Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2020

Προσοχή: Αυτές είναι οι 5 "επικίνδυνες" τροφές που ανεβάζουν στα ύψη το σάκχαρο

Δώστε βάση!

24 Αυγούστου 2020 12:13
Προσοχή: Αυτές είναι οι 5
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ξέρετε ποια είναι τα τρόφιμα που ανεβάζουν το σάκχαρο στα ύψη; Το Athensmagazine.gr τα βρήκε και σας τα παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τις τροφές που χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν.

Αν ζείτε με διαβήτη τύπου 2, ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να προσέχετε τη διατροφή σας. Επίσης, ξέρετε, ότι ορισμένες τροφές μπορούν να σας βλάψουν, καθώς θα εκτινάξουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας στα ύψη...Ακόμα και αν δεν πάσχετε από διαβήτη, αυτές οι τροφές είναι καλό να αποφεύγονται, καθώς μπορεί να αυξήσουν την ανοχή του οργανισμού στην ινσουλίνη.

Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές;

Λευκό ρύζι

Μια μελέτη του 2010 στο JAMA Internal Medicine έδειξε πως οι άνθρωποι που καταναλώνουν πέντε ή περισσότερες μερίδες λευκού ρυζιού την εβδομάδα βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2...Μάλιστα, η ίδια μελέτη έδειξε πως αν αντικαταστήσετε τουλάχιστον το 1/3 αυτών των μερίδων με καστανό ρύζι, μπορείτε να ελαττώσετε τον κίνδυνο κατά 16%.

τροφές που ανεβάζουν το σάκχαρο

Λευκό ψωμί

Ο οργανισμός μας απορροφά πολύ γρήγορα τα προϊόντα που φτιάχνονται από επεξεργασμένο αλεύρι και αυτό εκτοξεύει το σάκχαρό μας στα ύψη. Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης, αλλά και πάλι με μέτρο.

Κόκκινο κρέας

Δε χρειάζεται να αφαιρέσετε εντελώς το κόκκινο κρέας από τη διατροφή σας, αλλά πρέπει να το καταναλώνετε προσεκτικά. Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει, ότι η συχνή κατανάλωση κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος μπορεί να συνεισφέρει στην ανάπτυξη διαβήτη. Προτιμήστε πιο υγιεινές πηγές πρωτεΐνης, όπως το κοτόπουλο και τα low-fat γαλακτοκομικά.

Fast food

Πίτσες, κρέπες και φαλάφελ. Πολύ νόστιμα και πάρα πολύ ανθυγιεινά. Αυτές οι τροφές πρακτικά έχουν μηδενική διατροφική αξία, καθώς μας προσφέρουν μόνο θερμίδες, κενούς υδατάνθρακες, κορεσμένα ή τρανς λιπαρά και αλάτι. Το αλάτι, μάλιστα, αυξάνει και τον κίνδυνο για επιπλοκές στην αρτηριακή πίεση.

Πλήρες γάλα

Τα πλήρη γαλακτοκομικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες κορεσμένων λιπαρών και αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και παχυσαρκίας. Αγοράστε γαλακτοκομικά προϊόντα με 1% ή 0% λιπαρά, ώστε να προσλαμβάνετε ικανοποιητικές ποσότητες πρωτεΐνης και ασβεστίου, χωρίς το επιπλέον, περιττό βάρος των λιπαρών.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share