Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2021

Κι όμως: Αυτές είναι οι 3 τροφές που διώχνουν για πάντα το άγχος!

Δώστε προσοχή!

27 Απριλίου 2021 12:30
Κι όμως: Αυτές είναι οι 3 τροφές που διώχνουν για πάντα το άγχος!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ποιες τροφές διώχνουν το άγχος; Το Athensmagazine.gr θα σας παρουσιάσει αναλυτικά τη λίστα, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που διώχνουν το φούσκωμα.

Η τακτική άσκηση και ο ποιοτικός ύπνος είναι αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης του άγχους. Ωστόσο, εξίσου σημαντική μπορεί να αποδειχθεί και η συμβολή της κατάλληλης διατροφής στη μείωση του στρες και του άγχους.

3 τροφές που θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε:

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει συσχετιστεί με υψηλότερα επίπεδα σεροτονίνης (μια χημική ουσία υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διάθεσης). Είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο μειώνει το άγχος. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώνετε αλόγιστα σοκολάτα, αλλά ένα μικρό κομμάτι με 70-85% κακάο μπορεί να σας κάνει καλό.

τρόφιμα που διώχνουν το άγχος

Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, καθώς και τις σωματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις του στρες. Αν δεν σας αρέσει το γκρέιπφρουτ, δοκιμάστε πορτοκάλια ή πιπεριές, που είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, είναι πλούσια σε φολικό οξύ, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων σεροτονίνης. Τα σπαράγγια περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα αυτής της υδατοδιαλυτής βιταμίνης.

Τροφές που περιέχουν την βιταμίνη της αντιγήρανσης

Σολομός

Αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης D, ειδικά αν πρόκειται για ψάρι που δεν προέρχεται από ιχθυοτροφείο. Έχει την μεγαλύτερη περιεκτικότητα βιταμίνης D από όλες τις γνωστές τροφές αντιγήρανσης.

Γάλα

Πολλά από τα γάλατα που υπάρχουν στην αγορά, περιέχουν επιπλέον ποσότητα βιταμίνης D και σε συνδυασμό με το ασβέστιο που έχει το γάλα από μόνο του, αποτελεί ιδανική τροφή για την καλή υγεία των οστών.

Μουρουνέλαιο

Είναι μια καλή εναλλακτική λύση για πρόσληψη βιταμίνης D. Περιέχει υψηλές ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, εικοσιπεντανοϊκού οξέος (EPA) και δοκοσαεξανοϊκού οξέος (DHA), τα οποία είναι επίσης καλοί παράγοντες για μια υγιή καρδιά.

Αβγά

Ένα αβγό από κότα ελευθέρας βοσκής περιέχει 26,50 IU βιταμίνης D, ενώ είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β12 και πρωτεΐνης. Ένα γεύμα με δύο μεγάλα αυγά περιέχει περίπου το ένα δέκατο της καθημερινής ανάγκης του οργανισμού σε βιταμίνη D.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια έχουν την ικανότητα να παράγουν βιταμίνη D όταν εκτίθενται στο ηλιακό φως, ακριβώς όπως κάνει και το ανθρώπινο σώμα. Η ποικιλία μανιταριών portobello έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα βιταμίνης D (400 IU/85gr). Τα μανιτάρια shiitake θεωρούνται επίσης καλή πηγή βιταμίνης D (17,40 IU/85gr).

Τα μανιτάρια μεγαλώνουν φυσιολογικά στο σκοτάδι, αλλά ορισμένες ποικιλίες καλλιεργούνται πλέον σε υπεριώδες φως για να παράγουν μεγαλύτερες ποσότητες βιταμίνης D

TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share