Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Ευχάριστες εξελίξεις!

1 Ιουλίου 2021 07:31
Παρελθόν ο καρκίνος; Ιστορική ανακάλυψη για θεραπεία

Καρκίνος: Μια ιστορική ανακάλυψη έγινε λίγο καιρό πριν και οι ειδικοί υποστηρίζουν πως σε λίγα χρόνια ο καρκίνος θα αποτελεί παρελθόν. Αν και είναι ακόμα νωρίς, οι επιστήμονες είναι αισιόδοξοι ότι ανακάλυψαν -τυχαία- ένα νέο είδος ανοσοποιητικού κυττάρου που εξοντώνει σχεδόν όλα τα καρκινικά κύτταρα.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, με επικεφαλής τον καθηγητή Άντριου Σιούελ, ανέλυαν δείγματα από μια τράπεζα αίματος της Ουαλίας, αναζητώντας ανοσοποιητικά κύτταρα που μπορούν να καταπολεμήσουν τα βακτήρια, όταν βρήκαν έναν νέο τύπο Τ-κυττάρου με σημαντικές αντικαρκινικές ικανότητες.

Οι εργαστηριακές μελέτες που ακολούθησαν, έδειξαν ότι αυτά τα ανοσοκύτταρα καταστρέφουν τους καρκίνους του δέρματος, του αίματος, του εντέρου, του μαστού, των οστών, του προστάτη, των ωοθηκών, των νεφρών και του τραχήλου της μήτρας. Ο Σιούελ δήλωσε ότι η πρόοδος αναμένεται να είναι γρήγορη όσον αφορά τη δοκιμή και ανάπτυξη μιας πιθανής νέας θεραπείας.

Οι πρώτες δοκιμές σε καρκινοπαθείς τελικού σταδίου αναμένεται να ξεκινήσουν εφόσον οι επόμενες εργαστηριακές δοκιμές δείξουν ότι η θεραπεία είναι ασφαλής. Παράλληλα δείτε και πως το στοματικό σ@ξ εκτοξεύει τον κίνδυνο καρκίνου.

Παρελθόν ο καρκίνος; Ιστορική ανακάλυψη για θεραπεία

Καρκίνος μαστού - ωοθηκών δωρεάν έλεγχος

Οι «Γυναίκες στην Ογκολογία – W4O Hellas», προσπαθώντας με κάθε τρόπο να στηρίξουν την Ελληνίδα γυναίκα με καρκίνο, υλοποιούν ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ανάλυση των γονιδίων BRCA 1 & 2 σε γυναίκες ασθενείς με καρκίνο του μαστού, από όλη την Ελλάδα, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνσή τους, εφόσον πληρούν τα κριτήρια για γενετικό έλεγχο όπως αυτά έχουν οριστεί από το «Genetic Consensus for BRCA 1 & 2 testing» της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας - ΕΟΠΕ.

Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν με προτεραιότητα σε γυναίκες ανασφάλιστες, άνεργες ή με ετήσιο εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία των «W4O-Hellas» (email:[email protected], τηλ. 210 4809649).

Αυτή είναι η τροφή που "τρέμει" ο καρκίνος και κοστίζει μόνο 1 ευρώ

Καρκίνος: Ποια είναι αυτή η πάμφθηνη τροφή που απομακρύνει τον καρκίνο; Το μπρόκολο είναι θαυματουργό και σώζει ζωές. Το μπρόκολο είναι ο εχθρός τους ελικοβακτηριδίου του πυλωρού και κατ΄ επέκταση βοηθά στην καταπολέμηση του έλκους και του καρκίνου του στομάχου.

Μελέτη που έγινε συνεργατικά από Αμερικανούς και Γάλλους ερευνητές, σε εργαστηριακό επίπεδο, διαπίστωσε ότι το μπρόκολο περιέχει την ουσία σουλφοραφάνη, η οποία σκοτώνει το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού, όπως και τα βακτηρίδια τα οποία είναι ανθεκτικά στα αντιβιοτικά ή βρίσκονται έξω από τα κύτταρα όσο και αυτά που βρίσκονται μέσα στα κύτταρα.

Επιπλέον το μπρόκολο έχει αντικαρκινικές ιδιότητες και μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη εναντίον του καρκίνου του στομάχου. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι ποσότητες της σουλφοραφάνης που εμπεριέχονται στο μπρόκολο είναι αρκετές ώστε να επιτευχθεί ένα ευεργετικό αποτέλεσμα. Παράλληλα δείτε πώς συνδέεται ο καρκίνος του παχέος εντέρου με τις πατάτες που τρώτε.

Ποια η πάμφθηνη τροφή που «τρέμει» ο καρκίνος και κοστίζει μόλις 1 ευρώ

Καρκίνος: Το μπρόκολο παίζει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση του στομαχικού καρκίνου

Μάλιστα, κάποιες από τις ποικιλίες μπρόκολων όπως και οι βλαστοί του φυτού είναι πλουσιότεροι σε σουλφοραφάνη. Τα στοιχεία αυτά είναι σίγουρα ελπιδοφόρα καθώς η διατροφή σύμφωνα με τους ειδικούς, παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη και καταπολέμηση του πεπτικού έλκους αλλά και του στομαχικού καρκίνου.

Όπως λένε οι επιστήμονες, οι μολύνσεις με το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού είναι τόσο συχνές στο στομάχι, που στις αναπτυσσόμενες χώρες το ποσοστό ανέρχεται στο 90%. Το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού θεωρείται η κυριότερη αιτία πρόκλησης έλκους αλλά και καρκίνου του στομάχου.

Η καταπολέμηση γίνεται με αντιβιοτικά και μάλιστα ισχυρά, όμως ακόμα και από αυτά στο 20% των ασθενών παρατηρείται ανθεκτικότητα των μικροοργανισμών και μη αποτελεσματικότητα των αντιβιοτικών.