Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2021

Η εύκολη χημική δίαιτα: Χάστε πάνω από 8 κιλά σε 15 ημέρες!

Κάνει θαύματα!

20 Ιουλίου 2021 08:20
Η εύκολη χημική δίαιτα: Χάστε πάνω από 8 κιλά σε 15 ημέρες!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πρόκειται για μια εύκολη χημική δίαιτα, που απαγορεύει εντελώς τους υδατάνθρακες, έχει όμως θεαματικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομα χρονικό διάστημα! Είναι πάρα πολύ αποτελεσματική…

Δείτε με την ευκαιρία: Η καραντινάτη δίαιτα του Δημήτρη Σκαρμούτσου: Ξεφούσκωσε όταν σταμάτησε να τρώει αυτό το τρόφιμο!

Η εύκολη χημική δίαιτα: Χάστε πάνω από 8 κιλά σε 15 ημέρες!

Τι επιτρέπει η δίαιτα

Όλα τα είδη κρέατος: μοσχάρι, βοδινό,πουλερικά, αρνί, χοιρινό, κουνέλι, πάπια, γαλοπούλα, συκωταριά, μαγειρεμένα με όλους τούς τρόπους ,αλλά όχι παναρισμένα. Επίσης επιτρέπονται όλα τα είδη ψαριών, κονσέρβες ψαριών σε νερό ή λάδι. Όλα τα λαχανικά: μπρόκολο, βλήτα, σπανάκι, πράσο, λάχανο, μελιτζάνες, καρότο, σέλινο, μαιντανό, ρόκα,σπαράγγια, αγκινάρες, κουνουπίδι. Όλες τις σαλάτες:μαρούλι,πιπεριές φρεσκες η ψητές, ντομάτα,αγγούρι, παντζάρι, κρεμμύδι, σπανάκι, χόρτα. Αυγά μαγειρεμένα με όλους τους τρόπους. Μπορούμε επίσης να πίνουμε: νερό, καφέ, τσάι, όλα χωρίς ζάχαρη,αλλά με ζαχαρίνη Καθόλου αναψυκτικά και χυμούς ,παρά μόνο φρέσκο στημένο λεμόνι.

Η εύκολη χημική δίαιτα: Χάστε πάνω από 8 κιλά σε 15 ημέρες!

Πολύ αποτελεσματική

Ψωμί, πατάτες, αλεύρι, ρύζι, φακές, φασόλια, καλαμπόκι, αρακάς, γαλέτα, φασολάκια, φιστίκια, φουντούκια, ξηροί καρποί, λουκάνικα Φρανκφούρτης, γάλα, γιαούρτι, κρέμα γάλακτος, τυροκομικά, γλυκά, σοκολάτα, παγωτά. Κανένα είδος τυριού δεν επιτρέπεται όπως και κανένα φρούτο πλην του λεμονιού. Ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα Πρωινό 3 μέρες αυγό (ομελέτα, βραστό ή ποσέ) 3 μέρες κοτόπουλο (Βράζουμε ένα κοτόπουλο, το ξεκοκαλίζουμε και το έχουμε στο ψυγείο. 1 μέρα ντομάτα και αγγούρι Καφέ με ζαχαρίνη ή στέβια Δεκατιανό Αγγούρι , ντομάτα, ή λίγο κοτόπουλο ή ένα ασπράδι αυγό. Μεσημεριανό 2 μέρες κοτόπουλο (βραστό , ψητό, στη σούβλα ή τη σχάρα), και σαλάτα 2 μέρες μπιφτέκια (χωρίς ψωμί ή φρυγανιά) με σαλάτα 1 μέρα κρέας (ψητό, βραστό, κοκκινιστό ή λεμονάτο) με σαλάτα 1 μέρα: Τόνο με σαλάτα 1 μέρα : καλαμάκια χοιρινά με σαλάτα Απογευματινό Ίδιο με το δεκατιανό Βραδινό Ίδιο με το μεσημεριανό!

Γρήγορη δίαιτα της Μαρίας Ψωμά: Χάσε τα περιττά κιλά πριν βγεις παραλία με αυτό το πρόγραμμα διατροφής

Γρήγορη δίαιτα της Μαρίας Ψωμά: Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Το σημαντικό είναι η σωστή διατροφή όχι κάποια δίαιτα που θα κρατήσουμε για 15 ή και 20 μέρες.

Διότι αν δεν αλλάξουμε τις συνήθειες που έχουμε αποκτήσει και αναγκάζουμε τους εαυτούς μας να “υπομείνουν” την διαιτα τότε με το που τελειώσει η διαιτα αυτή θα ξανά πάρουμε τα κιλά που τόσο πασχίσαμε να χάσουμε. Υπάρχουν ομως ορισμένες ισορροπημένες δίαιτες που δίνουν στον οργανισμό μας όλα τα στοιχειά που χρειαζετε.

Όπως:

Αμινοξέα, λίπη, υδατάνθρακες, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες.

Ο κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός. Και τα κύρια κριτήρια που παίζουν ρόλο είναι:

Από το βάρος σου. Κάποια παχύσαρκη ή υπέρβαρη θα χάσει περισσότερα κιλά, ενώ όσο πιο κοντά στα φυσιολογικό δείκτη μάζας σώματος είσαι τόσο λιγότερα θα χάσεις.

Από το πόσες φορές έχεις δοκιμάσει υγιεινές διατροφές. Όσο περισσότερες φορές τόσο πιο δύσκολα αδυνατίζεις.

Δείτε με την ευκαιρία: Η καλύτερη δίαιτα για να χάσετε βάρος: 4 κιλά σε 3 μέρες! Τι πρέπει να τρώτε;

Αποτελεσματική δίαιτα: Παρακάτω ακολουθεί το 15 ημερών πρόγραμμα

ημέρα 1η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 κ.γ. φιστικοβούτυρο.

