Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2021

Αυτά τα εκπληκτικά οφέλη έχει το περπάτημα στην υγεία μας... Δείτε τα και θα εκπλαγείτε!

Κάνει πολύ καλό στο μυαλό και τη συνολική ψυχική υγεία

15 Ιουνίου 2021 12:53
Αυτά τα εκπληκτικά οφέλη έχει το περπάτημα στην υγεία μας... Δείτε τα και θα εκπλαγείτε!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Όπως είναι γνωστό το περπάτημα κάνει πολύ καλό στην υγεία μας. Σίγουρα όμως δεν ξέρετε τα εκπληκτικά οφέλη που μπορούμε να λάβουμε από αυτό. Επίσης, δες πόσο χρειάζεται να περπατήσεις για να χάσεις 1 κιλό!

Μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου θα συνειδητοποιήσετε ότι το περπάτημα είναι ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές , και ότι μπορείτε πραγματικά να λάβετε πολλά οφέλη από αυτό.

Δείτε τα οφέλη που έχει το περπάτημα και πρέπει όλοι να γνωρίζουμε

Αν περπατάτε για μόλις 30 έως 45 λεπτά καθημερινά αυτό θα σας βοηθήσει να προλάβετε τη νόσο του Alzheimer, θα βοηθήσει να τονώσετε τους μυς σας, θα μειώσει την αρτηριακή πίεση , θα βοηθήσει την υγεία του παχέος εντέρου, θα βελτιώσει τη διάθεσή σας, θα καταπολεμήσει το γλαύκωμα θα βοηθήσει στην μείωση του σωματικού βάρους, θα ενισχύσει την υγεία των οστών σας, θα βοηθήσει με το διαβήτη και, τέλος, θα βελτιώσει την υγεία των πνευμόνων σας.

1. Μειώνει το κίνδυνο της νόσου του Alzheimer

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το περπάτημα είναι πολύ καλό για το μυαλό και τη συνολική ψυχική υγεία .Σύμφωνα με το Ίδρυμα για την Αρθρίτιδα , «το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο της νόσου του Alzheimer. Επίσης, μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια διαπίστωσε ότι οι άνδρες μεταξύ 71 και 93 ετών που περπατούσαν περισσότερο από 400 μέτρα κάθε μέρα είχαν λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης άνοιας και νόσου Αλτσχάιμερ.»

Μειώνει το κίνδυνο της νόσου του Alzheimer

2. Τονώνει τους μυς σας

Το περπάτημα τονώνει τα πόδια, την κοιλιά και τα οπίσθια. Το περπάτημα μπορεί να τονώσει όλο το σώμα σας… Δώστε προσοχή στην στάση του σώματος σας και έτσι θα μπορέσετε να τονώσετε και τους κοιλιακούς και τη μέση σας.

3.Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς σας και μειώνει τη πίεση του αίματος

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια τεράστια βοήθεια για τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και επηρεάζει θετικά και την αρτηριακή πίεση. Το Εθνικό Ινστιτούτο για το Διαβήτη και τα Πεπτικά και Νεφρικά Νοσήματα συνιστά το περπάτημα καθημερινά, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος των προβλημάτων υγείας όπως η καρδιοπάθεια και η υψηλή πίεση αίματος .

4.Προωθεί την υγεία του παχέος εντέρου σας

Το περπάτημα έχει αποδειχθεί «ότι περιορίζει τον καρκίνο του παχέος εντέρου κατά 31 τοις εκατό στις γυναίκες». Το WebMD εξηγεί, «Το τακτικό περπάτημα – ακόμα και 10 έως 15 λεπτά αρκετές φορές την ημέρα – μπορεί να βοηθήσει το σώμα και το πεπτικό σύστημα να λειτουργήσει βέλτιστα … Η άσκηση είναι απαραίτητη για τις τακτικές κινήσεις του εντέρου.»

Αυτά τα εκπληκτικά οφέλη έχει το περπάτημα στην υγεία μας

5.Βελτιώνει τη διάθεσή σας

Κάθε φορά όταν αισθάνεστε χάλια, το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να πάτε μια βόλτα.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Psychiatric Research διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που περπατούσαν τουλάχιστον 30 λεπτά πέντε ημέρες την εβδομάδα, βελτίωσαν δραστικά τη διάθεσή τους και μείωσαν τις παρενέργειες της κατάθλιψης.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το περπάτημα είναι πολύ καλό για το μυαλό και τη συνολική ψυχική υγεία

6. Καταπολεμά το Γλαύκωμα

Για τους ανθρώπους που έχουν υψηλή πιθανότητα γλαυκώματος, το περπάτημα θα μειώσει το μέγεθος της πίεσης που έχουν στα μάτια τους.

