Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021

Κάνει θαύματα: Μ’ ένα μόνο κουταλάκι την ημέρα από αυτό το μπαχαρικό, θα χάσετε περιττά κιλά!

Φανταστικά αποτελέσματα!

14 Σεπτεμβρίου 2021 21:03
Κάνει θαύματα: Μ’ ένα μόνο κουταλάκι την ημέρα από αυτό το μπαχαρικό, θα χάσετε περιττά κιλά!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αυτό το μπαχαρικό μπορεί να μειώσει την χοληστερίνη όπως και το τοπικό λίπος, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ιρανικό Ιατρικό Πανεπιστήμιο Shahid Sadoughi. Επίσης, χρησιμοποιείται ως μπαχαρικό και φάρμακο εδώ και πολλά χρόνια.

Tο Ιρανικό Ιατρικό Πανεπιστήμιο Shahid Sadoughi έδειξε ότι το κύμινο εκτός του ότι χρησιμοποιείται ως μπαχαρικό και φάρμακο εδώ και πολλά χρόνια, είναι επίσης άριστος μαχητής κατά των περιττών κιλών.

Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, καταναλώνοντας μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού κύμινο ανά ημέρα μπορεί να βοηθήσει στη διαδικασία της απώλειας βάρους. Αυτό το καταπληκτικό μπαχαρικό μπορεί επίσης να μειώσει την χοληστερίνη και το τοπικό λίπος.

απώλεια βάρους μπαχαρικό

Αναλυτικότερα στη μελέτη συμμετείχαν 88 γυναίκες. Αυτές οι γυναίκες χωρίστηκαν σε δύο διαφορετικές ομάδες που κατανάλωναν 500 λιγότερες θερμίδες σε καθημερινή βάση για τρεις ολόκληρους μήνες.

Ωστόσο, η μία ομάδα κατανάλωνε επιπλέον γιαούρτι σε συνδυασμό με ένα κουταλάκι του γλυκού κύμινο.

Αυτή η ομάδα έδειξε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την απώλεια βάρους (2 κιλά λιγότερα) και οι συμμετέχοντες στην ομάδα αυτή αποδείχθηκε ότι απέκτησαν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης και λιγότερο σωματικό λίπος. Σημαντικό επίσης είναι ότι τα τριγλυκερίδια της ομάδας μειώθηκαν κατά 23 περίπου μονάδες και ότι τα άτομα της πρώτης ομάδας μείωσαν την “κακή» (LDL) χοληστερόλη τους κατά 10 μονάδες.

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι το κύμινο όπως και άλλα “καυτερά» μπαχαρικά έχουν τη δυνατότητα να επιταχύνουν τον μεταβολισμό.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε

– Προσθέστε λίγο κύμινο στο γιαούρτι σας και στη συνέχεια φάτε το με άδειο στομάχι νωρίς το πρωί , προτού φάτε ή πιείτε οτιδήποτε .

– Προσθέστε τρία γραμμάρια κύμινο στα γεύματά σας . Για παράδειγμα : πασπαλίστε το σε ψητά λαχανικά ή όσπρια ή προσθέστε το στις φακές .

– Εκτός από τα παραπάνω , μπορείτε να συνδυάσετε το κύμινο με σαλάτες ή διάφορες σάλτσες.

Η δίαιτα του Σαββατοκύριακου: Χάστε 3 κιλά σε δύο μέρες

Κορίτσια έρχεται Σαββατοκύριακο και σας έχουμε την πιο έξυπνη δίαιτα με την οποία μπορείτε να χάσετε 3 κιλά πριν καν έρθει Δευτέρα! Θα δείτε ότι είναι πολύ εύκολη και κυρίως, πολύ αποτελεσματική!

Η συγκεκριμένη διατροφή υπόσχεται απώλεια βάρους, όσο και αποτοξίνωση του οργανισμού. Διαρκεί 2 ημέρες και βασίζεται σε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνες, ώστε να δώσουμε ώθηση στην ενέργεια του οργανισμού μας.

