Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021

Η δίαιτα του καλοκαιριού: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών για να χάσετε 5 κιλά μέχρι τις διακοπές σας

Τόσο εύκολη και απλή

16 Ιουλίου 2021 09:12
Η δίαιτα του καλοκαιριού: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών για να χάσετε 5 κιλά μέχρι τις διακοπές σας
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η δίαιτα του καλοκαιριού είναι μία γρήγορη δίαιτα, καθώς κρατάει μόνο μία εβδομάδα, ενώ τα αποτελέσματα που έχει είναι θεαματικά.

Πρόκειται για μια εύκολη και πολύ αποτελεσματική δίαιτα, που δεν σας αφήνει να πεινάτε, τρώγοντας υγιεινά.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την πρώτη μέρα επιτρέπονται μόνο φρούτα

Πρώτη μέρα
Η πρώτη μέρα είναι ίσως και η πιο σημαντική μέρα από όλες. Αν καταφέρετε να την ολοκληρώσετε χωρίς να παρεκκλίνετε, τότε σίγουρα θα καταφέρετε να φτάσετε στον στόχο των 7 ημερών. Την πρώτη μέρα λοιπόν, μπορείτε να τρώτε ό,τι και όσο φρούτα θέλετε εκτός από μπανάνες. Μπορείτε να τρώτε, πεπόνια, φράουλες, ακτινίδια, πορτοκάλια, σταφύλια κ.λ.π. Θα πρέπει επίσης να πιείτε από 8-12 ποτήρια νερό. Αν νιώθετε πείνα, απλά καταναλώστε ένα φρούτο που σας αρέσει! Δεν επιτρέπεται επίσης κανένα λαχανικό βραστό ή ωμό.

Δείτε με την ευκαιρία: Δίαιτα Atkins: Τα υπέρ και κατά της πιο διάσημης δίαιτας

Δίαιτα του καλοκαιριού: Τη δεύτερη μέρα επιτρέπονται λαχανικά και πατάτες

Δεύτερη μέρα
Τη δεύτερη μέρα μπορείτε να καταναλώσετε όσα λαχανικά ωμά ή βραστά θέλετε. Μπορείτε να φάτε αγγουράκια, βραστά κολοκυθάκια, μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλια, πιπεριές και καρότα. Μπορείτε να τα συνδυάσετε ή να τα φάτε μεμονωμένα. Ακόμη μπορείτε να φάτε και πατάτες βραστές ή ψητές. Το λάδι και το αλάτι επιτρέπονται ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσετε τα 8-12 ποτήρια νερό. Τα φρούτα απαγορεύονται.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την τρίτη μέρα φάτε όσα φρούτα και λαχανικά θέλετε

Τρίτη μέρα
Την τρίτη μέρα, μπορείτε να φάτε όσα φρούτα και λαχανικά θέλετε τόσο από την πρώτη μέρα όσο και τη δεύτερη. Θα πρέπει να θυμάστε να πίνετε 8-12 ποτήρια νερό.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την τέταρτη μέρα μπορείτε να φάτε μόνο μπανάνες

Η δίαιτα του καλοκαιριού

Τέταρτη μέρα
Την τέταρτη μέρα δεν μπορείτε να καταναλώσετε ούτε φρούτα ούτε λαχανικά όπως τις πρώτες τρεις μέρες. Επιτρέπεται να φάτε μόνο 8-10 μπανάνες και να πιείτε μέχρι 3 ποτήρια γάλα. Μην ξεχνάτε το νερό. 8-12 ποτήρια νερό απαραιτήτως.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την πέμπτη μέρα επιτρέπονται μόνο ντομάτες και ρύζι
Πέμπτη μέρα
Την πέμπτη μέρα, μπορείτε να καταναλώσετε μία κούπα ρύζι και 6-7 ντομάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή τη μέρα σημαντικό είναι να πιείτε 12-15 ποτήρια νερό.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την έκτη μέρα επιτρέπονται λαχανικά και ρύζι

Έκτη μέρα
Την προτελευταία μέρα της δίαιτάς σας, μπορείτε να καταναλώσετε μέσα στη μέρα 1 κούπα ρύζι και να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε από την ομάδα της δεύτερης μέρας. Μην ξεχνάτε το νερό.

Δίαιτα του καλοκαιριού: Την έβδομη μέρα επιτρέπονται λαχανικά, ρύζι και χυμοί φρούτων

Έβδομη μέρα
Την έβδομη και τελευταία μέρα, μπορείτε να φάτε μία κούπα ρύζι, ό,τι λαχανικά θέλετε και να πιείτε αρκετούς φυσικούς χυμούς φρούτων. Σίγουρα αυτή η μέρα θα είναι πολύ εύκολη μιας και μπορείτε να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε και να γευτείτε νόστιμους φυσικούς χυμούς.

Στο τέλος της δίαιτας, θα παρατηρήσετε ότι θα έχετε ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά σας, ενώ θα νιώθετε ευεξία. Σίγουρα θα έχετε χάσει 4-5 κιλά καθώς και περισσότερα (καθώς οργανισμός με οργανισμό διαφέρει και η απώλεια των κιλών εξαρτάται και από την ποσότητα θερμίδων που κατανάλωνε κάποιος πριν αρχίσει τη δίαιτα).

