Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021

Περπάτημα: Πόσο χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό

Απίστευτα αποτελέσματα!

28 Ιουλίου 2021 12:13
Περπάτημα: Πόσο χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Περπάτημα: Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο. Σκεφτείτε το, σε λιγότερο από πέντε μήνες, μπορείτε να είστε 10 κιλά ελαφρύτεροι χωρίς να ξοδέψετε ώρες στο γυμναστήριο και χωρίς να κάνετε κάποια εξαντλητική δίαιτα. Με το περπάτημα, ταυτόχρονα με την απώλεια των περιττών κιλών θα τονώσετε τους μυς σας και θα βελτιώσετε την καρδιαγγειακή υγείας σας.

Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας σωματικό βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο θα περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσετε μια ταχύτητα βαδίσματος στα 6,4 χλμ/ώρα μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα! Δεν χρειάζεται απαραιτήτως να διατηρείτε διαρκώς αυτόν το ρυθμό. Παράλληλα δείτε πώς θα χάσετε 6 κιλά σε 10 ημέρες με τη βοήθεια της κανέλας.

Για παράδειγμα, αν πάρετε απόφαση να διανύετε 5 χλμ παραπάνω κάθε ημέρα, τότε θα καίτε επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείτε να περπατήσετε ακόμα μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες εφαρμογές για τα smartphones και να έχετε ένα δικό σας “βηματόμετρο” που θα σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες, καθώς θα μετράτε εύκολα το πόσα βήματα κάνετε.

Περπάτημα: Πόσο χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό

Πόσα βήματα πρέπει να κάνετε για να χάνετε 0,5 κιλά/εβδομάδα

Για να χάσει βάρος ο μέσος άνθρωπος πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα σε κάθε 1,6 χλμ που βαδίζει. Σε αυτή την απόσταση θα κάψετε περίπου 100 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι το βηματόμετρο θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα βήματά σας, το πόσα χιλιόμετρα διανύετε κάθε μέρα και πόσες θερμίδες καίτε.

Θα σας βοηθήσει, επίσης, αν δεν έχετε χρόνο για άσκηση, αφού μπορείτε απλά να προσθέσετε βήματα στην καθημερινή σας ρουτίνα.

  • 1,5 χλμ = 2.000 βήματα και 100 θερμίδες που καίγονται
  • 0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες
  • Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα
  • Για να χάσετε λοιπόν 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, θα πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα στην ημέρα σας.

Σας παρουσιάζουμε 10 οφέλη που έχει το καθημερινό περπάτημα των 15 λεπτών!

Ενισχύει την διάθεση

Όλοι θέλουν να νιώθουν καλά. Το καθημερινό περπάτημα ενισχύει την διάθεση σας όπως θα έκανε ένα ποτήρι κρασί ή η κατανάλωση της μαύρης σοκολάτας. Επίσης, με το περπάτημα, αποφεύγετε να πάρετε και πρόσθετες θερμίδες.

Σας βοηθά να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος

Καθώς μεγαλώνετε, το βάρος σας είναι πιο δύσκολο να διατηρηθεί. Το καθημερινό περπάτημα βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Η κλινική Mayo επισημαίνει ότι το καθημερινό περπάτημα βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Βοηθά στον ύπνο

Όπως και κάθε άσκηση, το περπάτημα θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα . Το πλεονέκτημα του περπατήματος πάνω από άλλες μορφές άσκησης είναι ότι δεν καταπονεί τις αρθρώσεις.

Αποτρέπει την καρδιακή νόσο

Το περπάτημα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Αυτό βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων.

Μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού

Ο καρκίνος του μαστού είναι μια πολύ πραγματική ανησυχία για τις γυναίκες. Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, οι γυναίκες που περπατούσαν επτά ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα ήταν σε θέση να μειώσουν τις πιθανότητές τους να αναπτύξουν καρκίνο του μαστού κατά 14% έναντι των γυναικών που περπατούσαν λιγότερο.

Αυτός είναι ένας πολύ απλός τρόπος για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Μην χάνετε χρόνο λοιπόν και ξεκινήστε το περπάτημα!

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Ένα άλλο χρήσιμο γεγονός από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ είναι ότι όσοι περπατούν τουλάχιστον 20 λεπτά, 5 ημέρες την εβδομάδα, είναι λιγότερο πιθανό να αρρωστήσουν. Ενώ όσοι αρρώστησαν, δεν ήταν τόσο βαριά άρρωστοι όπως άλλοι.

Μεταμορφώστε το σώμα σας με 15 λεπτά περπάτημα καθημερινά

Απαλύνει τον πόνο από τις αρθρώσεις

Οποιαδήποτε μορφή άσκησης, σύμφωνα με την κλινική Mayo, απαλύνει τον πόνο στις αρθρώσεις καθώς διατηρεί το σώμα σε κίνηση και οι αρθρώσεις λιπαίνονται. Το περπάτημα είναι μια εύκολη μορφή που δεν έχει αντίκτυπο.

Διευκολύνει τις κινήσεις του εντέρου

Το περπάτημα επηρεάζει το σύστημα GI και βοηθά στη ρύθμιση των τακτικών κινήσεων του εντέρου. Εάν πάσχετε από δυσκοιλιότητα, ξεκινήστε να κάνετε μια καθημερινή βόλτα, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων σας.

Σταματά τις λιγούρες

Έχετε βρεθεί ποτέ στην θέση όταν έχετε άγχος να θέλετε να φάτε γλυκό; Το περπάτημα, σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, βοηθάει στη συγκράτηση των λιγούρων. Απλά βγείτε έξω για 15 λεπτά. Μπορείτε να κάψετε κάποιες θερμίδες και να νιώσετε ακόμα καλύτερα καθώς οι λιγούρες σας θα έχουν σταματήσει.

Προλαμβάνει κάποιες ασθένειες

Καθώς ασκείτε ενισχύετε το σημαντικότερο μυ στο σώμα σας – την καρδιά σας. Αυτό βοηθά στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων. Η κλινική Mayo αναφέρει ότι το περπάτημα θα συμβάλει επίσης στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης διαβήτη τύπου ΙΙ και υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Με τόσα πολλά θαυμάσια οφέλη που έχει το περπάτημα, γιατί να μην κάνετε χώρο για αυτό στο πρόγραμμά σας; Μπορείτε επίσης να κάνετε μια συνάντηση, περπατώντας με φίλους ή αγαπημένους σας. Ξοδέψτε λίγο χρόνο και περπατήστε προκειμένου να κρατήσετε το σώμα και το μυαλό σας υγιή.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share