Οι 3 απλοί κανόνες της δίαιτας

  • 3 γεύματα ημερησίως
  • 1 λίτρο νερό, κανένα ποτό ή αναψυκτικό κατά τη διάρκεια του γεύματος, αλλά πάντοτε πριν από αυτό.
  • Τροφές που δεν έχουν υποστεί την παραμικρή επεξεργασία. Εννοείται βέβαια ότι αυτές τις δύο μέρες απέχουμε από ζάχαρη και αλάτι και οτιδήποτε μπορεί να «δυναμιτίσει» την προσπάθεια μας για απώλεια βάρους μέσα σ’ αυτές τις δύο μέρες.

*Το μόνο «επιπλέον» αυτής της δίαιτας είναι ο (πολύς) ύπνος

δίαιτα του Σαββατοκύριακου

Σάββατο

Πρωινό

Αντί για καφέ ή τσάι, όταν ξυπνάμε, πίνουμε μισό λίτρο νερό, προκειμένου να αποβάλλουμε τις τοξίνες. Μπορούμε, επίσης, να στύψουμε μισό λεμόνι, το οποίο είναι γνωστό για τον τρόπο που καθαρίζει το αίμα και βοηθά στην αποβολή τοξινών.

Περίπου μισή ώρα μετά, πίνουμε έναν χυμό γκρέιπφρουτ. Το συγκεκριμένο εσπεριδοειδές έχει την ίδια ποσότητα βιταμίνης C με δύο πορτοκάλια και θωρακίζει τις ανάγκες του οργανισμού σε κάλιο. Μισή με μία ώρα αργότερα τρώμε ένα άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Μεσημεριανό

200 γραμμάρια άπαχο ψάρι, μαγειρευτό ή ψητό, με αρκετό λεμόνι και μία κουταλιά ελαιόλαδο.
1 με 1,5 ώρα αργότερα, τρώμε ένα άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Απογευματινό

Μία φρυγανιά σικάλεως και 1 ποτήρι άπαχο γάλα με ένα κουταλάκι μέλι (προαιρετικό).

Βραδινό

Μια σούπα λαχανικών με καρότο, σέλινο, κολοκύθι. Μπορούμε να καταναλώσουμε όση ποσότητα θέλουμε, με χυμό λεμονιού. Επίσης, αν το αίσθημα πείνας επιμένει, μπορούμε να επιλέξουμε μία μικρή ντοματοσαλάτα με μία κουταλιά άπαχο τυρί, τύπου cottage

*Δεν ξεχνάμε, να καταναλώσουμε την ημερήσια ποσότητα νερού, ενώ επιβάλλονται 8-10 ώρες ύπνου. Στην περίπτωση που οι λιγούρες επιμένουν, συμπληρώνουμε τη διατροφή με 4-5 κουταλιές άπαχου γιαουρτιού.

Κυριακή

Πρωινό

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία που ακολουθήσαμε το Σάββατο.

Μεσημεριανό

Σούπα χορταρικών (όση ποσότητα θέλουμε) ή ένα μπολ βραστά κολοκύθια με ξύδι ή με χυμό λεμονιού.

Απογευματινό

Άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι μέλι.

Βραδινό

200 γρ. ψάρι (βραστό ή ψητό) και ένα μπολ λαχανικών επιλογής μας (απεριόριστη ποσότητα).

Για καλύτερα αποτελέσματα, καλό θα ήταν τη Δευτέρα να διατηρήσουμε τη «συντήρηση», δηλαδή τα γεύματα αυτής της μέρας, να τροποποιηθούν, ώστε ο οργανισμός μας να προσαρμοστεί σταδιακά στην αλλαγή.

Δηλαδή, το πρωινό της Δευτέρας μπορεί να είναι ένα τοστ και ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα, ή δυο φρυγανιές με τυρί τύπου cottage και ένα ποτήρι γκρέιπφρουτ.

To μεσημεριανό, μπορεί να είναι ένα άπαχο γιαούρτι με φρούτα της εποχής και το βραδινό γεύμα να παραμείνει ελαφρό.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share