Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021

Αυτό είναι το ρόφημα που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα μέσα σε 42 ημέρες - Έχει θεραπεύσει πάνω 45.000 ανθρώπους!

Σώζει κυριολεκτικά ζωές

27 Ιουλίου 2021 14:12

Καρκίνος: Αφού πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής ζωής του για την εξεύρεση μιας φυσικής θεραπείας για τον καρκίνο, ο Rudolf Brojs από την Αυστρία βρήκε την πιο ισχυρή συνταγή για τη θεραπεία πολλών απειλητικών για τη ζωή νόσων, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου.

Ο φυσικός χυμός του έχει βοηθήσει πάνω από 45.000 ανθρώπους να καταπολεμήσουν τον καρκίνου και τελικά να νικήσουν αυτή θανατηφόρα ασθένεια! Σύμφωνα με τον Brojs, τα καρκινικά κύτταρα εξαρτώνται σημαντικά από τις πρωτεΐνες για την επιβίωσή τους. Ως μέρος της θεραπείας του κατά του καρκίνου, πρότεινε επίσης μία 42-ημερών δίαιτα, κατάλληλη γι’ αυτό το είδος της θεραπείας.

Μαζί με το χυμό, ο οποίος βασίζεται στο παντζάρι, το σχέδιο διατροφής πρέπει επίσης να υποστηριχθεί με υψηλή πρόσληψη τσαγιού. Τα καρκινικά κύτταρα λιμοκτονούν και ως εκ τούτου πεθαίνουν, ενώ η γενική μας υγεία βελτιώνεται! Παράλληλα δείτε και ποια είναι τα σημάδια του νεανικού καρκίνου.

Σκότωσε τα καρκινικά κύτταρα μέσα σε 42 ημέρες

Συστατικά:

• Παντζάρια - 55%
  • Καρότα - 20%
  • Σελινόριζα - 20%
  • Πατάτες - 3%
  • Ραπανάκια - 2%

Οδηγίες:

• Η προετοιμασία του χυμού είναι πολύ απλή. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά καλά. Μπορείτε να πιείτε όσο χυμό θέλετε, αλλά να είστε προσεκτικοί για να μην το παρακάνετε.
  • Τα παντζάρια είναι ένα από τα πιο ωφέλιμα για την υγεία λαχανικά. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, περιέχουν ένα ευρύ φάσμα βιταμινών, συμπεριλαμβανομένων C, Β1, Β2, Β6, φολικό και παντοθενικό οξύ και πληθώρα μετάλλων, όπως κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο, σίδηρο και ψευδάργυρο.
  • Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις που αποκαλύπτουν ότι οι φαρμακευτικές ιδιότητες του παντζαριού είναι ευεργετικές για τη θεραπεία της λευχαιμίας και του καρκίνου.
  • Για αρχή, τα παντζάρια είναι πλούσια σε βηταΐνη, ένα αμινοξύ με ισχυρές ιδιότητες που καταπολεμά τον καρκίνο. Η βεταϊνη είναι επίσης ένα ισχυρό αντι-φλεγμονώδες, αντιοξειδωτικός και αποτοξινωτικός παράγοντας.
  • Τα παντζάρια είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για τη θεραπεία διαφόρων τύπων καρκίνου, συμπεριλαμβανομένης της λευχαιμίας. Μια μελέτη που εξέτασε τις επιπτώσεις των παντζαριών σε ασθενείς με καρκίνο, έδειξε ότι το 100% των ατόμων απάντησαν θετικά στη θεραπεία.
  • Παρέχουν επίσης πολλά οφέλη για τις έγκυες γυναίκες, ιδίως επειδή είναι πλούσια σε φολικό οξύ. Επιπλέον, βελτιώνουν το συκώτι και τη λειτουργία της χοληδόχου κύστης και αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα. Ανακουφίζουν από πονοκεφάλους, πονόδοντο, δυσεντερία, προβλήματα των οστών, δερματικά προβλήματα και πόνους.

Τα 2 τρόφιμα που μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του εντέρου

Αντικαρκινικές ιδιότητες έχει η κατανάλωση λάχανων και μπρόκολων, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Φράνσις Κρικ του Λονδίνου, με επικεφαλής τη δρα Γκίτα Στόκινγκερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό Immunity, σύμφωνα με το BBC, ανακάλυψαν -μέσα από πειράματα σε ζώα και σε ιστούς μίνι-εντέρου στο εργαστήριο- ότι αντικαρκινικές ουσίες παράγονται κατά την πέψη αυτών των λαχανικών.

Όπως το δέρμα, η εσωτερική επιφάνεια του εντέρου συνεχώς αναγεννιέται από βλαστοκύτταρα μέσω μιας διαδικασίας που παίρνει τέσσερις έως πέντε μέρες και η οποία μερικές φορές μπορεί να καταστεί ανεξέλεγκτη, με συνέπεια την πρόκληση φλεγμονής ή καρκίνου.

Τα 2 τρόφιμα που μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του εντέρου

Η νέα μελέτη δείχνει ότι όταν κανείς τρώει λαχανικά και μπρόκολα, παράγονται χημικές ουσίες που, φθάνοντας στο παχύ έντερο, επιδρούν θετικά στα βλαστικά κύτταρα και προστατεύουν την εσωτερική επιφάνειά του, έτσι ώστε να ανανεωθεί χωρίς πρόβλημα.

Η διατροφή των πειραματόζωων (ποντικιών) με δίαιτες πλούσιες σε αυτές τις ουσίες προστάτευσε τα ζώα από καρκίνο του εντέρου, ακόμη και όταν διέθεταν στο DNA τους γονίδια υψηλού κινδύνου για τη νόσο. Χωρίς την ίδια διατροφή, τα πειραματόζωα αυτά πάθαιναν τελικά καρκίνο. Όταν όμως τα πειραματόζωα άρχισαν την προστατευτική διατροφή, σταματούσε η εξάπλωση των καρκινικών όγκων.

«Αιτία για αισιοδοξία» χαρακτήρισε τα ευρήματα η δρ Στόκινγκερ και πρόσθεσε ότι υπάρχουν σίγουρα λόγοι για να τρώει κανείς περισσότερα λάχανα και μπρόκολα, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.