Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Μεγάλη προσοχή!

27 Σεπτεμβρίου 2021 12:17
12 «Προειδοποιητικά» σημάδια ότι ο φούρνος μικροκυμάτων σας αρρωσταίνει!

Μπορεί να έχετε ακούσει ότι τα μικροκύματα εκπέμπουν ακτινοβολία. Μπορεί να έχετε ακούσει ακόμα ότι τα μικροκύματα είναι επικίνδυνα για την υγεία σας.

Αλλά θα σας σταματήσει από τη χρήση τους; Αν όχι, το άρθρο αυτό θα μπορούσε. Αποδεικνύεται ότι ο κίνδυνος για την υγεία είναι πραγματικός. Οι φούρνοι μικροκυμάτων έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν πολλά προβλήματα υγείας, χάρη στις επιπτώσεις της ακτινοβολίας στην υγεία σας.

Διαβάστε με την ευκαιρία κι αυτό: Τι θα συμβεί αν βάλεις το κινητό σου στον φούρνο μικροκυμάτων και το καλέσεις;

Όταν οι ιστοί σας απευθείας εκτίθενται σε ακτινοβολία από τους φούρνους μικροκυμάτων, παραμορφώσεις μπορεί να συμβούν, οδηγώντας σε «ασθένεια μικροκυμάτων». Άτομα που έχουν εκτεθεί σε υψηλά επίπεδα ακτινοβολίας μικροκυμάτων έχουν διάφορα συμπτώματα, συμπεριλαμβανομένων:

12 «Προειδοποιητικά» σημάδια ότι ο φούρνος μικροκυμάτων σας αρρωσταίνει!

Αϋπνία, νυχτερινές εφιδρώσεις και άλλες διαταραχές του ύπνου

1. Πονοκέφαλοι
  2. Ζαλάδα
  3. Λεμφαδενοπάθεια
  4. Εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα
  5. Διαταραχή νόησης
  6. Κατάθλιψη και ευερεθιστότητα
  7. Ναυτία
  8. Απώλεια όρεξης
  9. Προβλήματα όρασης
  10. Συχνουρία
  11. Υπερβολική δίψα

Τι είναι η ακτινοβολία;

Η ακτινοβολία είναι η εκπομπή της ενέργειας από οποιαδήποτε πηγή. Ακτινοβολία προέρχεται από τις ακτίνες Χ, τον ήλιο και – το μαντέψατε – τους φούρνους μικροκυμάτων. Η υψηλής ενέργειας ακτινοβολία έχει αρκετή ενέργεια για να απομακρύνει ένα ηλεκτρόνιο από ένα άτομο ή μόριο.

Αυτή η διαδικασία μπορεί να βλάψει το DNA στο εσωτερικό των κυττάρων, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά ζητήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου. Ενώ οι φούρνοι μικροκυμάτων βρίσκονται στο χαμηλής ενέργειας άκρο του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος, εξακολουθούν να έχουν αρκετή ενέργεια για να κινηθούν τα άτομα σε ένα μόριο, προκαλώντας τα να δονηθούν.

Εάν αυτός ο τύπος της ακτινοβολίας απορροφάται σε αρκετά μεγάλες ποσότητες από υλικά που περιέχουν νερό, όπως είναι τα τρόφιμα ή τα υγρά, μπορεί να παράγει θερμότητα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε εγκαύματα και βλάβη των ιστών, που μπορεί να έχουν βιολογικές επιδράσεις.

12 «Προειδοποιητικά» σημάδια ότι ο φούρνος μικροκυμάτων σας αρρωσταίνει!

Άλλα προβλήματα υγείας που προκαλούνται από τους φούρνους μικροκυμάτων

Μία μελέτη εξέτασε προσφάτως τις επιδράσεις 2,4 GHz ακτινοβολίας επί της καρδιάς, η οποία είναι η συχνότητα της ακτινοβολίας που εκπέμπεται από φούρνους μικροκυμάτων. Η μελέτη διαπίστωσε «αδιαμφισβήτητη απόδειξη» ότι η ακτινοβολία μικροκυμάτων επηρεάζει την καρδιά και σε μη–θερμικά επίπεδα. Η Δρ Magda Havas του Πανεπιστημίου Trent είπε, «αυτή είναι η πρώτη μελέτη που καταγράφει άμεσες και δραματικές αλλαγές τόσο στο ρυθμό της καρδιάς όσο και την μεταβλητότητα του καρδιακού ρυθμού που προκαλείται από μια εγκεκριμένη συσκευή…» Υπάρχουν επίσης αποδείξεις ότι η ίδια συχνότητα ακτινοβολίας μπορεί να προκαλέσει μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Ενώ η μη ιοντίζουσα ακτινοβολία που εκπέμπεται από τα μικροκύματα δεν είναι σε θέση να σπάσει άτομα χώρια, μπορεί να προκαλέσει υλικές τροποποιήσεις. Υπερέκθεση σε αυτό το είδος ακτινοβολίας μπορεί να επηρεάσει τους ιστούς και να προκαλέσει μοριακή βλάβη. Η βλάβη στο DNA έχει συνδεθεί με πολλούς τύπους καρκίνου.

Εκτός από τους κινδύνους για την υγεία της έκθεσης σε ακτινοβολία μικροκυμάτων, η έρευνα έχει δείξει ότι ο βάζοντας το φαγητό σε φούρνος μικροκυμάτων εξαντλούνται τα θρεπτικά συστατικά στα τρόφιμα κατά 60-90%! Τα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα για φούρνο μικροκυμάτων περιέχουν επίσης πολλές τοξικές χημικές ουσίες που διαρρέουν στα τρόφιμα, θέτοντας την υγεία σας σε κίνδυνο.

Ναι, οι φούρνοι μικροκυμάτων είναι βολικοί. Κάνουν τα γεύματα γρήγορα και εύκολα. Αλλά είστε διατεθειμένοι να διακινδυνεύσετε την υγεία σας ή την υγεία της οικογένειάς σας; Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι σαφή. Η ακτινοβολία μικροκυμάτων έχει τη δυνατότητα να βλάψει το DNA, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε ένα σύνολο προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου. Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακτινοβολία μικροκυμάτων.