Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2021

Περπάτημα στα γόνατα! Η θαυματουργή άσκηση για κάθε ασθένεια!

Δείτε πώς μπορεί να σας βοηθήσει

12 Μαΐου 2021 14:59
Περπάτημα στα γόνατα! Η θαυματουργή άσκηση για κάθε ασθένεια!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το περπάτημα στα γόνατα είναι η τελευταία τάση στην κινεζική ιατρική, η οποία συνιστάται σε όλους όσους πάσχουν από κάποιου είδους ιατρική κατάσταση. Αυτή η άσκηση δεν έχει αντενδείξεις και συνιστάται ακόμη και για εκείνους που πάσχουν από πόνους στα γόνατα και στις αρθρώσεις, διότι σε πολλές περιπτώσεις, αυτός ο πόνος είναι το αποτέλεσμα μυϊκής ατροφίας.

Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καταπολέμηση ασθενειών των νεφρών και του ήπατος! Τι πρέπει να κάνετε; Τοποθετήστε δύο μαξιλάρια κάτω από τα γόνατά σας και να αρχίστε να κινείστε προς τα εμπρός, σαν να περπατούσατε.

Κάντε αυτή την άσκηση για 15-20 λεπτά κάθε μέρα για καλύτερα αποτελέσματα και σύντομα θα παρατηρήσετε σημαντική ανακούφιση. Αυτή η άσκηση είναι πολύ ευεργετική, διότι θα τονώσει τα σημεία στο γόνατο που συνδέονται με προβλήματα των εσωτερικών οργάνων σας. Παράλληλα δείτε πώς με 15 λεπτά καθημερινό περπάτημα μπορείτε να αλλάξετε το σώμα σας.

Περπάτημα στα... γόνατα! Η θαυματουργή άσκηση για κάθε ασθένεια!

Περπάτημα: Πόσο χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό

Περπάτημα: Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο. Σκεφτείτε το, σε λιγότερο από πέντε μήνες, μπορείτε να είστε 10 κιλά ελαφρύτεροι χωρίς να ξοδέψετε ώρες στο γυμναστήριο και χωρίς να κάνετε κάποια εξαντλητική δίαιτα. Με το περπάτημα, ταυτόχρονα με την απώλεια των περιττών κιλών θα τονώσετε τους μυς σας και θα βελτιώσετε την καρδιαγγειακή υγείας σας.

Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας σωματικό βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο θα περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσετε μια ταχύτητα βαδίσματος στα 6,4 χλμ/ώρα μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα! Δεν χρειάζεται απαραιτήτως να διατηρείτε διαρκώς αυτόν το ρυθμό. Παράλληλα δείτε πώς θα χάσετε 6 κιλά σε 10 ημέρες με τη βοήθεια της κανέλας.

Για παράδειγμα, αν πάρετε απόφαση να διανύετε 5 χλμ παραπάνω κάθε ημέρα, τότε θα καίτε επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείτε να περπατήσετε ακόμα μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες εφαρμογές για τα smartphones και να έχετε ένα δικό σας “βηματόμετρο” που θα σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες, καθώς θα μετράτε εύκολα το πόσα βήματα κάνετε.

Περπάτημα: Πόσο χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό

Πόσα βήματα πρέπει να κάνετε για να χάνετε 0,5 κιλά/εβδομάδα

Για να χάσει βάρος ο μέσος άνθρωπος πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα σε κάθε 1,6 χλμ που βαδίζει. Σε αυτή την απόσταση θα κάψετε περίπου 100 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι το βηματόμετρο θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα βήματά σας, το πόσα χιλιόμετρα διανύετε κάθε μέρα και πόσες θερμίδες καίτε.

Θα σας βοηθήσει, επίσης, αν δεν έχετε χρόνο για άσκηση, αφού μπορείτε απλά να προσθέσετε βήματα στην καθημερινή σας ρουτίνα.

  • 1,5 χλμ = 2.000 βήματα και 100 θερμίδες που καίγονται
  • 0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες
  • Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα
  • Για να χάσετε λοιπόν 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, θα πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα στην ημέρα σας.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share