Η δίαιτα του καλοκαιριού

Θαυματουργή: Η δίαιτα 10 ημερών που εξαφανίζει το λίπος

Η Kim Lyons είναι διάσημη γυμνάστρια στις ΗΠΑ και έχει γράψει πολλά βιβλία με προγράμματα fitness και αδυνατίσματος. Η συγκεκριμένη δίαιτα 10 ημερών είναι ειδικά σχεδιασμένη για να κάψεις το λίπος και το σώμα σου να μεταμορφωθεί μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, όπως άλλωστε και η άκρως διαδεδομένη δίαιτα DUKAN!

Δεν περιλαμβάνει εξεζητημένες συνταγές ή αυστηρούς περιορισμούς, αλλά προτείνει μικρές αλλαγές στις καθημερινές διατροφικές συνήθειες και αποτελείται από 4 βασικά βήματα:

Βήμα 1ο: Ο χυμός που καίει το λίπος

Η Kim Lyons προτείνει έναν χυμό που αποτοξινώνει τον οργανισμό, ενώ παράλληλα παρέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Αποτελείται από νερό, γκρέιπφρουτ (πλούσιο σε βιταμίνη C), μανταρίνι (που βοηθάει στην εξισορρόπηση των επιπέδων του σακχάρου), αγγούρι (που δρα ως φυσικό διουρητικό) και μέντα (που τονώνει το σώμα και βοηθάει στην πέψη). Ο στόχος είναι να πίνεις τουλάχιστον 1 ποτήρι από το χυμό αυτό 3 φορές την ημέρα πριν κάθε γεύμα επί 10 μέρες.
Για να τον φτιάξεις, χτυπάς στο μπλέντερ 1 φέτα γκρέιπφρουτ, 1 μανταρίνι, ½ αγγούρι ξεφλουδισμένο, 2 φύλλα μέντας και ένα ποτήρι νερό.

Βήμα 2ο: Πράσινοι (αντί για καφέ) υδατάνθρακες

Όταν η Kim Lyons αναφέρεται σε καφέ υδατάνθρακες εννοεί όσους προέρχονται από ψωμί, μακαρόνια και γενικά ό,τι περιέχει αλεύρι ακόμα και ολικής άλεσης.

Αντί για αυτά προτείνει για 10 μέρες να καταναλώνεις μόνο υδατάνθρακες που προέρχονται από λαχανικά, όπως σπανάκι, μπρόκολο, φασολάκια, μαρούλι και κολοκυθάκια που επιπλέον είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες. Επίσης έχουν πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και γι’ αυτό βοηθάνε να μη νιώθεις ότι χρειάζεσαι έξτρα ενέργεια το απόγευμα. Μερικές ιδέες για να αντικαταστήσεις με αυτές τις τροφές τους καφέ υδατάνθρακες είναι οι εξής:

Θαυματουργή: Η δίαιτα 10 ημερών που εξαφανίζει το λίπος

Φτιάξε «παπαρδέλες» από κολοκυθάκι, κόβοντας τα κολοκύθια κατά μήκος σε πολύ λεπτές λωρίδες με το εργαλείο που ξεφλουδίσεις τα λαχανικά. Τα βράζεις για 3 λεπτά και τα σερβίρεις με σάλτσα ντομάτας.
Χρησιμοποίησε φύλλα από μαρούλι αντί για ψωμί στα σάντουιτς. Απλά τα γεμίζεις με φέτες βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.

Βήμα 3ο: Τα μπαχαρικά που καίνε το λίπος

Η Kim προτείνει να προσθέτεις στα πιάτα που περιέχουν πρωτεΐνη τρία συγκεκριμένα μπαχαρικά που προσθέτουν πολύ ιδιαίτερη γεύση ενώ ταυτόχρονα βοηθούν στην καύση του λίπους.

Φτιάξε ένα μίγμα με τσίλι σε σκόνη, σιναπόσπορο (σπόρους μουστάρας) και κουρκουμά σε ίσες ποσότητες και άπλωσε δύο κουταλάκια του γλυκού σε κάθε μερίδα άπαχο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι κ.λπ. Τα συστατικά αυτά θα κάνουν το μεταβολισμό σου να πάρει φωτιά, καθώς οι σιναπόσποροι αυξάνουν τις καύσεις, όπως και η καψαικίνη που περιέχει το τσίλι, ενώ η κουρκουμίνη από τον κουρκουμά μειώνει την αύξηση του λιπώδους ιστού.

Βήμα 4ο: Το σνακ που σε αδυνατίζει

Αντί για οποιοδήποτε γλυκό ή αλμυρό σνακ, η Kim σου προτείνει όταν θέλεις να φας κάτι ανάμεσα στα γεύματα όσο κάνεις τη δίαιτα 10 ημερών το ποπ κορν κουνουπιδιού!

Πρόκειται για μικρές φουντίτσες από κουνουπίδι (που μοιάζουν με ποπ κορν, εξού και το όνομα) ψημένες στο φούρνο. Το κουνουπίδι έχει αποτοξινωτικές ιδιότητες και βοηθάει στη γρήγορα απώλεια βάρους. Για να το φτιάξεις κόψε σε μικρές φουντίτσες 1 κουνουπίδι, ρίξε λίγο λάδι και πιπέρι και ψήσε το στο φούρνο για 15-20 λεπτά.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share