Σύμφωνα με το Ίδρυμα Ερευνών για το Γλαύκωμα, «Μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια άσκηση, όπως το περπάτημα ή το τρέξιμο τρεις ή περισσότερες φορές κάθε εβδομάδα μπορεί να έχει μια μείωση της επίδρασης της [ενδοφθάλμιας πίεσης] .»

7. Ελέγχει το βάρος σας

Για τους ανθρώπους που δεν έχουν χρόνο να πάνε στο γυμναστήριο, μπορούν να διαχειριστούν εύκολα το βάρος τους απλά περπατώντας. Κάποιος μπορεί να αποφύγει την αύξηση του σωματικού βάρους απλά πηγαίνοντας μια βόλτα. Μια μελέτη έδειξε ότι «οι γυναίκες που έκανα μια τυπική δίαιτα και περπατούσαν για μια ώρα την ημέρα ήταν σε θέση να διατηρήσουν με επιτυχία το βάρος τους.»

Ελέγχει το βάρος σας

8. Ενδυναμώνει τα οστά σας

Το περπάτημα έχει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για την αντοχή και τη συνολική υγεία των οστών και των αρθρώσεων σας.

Σύμφωνα με το Ίδρυμα για την Αρθρίτιδα «Το περπάτημα υποστηρίζει τα οστά σας. Μπορεί να σταματήσει την απώλεια της οστικής μάζας στα άτομα με οστεοπόρωση.»Μια μελέτη γυναικών μεγαλύτερης ηλικίας έδειξε ότι“30 λεπτά καθημερινό περπάτημα μείωσε τον κίνδυνο καταγμάτων του ισχίου κατά 40 τοις εκατό.”

9. Μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη

Το γρήγορο περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και τη διαχείριση του διαβήτη. «Μια βόλτα 20 έως 30 λεπτά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου στο αίμα για 24 ώρες .»

10. Βελτιώνει την υγεία των πνευμόνων

Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι το περπάτημα είναι επίσης εξαιρετικό για την υγεία των πνευμόνων μας.

Σύμφωνα με το Ίδρυμα για την Αρθρίτιδα , «το περπάτημα βελτιώνει την αναπνοή. Όταν με το περπάτημα αυξάνεται ο ρυθμός της αναπνοής,, το οξυγόνο ταξιδεύει πιο γρήγορα μέσω του αίματος, συμβάλλοντας στην εξάλειψη των αποβλήτων και στη βελτίωση της ενεργειακών επιπέδων σας.»

Τονώνει τους μυς σας

10+1 γειτονιές στο κέντρο της Αθήνας για περπάτημα

Τώρα που το lockdown αποτελεί και επίσημα παρελθόν και ο καιρός είναι καλοκαιρινός, το Athensmagazine.gr σας παρουσιάζει 11 γραφικά σημεία της Αθήνας για να κάνετε το περπάτημα σας, απολαμβάνοντας τη γοητεία τους. Μια δοκιμή σίγουρα θα σας πείσει! Παράλληλα δείτε και 5+2 μέρη για family friendly μονοήμερες στην Αττική.

Πλάκα

Θεωρείται από τις πιο cult αθηναϊκές γειτονιές, αφού τόσο τα νεοκλασικά της Πλάκας, όσο και οι φούξια βοκαμβίλιες που κοσμούν τα γραφικά και όλο ιστορία σοκάκια της παρέα με τις μελωδίες των ακορντεόν, συνθέτουν μια μαγική εικόνα χρωμάτων αλλά και αναμνήσεων για κάποιον που περιπλανιέται για πρώτη φορά στα στενά της.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Πλάκα

Τα Αναφιώτικα

Το σημείο αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί δρομάκι του ωραιότερου νησιού της χώρας μας, αφού τα λευκά σπιτάκια με τα μπλε παράθυρα θυμίζουν κάτι από κυκλαδίτικο νησί. Και όμως είναι περιοχή του κέντρου της Αθήνας και μάλιστα με τις περισσότερες γάτες που έχετε ξαναδεί.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Αναφιώτικα

Ο Πεζόδρομος της Διονυσίου Αρεοπαγίτου

Φιγουράρει ως το πιο γνωστό και πολυσύχναστο πεζόδρομο, ιδανικό για ατελείωτες βόλτες με θέα την Ακρόπολη αλλά και το Ηρώδειο μετά το ηλιοβασίλεμα. Όσο για τα πρωινά, η καλύτερη μέρα είναι η Κυριακή, συνδυάζοντας και μια επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Διονυσίου Αεροπαγίτου

