Σάββατο, 08 Μαΐου 2021

4+1 τροφές που καίνε το λίπος!

Το νούμερο 4 είναι ότι καλύτερο!

13 Απριλίου 2021 09:18
4+1 τροφές που καίνε το λίπος!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το Athensmagazine.gr, μετά τα τρόφιμα που κόβουν μαχαίρι την όρεξη, θα σας παρουσιάσει αναλυτικά 5 τροφές που καίνε το λίπος.

Συγκεκριμένα, οι εξαντλητικές δίαιτες καταπονούν τον οργανισμό και είναι πια κοινή γνώση, ότι δεν έχουν τίποτα καλό να προσφέρουν. Από την άλλη, καμία σοβαρή αλλαγή δε μπορεί να συντελεστεί στο σώμα μας, αν δεν προσέξουμε συνολικά τη διατροφή μας κι αν δεν ασκηθούμε.

Έτσι, εμείς θα σας παρουσιάσουμε μερικές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό να κάψει γρηγορότερα λίπος. Ποιες είναι;

Τροφές - Αναλυτικά η λίστα

Στρείδια και άλλα θαλασσινά

Έχουν λίγες θερμίδες, είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και ψευδάργυρο και αποτελούν σημαντική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Το κυριότερο: περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά που συμβάλλουν στην αποφυγή συσσώρευσης έξτρα λίπους.

Μήλα

τρόφιμα που βοηθούν στην απώλεια του λίπους

Τα μήλα θεωρούνται ιδανική τροφή, αν θέλετε να κάψετε κοιλιακό λίπος. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και, όταν συνδυαστούν με πλιγούρι ή καταναλωθούν σε μεγάλες ποσότητες (περίπου τρία ανά ημέρα), μπορούν να αποφέρουν αισθητά αποτελέσματα.

Αβοκάντο

Είναι μια απ’ τις πληρέστερες τροφές και του αποδίδονται πλείστα καλά (όπως ότι μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών ασθενειών ή ότι ρίχνει τη χοληστερίνη). Ταυτόχρονα, τα καλά του λιπαρά καθυστερούν την πέψη και οι φυτικές του ίνες «ελέγχουν» τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα. Εάν μπορείτε να τρώτε ένα ανά ημέρα, θα κάνετε χάρη τόσο στη σιλουέτα σας όσο και στον οργανισμό σας.

Καφές

τροφές που καίνε το λίπος

Η καφεΐνη έχει διουρητικές και θερμογενετικές ιδιότητες, βοηθώντας έτσι στην γρηγορότερη καύση του λίπους. Παρ’ όλ’ αυτά πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο μιας και σε μεγάλες δόσεις έχει αρκετές παρενέργειες, όπως ταχυκαρδίες, αύξηση πίεσης κ.λπ.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει αντιφλεγμονώδεις και διουρητικές ιδιότητες, οι οποίες οφείλονται κυρίως στα υψηλά ποσοστά φλαβονοειδών που περιέχει. Η συστηματική κατανάλωση τσαγιού αυξάνει τις ενεργειακές δαπάνες του οργανισμού, «καίει» τα αποθηκευμένα λίπη, ενεργοποιώντας την καύση τους κατά τον μεταβολισμό τους. Μεταβάλλει, επίσης, την κατανομή του λίπους και μειώνει τον λιπώδη ιστό που εντοπίζεται στην περιοχή της κοιλιάς.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share