Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Το φάρμακο της μαγειρικής σόδας: Βοηθά ακόμη και σε αυτοάνοσα νοσήματα

Δείτε με ποιο τρόπο το καταφέρνει

25 Ιουλίου 2021 11:47
Το φάρμακο της μαγειρικής σόδας: Βοηθά ακόμη και σε αυτοάνοσα νοσήματα

Η μαγειρική σόδα είναι ένα υλικό εξαιρετικά χρήσιμο για αρκετούς σκοπούς και, μάλιστα, μπορεί να μας βοηθήσει καθοριστικά σε θέματα υγείας, ως ένα καλό γιατροσόφι.

Στις δεκάδες ήδη γνωστές χρήσης της «ταπεινής» μαγειρικής σόδας, έρχεται να προστεθεί ακόμα μία και μάλιστα μία με ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον, αν και η υπερβολική της χρήση εγκυμονεί κινδύνους.

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη 2018 η μαγειρική σόδα, η οποία επίσημα ονομάζεται διττανθρακικό νάτριο ή όξινο ανθρακικό νάτριο, μπορεί να βρει εφαρμογή στη θεραπευτική αντιμετώπιση των αυτοάνοσων νοσημάτων.

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές από το Ιατρικό Κολέγιο της Τζόρτζια στο Πανεπιστήμιο Αγκούστα, μια δόση μαγειρικής σόδας σε καθημερινή βάση μπορεί να μειώσει τις καταστροφικές φλεγμονές που χαρακτηρίζουν αυτοάνοσα νοσήματα όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.

Μαγειρική σόδα αυτοάνοσα

Η σχετική μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Immunology, παρέχει τα πρώτα ίσως τεκμήρια που δείχνουν ότι η φθηνή, μη συνταγογραφούμενη χημική ουσία με την αντιόξινη δράση μπορεί να «κατευνάσει» το ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να μην επιτίθεται αναίτια στους ιστούς του ίδιου του σώματος.

Ο συνδυασμός με το λεμόνι που σώζει

Γνωρίζατε ότι ο συνδυασμός λεμονιού με μαγειρική σόδα είναι 10.000 φορές πιο αποτελεσματικός από οποιαδήποτε χημειοθεραπεία; Γιατί μας το κρατάνε μυστικό; Επειδή απλούστατα κάποιες τεράστιες πολυεθνικές έχουν συμφέροντα από βλαβερές για την υγεία μας θεραπείες και τα πανάκριβα φάρμακα που τις συνοδεύουν!

Γι’ αυτό μοιραστείτε αυτό το άρθρο με όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείτε. Υπάρχουν πολλές μελέτες που αναδεικνύουν τις αντικαρκινικές ιδιότητες του λεμονιού, σε ΟΛΟΥΣ τους τύπους καρκίνου. Η μαγειρική σόδα χάρη στην ιδιότητά της να ισορροπεί το pH, είναι το «κερασάκι στην τούρτα».

undefined

Το λεμόνι καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα

Μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες φαρμάκων υποστηρίζει ότι σύμφωνα με 20 εργαστηριακά πειράματα που διεξήχθησαν από το 1970 μέχρι πρόσφατα, το λεμόνι καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα από 12 διαφορετικούς τύπους καρκίνων, αποτρέπει τη μετάσταση και είναι 10.000 πιο ισχυρό από φάρμακα όπως το Adriamycin, τη χημειοθεραπεία και άλλες ναρκωτικές ουσίες.

Ειδικότερα ο συνδυασμός με μαγειρική σόδα καταστρέφει ΜΟΝΟ τα καρκινικά κύτταρα, χωρίς να επηρεάζονται τα υγιή. Οι έρευνες προτείνουν οι ασθενείς να πίνουν το χυμό ενός λεμονιού με ένα κουταλάκι μαγειρικής σόδας (προσοχή: αυτή η θεραπεία δεν αντιστρέφει τις καταστρεπτικές επιπτώσεις της χημειοθεραπείας!).