Σάββατο, 31 Ιουλίου 2021

Δίαιτα πατάτας: Η δίαιτα των 3 ημερών με την οποία θα χάσετε 3-5 κιλά άμεσα

Ο πιο εύκολος τρόπος να χάσετε κιλά

22 Μαΐου 2021 19:51
Δίαιτα πατάτας: Η δίαιτα των 3 ημερών με την οποία θα χάσετε 3-5 κιλά άμεσα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Δίαιτα πατάτας: Η δίαιτα πατάτας, όπως φαίνεται από το όνομά της, έχει πατάτες ως κύριο συστατικό. Επίσης περιλαμβάνει γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, και αν ακολουθήσετε τις οδηγίες, μπορείτε να χάσετε 3-5 κιλά σε μόλις τρεις ημέρες.

Το άμυλο που περιέχει μαζί με τα οξέα του γάλακτος και τα χαμηλά λιπαρά του γιαουρτιού, παρέχουν στον οργανισμό επαρκή ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Παράλληλα δείτε και πόσο περπάτημα χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό. Το άμυλο, όταν συνδυάζεται με νερό, δίνει την αίσθηση του κορεσμού και χωρίς μεγάλη πρόσληψη τροφής. Αυτή η δίαιτα γίνεται μόνο για τρεις ημέρες και μπορεί να επαναληφθεί μέχρι και δύο φορές διαδοχικά.

Ημέρα 1

Πρωινό: Μία βραστή πατάτα χωρίς αλάτι και ένα φλιτζάνι γιαούρτι
Μεσημεριανό: Δύο πατάτες βραστές χωρίς αλάτι και ένα φλιτζάνι γιαούρτι
Δείπνο: 2 φλιτζάνια γιαούρτι

Ημέρα 2

Πρωινό: ένα φλιτζάνι γιαούρτι
Μεσημεριανό: Δύο πατάτες βραστές χωρίς αλάτι και ένα φλιτζάνι γιαούρτι
Δείπνο: Μία βραστή πατάτα χωρίς αλάτι και ένα φλιτζάνι γιαούρτι

Ημέρα 3

Πρωινό: μια βραστή πατάτα χωρίς αλάτι
Μεσημεριανό: Μια βραστή πατάτα χωρίς αλάτι και ένα φλιτζάνι γιαούρτι
Δείπνο: ένα φλιτζάνι γιαούρτι

Δίαιτα πατάτας: Η δίαιτα των 3 ημερών με την οποία θα χάσετε 3-5 κιλά άμεσα

Σημαντική σημείωση που θα πρέπει να έχετε κατά νου: δεν αντικαθιστούμε την βραστή πατάτα με μία τηγανητή. Η βραστή πατάτα θεωρείται πολύ υγιεινή ενώ οι τηγανητές πατάτες είναι ανθυγιεινές και ενθαρρύνουν την εναπόθεση βάρους. Η βραστή πατάτα περιέχει πολλές βιταμίνες και μέταλλα καθώς και φυτικές ίνες που επιταχύνουν την πέψη.

Τα 100 γραμμάρια πατάτας έχουν μόνο 75 θερμίδες, οι οποίες είναι λιγότερες από ένα φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού. Το γιαούρτι ρυθμίζει το πεπτικό σύστημα, αφαιρεί την περίσσεια του νερού και των τοξινών από το σώμα.

6 λόγοι να τρως πατάτες όταν κάνεις δίαιτα

  • 1. Δεν έχει λιπαρά: Με την προϋπόθεση ότι την τρως βραστή, ψητή ή στον ατμό.
  • 2. Έχει υδατάνθρακες: Που τους χρειάζεσαι γιατί σου προσφέρουν ενέργεια.
  • 3. Αποτελεί καλή πηγή των αμινοξέων λυσίνη και τρυπτοφάνη: Κυρίως αν φας πατάτες μαζί με γάλα ή αβγά, θα πάρεις μια τροφή με πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας.
  • 4. Σε κρατά χορτάτη: Και αυτό οφείλεται στη μεγάλη της περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.
  • 5. Είναι καλή πηγή καλίου: Τι θες το κάλιο; Εμποδίζει την κατακράτηση υγρών, δεν νιώθεις αυτό το ενοχλητικό φούσκωμα ενώ παράλληλα βοηθάει τη μυϊκή λειτουργία και συστολή, τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Βλέπεις τώρα;
  • 6. Οι θερμίδες της είναι μύθος: Εάν καταναλώσεις μία μέτρια μερίδα βραστής πατάτας θα πάρεις γύρω στις 140 θερμίδες. Πολλές είναι με τόσα θρεπτικά συστατικά που έχει;
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share