Πέμπτη, 13 Μαΐου 2021

Έπινε 1 ποτήρι μαγειρική σόδα με νερό κάθε μέρα - 30 μέρες αργότερα το σώμα της ήταν αγνώριστο!

Θα εκπλαγείτε με τα τρομερά αποτελέσματα

16 Απριλίου 2021 14:09
Έπινε 1 ποτήρι μαγειρική σόδα με νερό κάθε μέρα - 30 μέρες αργότερα το σώμα της ήταν αγνώριστο!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η μαγειρική σόδα, ή αλλιώς, όξινο ανθρακικό νάτριο, είναι εξαιρετικά οικονομική και εκπληκτική στη χρήση της. Είναι αποτελεσματική στην καταπολέμηση του κρυολογήματος, του καρκίνου, αλλά και για λόγους στοματικής υγιεινής, ως αποσμητικό, κ.λπ. Είναι ευρέως διαδομένη σε όλο τον κόσμο, ενώ βοηθάει και στο σώμα!

Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό το εξαιρετικά υγιεινό συστατικό για τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών προβλημάτων υγείας, όπως: πρόληψη διάρροιας, οξύτητα, μεταβολική οξέωση και πεπτικό έλκος. Η μαγειρική σόδα έχει αντιπυριτικές ιδιότητες και διατηρεί το δέρμα σας υγιές και λαμπερό. Παράλληλα δες τι θα συμβεί στο σώμα σου αν αρχίσεις να πίνεις ρόφημα μαϊντανού με λεμόνι και μέλι.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι περιέχει νάτριο και μπορεί να αποτρέψει προβλήματα με το κάλιο, τις πέτρες στα νεφρά και τις λοιμώξεις της ουροδόχου κύστεως. Ή, μπορείτε να ανακατεύετε και να πίνετε μαγειρική σόδα με νερό για να ανακουφιστείτε, εκτός των άλλων, από τον πόνο στους μύες μετά από μια σκληρή προπόνηση.

Που αλλού βοηθάει η μαγειρική σόδα και σίγουρα δε γνωρίζετε

Γνωρίζατε ότι η μαγειρική σόδα μπορεί να καταστρέψει τους μύκητες των νυχιών και να εξαφανίσει τις ακαθαρσίες; Λοιπόν ναι, και είναι πολύ απλό - απλά θα βάλετε λίγη ποσότητα μαγειρική σόδας πάνω σε μια βούρτσα νυχιών και θα τρίψετε τα νύχια σας.

Ένα άλλο απλό τέχνασμα είναι το εξής - ανακατέψτε 3 κουταλιές της σούπας μαγειρική σόδα, 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, αιθέριο έλαιο μέντας και λίγο νερό. Βυθίστε τα χέρια ή τα πόδια σας για περίπου 20 λεπτά και ο κνησμός, ο οσμή και ο πόνος θα ανακουφιστούν.

Έπινε 1 ποτήρι μαγειρική σόδα με νερό κάθε μέρα

Ποια η σωστή δοσολογία για να υπάρχουν ευεργετικά αποτελέσματα

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η απαραίτητη ανεκτή δόση διττανθρακικού νατρίου που θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση ενός αθλητή είναι 300mg διττανθρακικού νατρίου ανά κιλό σωματικού βάρους, 90 λεπτά πριν την άσκηση με κατανάλωση 1L νερό. Έχει προταθεί, επίσης, για την αποφυγή παρενεργειών, η κατάποση του διττανθρακικού νατρίου σε 2 δόσεις πριν την άσκηση (100mg/κιλό 90 λεπτά πριν την άσκηση και 100mg/κιλό 30 λεπτά πριν την άσκηση).

Επίσης, αποτελεσματικό φάνηκε το πρωτόκολλο «φόρτισης διττανθρακικών», όπου χορηγήθηκε στους αθλητές 500mg συμπληρώματος/κιλό για 5 μέρες πριν τον αγώνα. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται ρύθμιση της οξύτητας του αίματος που μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 24 ώρες, επιτρέποντας να σταματήσει η συμπληρωματική χορήγηση την ημέρα πριν τον αγώνα, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος παρενεργειών.

Ένα άλλο πρωτόκολλο, πρότεινε την κατανάλωση διττανθρακικού νατρίου 3 φορές την εβδομάδα, πριν από προπόνηση, για 8 εβδομάδες. Μελετήθηκε σε μέτρια προπονημένες γυναίκες και φάνηκε ότι η αύξηση στην ένταση της προπόνησης ήταν υπεύθυνη για τις βελτιώσεις που παρατηρήθηκαν και όχι η χορήγηση διττανθρακικού νατρίου. Ωστόσο, εμφανίστηκε λίγο μεγαλύτερη βελτίωση στο γαλακτικό κατώφλι και στην απόδοση έπειτα από κατανάλωση διττανθρακικού νατρίου.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share