Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021

Η δίαιτα του Σαββατοκύριακου: Χάστε 3 κιλά μέσα σε 2 ημέρες χωρίς να πεινάσετε!

Τρομερά αποτελέσματα!

26 Ιουλίου 2021 08:21
Η δίαιτα του Σαββατοκύριακου: Χάστε 3 κιλά μέσα σε 2 ημέρες χωρίς να πεινάσετε!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Δίαιτα του Σαββατοκύριακου: Η συγκεκριμένη διατροφή υπόσχεται απώλεια βάρους, όσο και αποτοξίνωση του οργανισμού. Διαρκεί 2 ημέρες και βασίζεται σε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνες, ώστε να δώσουμε ώθηση στην ενέργεια του οργανισμού μας. Παράλληλα δείτε και πως μπορείτε να χάσετε μέχρι και 3 κιλά σε 7 ημέρες τρώγοντας γιαούρτι με μήλο.

Οι 3 απλοί κανόνες της δίαιτας

  • 3 γεύματα ημερησίως
  • 1 λίτρο νερό, κανένα ποτό ή αναψυκτικό κατά τη διάρκεια του γεύματος, αλλά πάντοτε πριν από αυτό.
  • Τροφές που δεν έχουν υποστεί την παραμικρή επεξεργασία. Εννοείται βέβαια ότι αυτές τις δύο μέρες απέχουμε από ζάχαρη και αλάτι και οτιδήποτε μπορεί να «δυναμιτίσει» την προσπάθεια μας για απώλεια βάρους μέσα σ’ αυτές τις δύο μέρες.

*Το μόνο «επιπλέον» αυτής της δίαιτας είναι ο (πολύς) ύπνος

Σάββατο

Πρωινό

Αντί για καφέ ή τσάι, όταν ξυπνάμε, πίνουμε μισό λίτρο νερό, προκειμένου να αποβάλλουμε τις τοξίνες. Μπορούμε, επίσης, να στύψουμε μισό λεμόνι, το οποίο είναι γνωστό για τον τρόπο που καθαρίζει το αίμα και βοηθά στην αποβολή τοξινών.

Περίπου μισή ώρα μετά, πίνουμε έναν χυμό γκρέιπφρουτ. Το συγκεκριμένο εσπεριδοειδές έχει την ίδια ποσότητα βιταμίνης C με δύο πορτοκάλια και θωρακίζει τις ανάγκες του οργανισμού σε κάλιο. Μισή με μία ώρα αργότερα τρώμε ένα άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Μεσημεριανό

200 γραμμάρια άπαχο ψάρι, μαγειρευτό ή ψητό, με αρκετό λεμόνι και μία κουταλιά ελαιόλαδο.
1 με 1,5 ώρα αργότερα, τρώμε ένα άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Απογευματινό

Μία φρυγανιά σικάλεως και 1 ποτήρι άπαχο γάλα με ένα κουταλάκι μέλι (προαιρετικό).

Βραδινό

Μια σούπα λαχανικών με καρότο, σέλινο, κολοκύθι. Μπορούμε να καταναλώσουμε όση ποσότητα θέλουμε, με χυμό λεμονιού. Επίσης, αν το αίσθημα πείνας επιμένει, μπορούμε να επιλέξουμε μία μικρή ντοματοσαλάτα με μία κουταλιά άπαχο τυρί, τύπου cottage

*Δεν ξεχνάμε, να καταναλώσουμε την ημερήσια ποσότητα νερού, ενώ επιβάλλονται 8-10 ώρες ύπνου. Στην περίπτωση που οι λιγούρες επιμένουν, συμπληρώνουμε τη διατροφή με 4-5 κουταλιές άπαχου γιαουρτιού.

Η δίαιτα του Σαββατοκύριακου

Κυριακή

Πρωινό

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία που ακολουθήσαμε το Σάββατο.

Μεσημεριανό

Σούπα χορταρικών (όση ποσότητα θέλουμε) ή ένα μπολ βραστά κολοκύθια με ξύδι ή με χυμό λεμονιού.

Απογευματινό

Άπαχο γιαούρτι με ένα κουταλάκι μέλι.

Βραδινό

200 γρ. ψάρι (βραστό ή ψητό) και ένα μπολ λαχανικών επιλογής μας (απεριόριστη ποσότητα).

Για καλύτερα αποτελέσματα, καλό θα ήταν τη Δευτέρα να διατηρήσουμε τη «συντήρηση», δηλαδή τα γεύματα αυτής της μέρας, να τροποποιηθούν, ώστε ο οργανισμός μας να προσαρμοστεί σταδιακά στην αλλαγή.

Δηλαδή, το πρωινό της Δευτέρας μπορεί να είναι ένα τοστ και ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα, ή δυο φρυγανιές με τυρί τύπου cottage και ένα ποτήρι γκρέιπφρουτ. To μεσημεριανό, μπορεί να είναι ένα άπαχο γιαούρτι με φρούτα της εποχής και το βραδινό γεύμα να παραμείνει ελαφρό.

10 Καθημερινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να ισορροπήσετε τις ορμόνες σας και να χάσετε γρήγορα τα περιττά κιλά!

H απώλεια βάρους απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Στην αγορά κυκλοφορούν ένα σωρό σκευάσματα που υπόσχονται αδύνατη σιλουέτα, και είναι πρόκληση να βρείτε από που να ξεκινήσετε.

Η Δρ. Sara Gottfried, συγγραφέας και γιατρός με σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Harvard, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά για απώλεια βάρους και καλύτερη υγεία μέσα από την ορμονική εξισορρόπηση. Το περιττό βάρος δημιουργεί φλεγμονές και οξειδωτικό άγχος στον οργανισμό, προωθώντας ακόμα περισσότερη αποθήκευση λίπους. Αυτό δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο ορμονικής ανισορροπίας, με συμπτώματα και ασθένειες που επηρεάζουν αρνητικά την υγεία μας.

Σύμφωνα με την Gottfried, το κλειδί για τη βελτίωση της υγείας και απώλεια κιλών είναι η αναστροφή των ορμονικών επιπέδων, που με τη σειρά τους θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την όρεξή σας και να μειώσετε την αποθήκευση λίπους στον οργανισμό, και ιδιαίτερα το κοιλιακό λίπος.

10 Καθημερινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν

Η Gottfried τονίζει ότι δεν είναι όλες οι θερμίδες ίδιες. Θερμίδες προερχόμενες από συγκεκριμένες τροφές προωθούν την αποθήκευση κοιλιακού λίπους, ενώ άλλες βοηθούν στην καύση του λίπους. Η γιατρός εξηγεί ότι η μείωση του κοιλιακού λίπους απαιτεί την επαναρρύθμιση των ορμονών της ινσουλίνης, της λεπτίνης, της κορτιζόλης, της αυξητικής ορμόνης και της αδιπονεκτίνης.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share