Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020

7+1 τροφές για να βοηθήσετε την ψυχολογία σας στην καραντίνα

Θα νιώσετε πολύ καλύτερα

22 Νοεμβρίου 2020 09:07
7+1 τροφές για να βοηθήσετε την ψυχολογία σας στην καραντίνα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η καραντίνα και η επικρατούσα κατάσταση με τον κορωνοϊό, που σε μεγάλο βαθμό εμπεριέχει το στοιχείο του εγκλεισμού, δεν αποκλείεται να είναι ικανά στοιχεία, για να επηρεάσουν την ψυχολογία μας. Υπάρχουν, όμως, τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν με τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και σας παρουσιάζουμε 7+1 από αυτές.

Αν θέλετε, λοιπόν, να ενισχύσετε την πνευματική σας υγεία, να είστε σίγουροι πως η διατροφή επίσης παίζει καθοριστικό ρόλο. Το Athensmagazine.gr σας δείχνει ποιες τροφές μπορείτε να επιλέξετε και σίγουρα δεν είναι οι... δηλητηριώδεις τροφές που όλοι λατρεύουμε.

Λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός)

Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αποδεδειγμένη ευεργετική δράση τόσο στη σωματική όσο και στην πνευματική υγεία. Μάλιστα συμβάλλουν στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας ακόμη και σε ασθενείς με ήπιο Alzheimer.

Μούρα

Οι φράουλες, τα μύρτιλα, τα σμέουρα και τα υπόλοιπα μούρα είναι γνωστά για την αντιοξειδωτική τους δράση. Τα αντιοξειδωτικά έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, βοηθούν στην αύξηση του εγκεφαλικού νευρωνικού συστήματος και στη βελτίωση συμπτωμάτων που σχετίζονται με άγχος και κατάθλιψη.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά στο γιαούρτι συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και κατ΄ επέκταση στην υγεία του πνεύματος, μειώνοντας τα επίπεδα του στρες.

Μπανάνες

Οι μπανάνες φέρεται να αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, της γνωστής και ως «feel good» ορμόνης, στο αίμα.

τροφές ψυχολογία καραντίνα

Καρύδια

Αν αισθάνεσαι πεσμένη, πιάσε μια χούφτα καρύδια! Τα καρύδια είναι πλούσια σε Ω-3 και αντιοξειδωτικά, ενισχύοντας έτσι την καλή σου διάθεση.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα πέρα από νόστιμο treat είναι και ευεργετική για την πνευματική μας υγεία. Συγκεκριμένα, αυτές με 85% περιεκτικότητα σε κακάο, το οποίο είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βοηθούν στην καλύτερη συγκέντρωση και τη βελτίωση της διάθεσης.

Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα περιέχει τη β-καροτίνη, ένα από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά, που μειώνει την καταστροφή των εγκεφαλικών κυττάρων, κάτι που σχετίζεται άμεσα με την πνευματική υγεία και ευεξία.

Προϊόντα ολικής άλεσης

Σύμφωνα με έρευνες, τα προϊόντα ολικής άλεσης περιέχουν αμινοξέα τα οποία βοηθούν στην παραγωγή της σεροτονίνης, μιας ορμόνης με αντικαταθλιπτική δράση.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share