Ακρόπολη

Δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα το ωραιότερο και ιστορικότερο μέρος που αντιπροσωπεύει επάξια εδώ και αιώνες την χώρα μας. Η Ακρόπολη αποτελεί την καταλληλότερη τοποθεσία που θα μπορούσε να επισκεφτεί κάποιος, αφού ένας περίπατος στο αρχαίο αυτό μνημείο θεωρείται, περίπατος αναψυχής αλλά και επιμορφωτικός.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Ακρόπολη

Ο λόφος του Αρείου Πάγου

Αν ρωτήσετε άτομα μικρότερων ηλικιών και ιδιαίτερα φοιτητές, δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί που να μην έχουν αγναντεύσει πάνω σε αυτόν έστω για ένα εικοσάλεπτο τα φώτα της νυχτερινής Αθήνας, θέα που θα ζήλευε και το πιο ακριβό ξενοδοχείο του κέντρου.

Το τοπίο καθώς νυχτώνει φαντάζει ατμοσφαιρικό και η θέα που προσφέρει φαντασμαγορική. Εφοδιαστείτε λοιπόν με καλή διάθεση, μερικές μπύρες και απολαύστε ένα υπέροχο ταξίδι κάτω από το φεγγαρόφωτο και αν είναι και καλοκαίρι, ακόμη καλύτερα.

Ο λόφος του Αρείου Πάγου

Ο λόφος του Φιλοπάππου

Ο πλακόστρωτος δρόμος του Πικιώνη, τα χωμάτινα μονοπάτια που ανηφορίζουν μέχρι το Μνημείο του Γάιου Αντίοχου Φιλόπαππου, η θέα στην Ακρόπολη, το Ηρώδειο και όλη την υπόλοιπη Αθήνα, και η ιστορία αιώνων που ξετυλίγεται σε κάθε γωνιά του, συνθέτουν τον ομορφότερο λόφο της Αθήνας, που αλλιώς ονομάζεται και «Λόφος των Μουσών».

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Λόφος Φιλοπάππου

Εθνικός κήπος

Ένα πάρκο στο κέντρο της πόλης! Μόλις τρία λεπτά από το μετρό στο Σύνταγμα, αυτό το πάρκο προσφέρεται για περπάτημα και άσκηση. «Χαθείτε» μέσα στα πλούσια δέντρα και φυτά και πάρτε την κατάλληλη δόση οξυγόνου πριν βγείτε στη βουή της πόλης!

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Εθνικός Κήπος

Το Μετς

Πράσινο, νεραντζιές και χρωματιστά νεοκλασικά είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το καταπράσινο πάρκο που βρίσκεται στην κορυφή του λόφου και για πολλούς θεωρείται ως η ωραιότερη γειτονιά της Αθήνας.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Μετς

Ο πεζόδρομος του Αποστόλου Παύλου

Σε όποιο σημείο του πεζόδρομου σταθείς βλέπεις Ακρόπολη, συν ότι «αγκαλιάζει» την αρχαία αγορά , αφού είναι συνέχεια της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Κατά την γνώμη μου θεωρείται από τα ιδανικότερα μέρη για το πρώτο ραντεβού , αφού δεν διαθέτει φανφάρες σαν περιοχή , παρά μόνο μικρές πινελιές κλασσικής Αθήνας.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Πεζόδρομος του Αποστόλου Παύλου

Λυκαβηττός

Αν και όλοι λίγο πολύ τα τελευταία χρόνια έχουμε συνδέσει τον Λυκαβηττό με τα ερωτευμένα ζευγαράκια που πάνε εκεί, παρόλο αυτά , η θέα του είναι απίστευτη πρωί - βράδυ, καθώς και το εκκλησάκι που υπάρχει στον λόφο.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Λυκαβηττός

Μοναστηράκι

Η all time classic επιλογή όλων μας όταν αποφασίζουμε να κατέβουμε βόλτα στο κέντρο, φταίει ο «Θανάσης» με τα σουβλάκια του, τα λιλιπούτεια τουριστικά μαγαζιά, οι πλανόδιοι που πουλάνε από βινίλ δίσκους μέχρι γραμματόσημα ή ότι ξεκινώντας τον περίπατό σου από το Μοναστηράκι μπορείς να περιπλανηθείς σε όλα παραπάνω μέρη που αναφέραμε.

Γειτονιές για να περπατήσεις στο κέντρο της Αθήνας: Μοναστηράκι

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share