Παρασκευή, 07 Οκτωβρίου 2022

4+1 τροφές για μακροζωία

Δείτε ποιες είναι

4 Ιανουαρίου 2021 17:28
4+1 τροφές για μακροζωία
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Ποιες είναι οι 4+1 τροφές για μακροζωία; Ανέκαθεν οι άνθρωποι έψαχναν για τρόπους ώστε να παραμείνουν πάντα νέοι ή απλά να επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης. Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που παρατείνουν τη διάρκεια ζωής. Ενώ, δείτε ποια είναι είναι αυτή η πάμφθηνη τροφή που απομακρύνει τον καρκίνο.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να παραμείνετε νέοι και να παρατείνετε τη διάρκεια και την ποιότητα της ζωής σας είναι να αποκτήσετε καλές διατροφικές συνήθειες να ασκήστε σε καθημερινή βάση.

Το σώμα σας χρειάζεται γενικά να είναι σε καλή υγεία για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής σας και αυτό θα σας δώσει την απαραίτητη δύναμη και ενέργεια για την καθημερινή σας ζωή, ανεξάρτητα από την ηλικία σας.

Παρακάτω θα σας δώσουμε τις 4+1 καλύτερες τροφές που συντελούν στη μακροζωία και φυσικά είναι υγιεινές χάρη στα οφέλη που θα δώσουν στο σώμα σας.

Γαλακτοκομικά προϊόντα και ψάρια

Η τροφές αυτές περιέχουν βιταμίνη D και ασβέστιο, που συμβάλλουν στην αποφυγή μιας ασθένειας που ονομάζεται οστεοπόρωση, κάτι που συμβαίνει μετά την ηλικία των 30, λόγω της απώλειας της οστικής μάζας, η οποία προκαλεί κατάγματα και διάφορους τραυματισμούς που επηρεάζουν την υγεία σας.

Λευκό κρέας

Η γαλοπούλα, το κοτόπουλο και τα ψάρια περιέχουν 25% λιγότερες θερμίδες από ότι το κόκκινο κρέας. Αυτές οι τροφές βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης λίπους και στη φροντίδα της υγείας σας. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ψευδάργυρο και σίδηρο θα ενισχύσει τη δράση των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωσή τους ενισχύει την προστασία του νευρικού μας συστήματος.

Κόκκινα Φρούτα

Τα κόκκινα φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες που εμποδίζουν τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος. Διαθέτουν επίσης βιταμίνη C και φλαβονοειδή, τα οποία προστατεύουν το σώμα σας και το βοηθούν στο να αποτρέψει διάφορες καρδιακές παθήσεις.

Κόκκινα φρούτα

Ρίγανη

Εξειδικευμένες μελέτες έχουν δείξει ότι η ρίγανη περιέχει ένα ενεργό συστατικό που εμποδίζει τις φλεγμονές σε διάφορους ιστούς και αρθρώσεις. Επίσης, ενεργοποιεί την αποφυγή του εκφυλισμού και της αδυναμίας των οστών και ενισχύει το οστικό σύστημα γενικότερα.

Σκόρδο

Τρώγοντας μια σκελίδα σκόρδο την ημέρα, κατά προτίμηση ωμή, θα προστατεύσετε το σώμα σας κατά του καρκίνου και της καρδιακής νόσου. Η κατανάλωση σκόρδου για τουλάχιστον για μια εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου. Εκτός από αυτό, είναι ένα τρόφιμο με πολλά οφέλη για την αποτοξίνωση του οργανισμού και την καταπολέμηση πολλών παθήσεων.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share