Δεκατιανό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ψάρι ψητό.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Γιαούρτι 2% και 2 κριτσίνια πολύσπορα.

ημέρα 2η:

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.

Μεσημεριανό: Ψάρι ψητό (150 γραμμ.) και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/2 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μπασμάτι.

Απογευματινό: 10-15 αμύγδαλα.

Βραδινό: Κριθαρένιο παξιμάδι με ντομάτα τριμμένη, τυρί τριμμένο, 1 κ.γ. ελαιόλαδο.

ημέρα 3η:

Πρωινό: Γάλα 1,5% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Γιαούρτι 2% και μία χούφτα ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό: Μοσχάρι κοκκινιστό ή λεμονάτο (μία μέτρια μερίδα) με 1/2 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μπασμάτι και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Γιαούρτι 2% με 6 αμύγδαλα και 1 κ.γ. μέλι.

Γρήγορη δίαιτα της Μαρίας Ψωμά: Χάσε τα περιττά κιλά πριν βγεις παραλία με αυτό το πρόγραμμα διατροφής

Η συνέχεια της γρήγορης δίαιτας από την Μαρία Ψωμά

Ημέρα 4η:

Πρωινό: Γάλα 1,5% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό: Ζυμαρικά ολικής αλέσεως (μία μέτρια μερίδα) με 3 κ.σ. κιμά και 1 κ.σ. τυρί τριμμένο, σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και τόνο σε νερό.

ημέρα 5η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα.

Δεκατιανό: Γιαούρτι 2% και 1 φρούτο.

Μεσημεριανό: Δύο μέτρια μπιφτέκια και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 100 γραμμ. σολομό καπνιστό, 2 κριτσίνια πολύσπορα.

ημέρα 6η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.

Μεσημεριανό: Φασολάκια (160 γραμμ.) με 60 γραμμ.τυρί φέτα και 1 μικρό κριθαρένιο παξιμάδι, σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Δύο κριτσίνια και 60 γραμμ. τυρί χαμηλών λιπαρών.

Βραδινό: Ομελέτα με 1 αβγό και 3 ασπράδια και λαχανικά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Αποτελεσματική δίαιτα: Ημέρα 7η:

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι.τη διάρκεια της

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και 60 γραμμ.τυρί χαμηλών λιπαρών.

Μεσημεριανό: Φακές (μία μέτρια μερίδα) και 2 κ.σ. cottage cheese και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Ένα φρούτο και 6 αμύγδαλα.

Βραδινό: Κριθαρένιο παξιμάδι και ντομάτα τριμμένη, τυρί τριμμένο, 1 κ.γ. ελαιόλαδο.

ημέρα 8η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 κ.γ. φιστικοβούτυρο.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και 6 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 150 γραμμ. θαλασσινά με 1/2 φλιτζάνι ρύζι.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 6 αμύγδαλα.

Τελευταίες ημέρες με την γρήγορα δίαιτα της Μαρίας Ψωμά
ημέρα 9η:

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό: Πατατοσαλάτα με 2 μέτριες πατάτες φούρνου και 2 αβγά βραστά, λαχανικά και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 καλαμάκια κοτόπουλο.

ημέρα 10η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 κ.σ. φιστικοβούτυρο.

Δεκατιανό: Δύο κριτσίνια πολύσπορα και 60 γραμμ.τυρί χαμηλών λιπαρών.

Μεσημεριανό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 160 γραμμ. φαγόπυρο,2 κ.σ. cottage cheese.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Σαλάτα με ομελέτα με 1 αβγό και 3 ασπράδια και λαχανικά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Αποτελεσματική δίαιτα: Ημέρα 11η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 κ.γ. φιστικοβούτυρο.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και 6 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 150 γραμμ. θαλασσινά με 1/2 φλιτζάνι ρύζι.

Απογευματινό: Ένα φρούτο.

Βραδινό: Γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 6 αμύγδαλα.

ημέρα 12η:

Πρωινό: Γάλα 1,5% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και κοτόπουλο (μία μέτρια μερίδα) και μία μέτρια πατάτα φούρνου.

Απογευματινό: Ένα φρούτο και 60 γραμμ. τυρί χαμηλών λιπαρών.

Βραδινό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 100 γραμμ. σολομό καπνιστό.

ημέρα 13η:

Πρωινό: Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.τυρί, 1 κ.γ. ελαιόλαδο.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ρεβίθια (2 κουτάλες) και 60 γραμμ. τυρί χαμηλών λιπαρών.

Απογευματινό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Βραδινό: Σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 τόνο σε νερό και 2 κριτσίνια πολύσπορα.

Γρήγορη δίαιτα της Μαρίας Ψωμά: Χάσε τα περιττά κιλά πριν βγεις παραλία με αυτό το πρόγραμμα διατροφής

Μαρία Ψωμά: Συνέχεια της γρήγορης δίαιτας

Αποτελεσματική δίαιτα: Ημέρα 14η:

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.

Μεσημεριανό: Ψαρονέφρι (μία μέτρια μερίδα) και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Μία χούφτα ξηροί καρποί και 1 φρούτο.

Βραδινό: Κριθαρένιο παξιμάδι με ντομάτα τριμμένη, 1 κουτ.σ. ελαιόλαδο

ημέρα 15η:

Πρωινό: Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και 6 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και κοτόπουλο ψητό.

Απογευματινό: Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.

Βραδινό: Μία αραβική πίτα ολικής αλέσεως με μία φέτα γαλοπούλα και μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share