Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2020

6 πιο επικίνδυνες «υγιεινές» τροφές

Δώστε βάση!

22 Οκτωβρίου 2020 08:43
6 πιο επικίνδυνες «υγιεινές» τροφές
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Πόσες φορές δεν έχετε θεωρήσει τις προτάσεις των διατροφολόγων για την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών ιδανικές; Μήπως τελικά δεν είναι τόσο υγιεινές όσο νομίζουμε; Αν πάλι θέλετε να αδυνατίσετε, δείτε εδώ μερικές τροφές που αδυνατίζουν, αλλά χορταίνουν.

Υπάρχουν άνθρωποι που για χρόνια ολόκληρα τρώνε πράγματα που θεωρούν πως τους ωφελούν για να πέσουν από τα σύννεφα όταν κάποτε συνειδητοποιήσουν πως τα πράγματα δεν είναι όπως τα νόμιζαν. Το ακόμα χειρότερο είναι πως κάποιοι δεν θα το ανακαλύψουν ποτέ.

Για να μην πέφτετε θύματα παραπληροφόρησης, διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα τρόφιμα-σαμποτέρ που κρύβονται πίσω από «υγιείς» ετικέτες.

1. Μπάρες πρωτεΐνης (ενεργειακές)

Οι μπάρες πρωτεΐνης μοιάζουν με ένα υγιές σνακ αλλά μπορεί να περιέχουν δυο φορές την ποσότητα του λίπους και των υδατανθράκων που περιέχει μια μπάρα σοκολάτας. Για να μείνουν μακριά από περιττές θερμίδες, αναζητούν εναλλακτικές λύσεις ωστόσο οι περισσότερες χρησιμοποιούν επιβλαβείς γλυκαντικές ουσίες και υδρογονωμένα έλαια.

2. Αποξηραμένα φρούτα

Με περισσότερες από 100 θερμίδες για κάθε ¼ του φλιτζανιού τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να σας προσθέσουν γρήγορα βάρος όταν τα… τιμάτε συχνά. Προτιμήστε καλύτερα τα φρέσκα ή τα κατεψυγμένα φρούτα. Θα μπορείτε να φάτε μεγαλύτερη μερίδα με λιγότερες θερμίδες και θα αισθάνεστε χορτάτοι από τα υγρά.

3. Γιαούρτι με φρούτα

Το γιαούρτι σε οποιαδήποτε απλή μορφή του είναι μια καλή πηγή ασβεστίου και βιταμίνης D. Αλλά ορισμένα γιαούρτια με φρούτα ή τα παγωμένα γιαούρτια μπορεί να έχουν μεγάλη ποσότητα θερμίδων. Προτιμήστε να τρώτε το γιαούρτι σας με φρούτα που θα κόβετε εσείς και με μέλι. Το κλασικό γιαούρτι προσφέρει διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης με το ήμισυ των υδατανθράκων.

Μπέργκερ γαλοπούλας

4. Μαργαρίνη

Μπορεί το βούτυρο να έχει τον ίδιο ή μεγαλύτερο αριθμό θερμίδων, αλλά η μαργαρίνη έχει περισσότερα τρανς λιπαρά, γεγονός που αυξάνει την «κακή» χοληστερόλη και μειώνει την καλή. Είναι ένα συστατικό που οι διαιτολόγοι συνιστούν να αποφύγετε εντελώς.

5. Burger γαλοπούλας

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως αν παραγγείλουν ένα burger γαλοπούλας αντί για βόειο κρέας θα παραμείνουν λεπτοί. Μην ξεγελιέστε, όμως. Ενα μέσο burger γαλοπούλας έχει πάνω από 600 θερμίδες και 30 γραμμάρια λίπους κι αυτό χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το ψωμάκι και τα toppings. Ετσι, την επόμενη φορά που θα αναρωτηθείτε ποιο burger να επιλέξετε μην ανησυχείτε για το είδος του κρέατος. Ο,τι και να επιλέξετε απλά φροντίστε να περιορίσετε το μέγεθος της μερίδας σας.

6. Σούσι

Οι κύλινδροι του sushi μπορεί να κρύβουν κινδύνους, επειδή είναι στριμωγμένοι και φαίνονται μικροί, αλλά μπορεί να είναι «βόμβες» θερμίδων. Ενα ρολό μπορεί να έρχεται συσκευασμένο μέχρι και με 500 θερμίδες. Για να αποστασιοποιηθείτε από αυτές τις θερμίδες αποφύγετε τα ρολά που είναι μαγειρεμένα μέσα σε ζεστό λίπος (tempura) και περιέχουν τυρί κρέμα, τριμμένο τυρί ή πικάντικη σάλτσα μαγιονέζας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share