριακά με γάλα και 1 μπανάνα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο.
  • Μεσημεριανό: Μια μπριζόλα με βραστές πατάτες και πράσινη σαλάτα
  • Απογευματινό: 1 τορτίγια με γουακαμόλε
  • Βραδινό: 1 παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • Πρωινό: Smoothie με αχλάδι, μπανάνα και πορτοκάλi
  • Δεκατιανό: Μια μπάρα δημητριακών
  • Μεσημεριανό: Ψητά λαχανικά με 50γρ. ανθότυρο και ελαιόλαδο και δυο μπιφτέκια.
  • Απογευματινό: Μήλο με κανέλα και μέλι.
  • Βραδινό: Σούπα βελουτέ με κολοκύθα, ντομάτα και πατάτα.

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
  • Δεκατιανό: Δυο κριτσίνια ολικής άλεσης.
  • Μεσημεριανό: Κοτόπουλο σωτέ με κουρκουμά και κρύα σαλάτα.
  • Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών
  • Βραδινό: Γιαούρτι με μέλι και καρύδια.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share