Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021

Δίαιτα με μακαρόνια: Μένετε μισοί μέσα σε 7 ημέρες

Δοκιμάστε την!

11 Αυγούστου 2020 14:01
Δίαιτα με μακαρόνια: Μένετε μισοί μέσα σε 7 ημέρες
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μπορείτε να χάσετε κιλά τρώγοντας μακαρόνια; Κι όμως ναι! Συνδυάζοντας τα σωστά! Πρόκειται για μια δίαιτα με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζωικές πρωτεΐνες και κορεσμένα λιπαρά, που δίνει έμφαση στην κατανάλωση "καλών" αμυλούχων υδατανθράκων, πλούσιων σε φυτικές ίνες και ανθεκτικό άμυλο. Σε περίπτωση που δε θέλετε πρόγραμμα διατροφής με μακαρόνια, δείτε εδώ τη δίαιτα Brazilian.

Πάμε όμως στη δίαιτα με τα μακαρόνια που υπόσχεται απώλεια βάρους 1-2 κιλά εβδομαδιαίως

Δευτέρα

  • Πρωινό - Μια μικρή φρουτοσαλάτα με γιαούρτι
  • Σνακ - Μια μικρή χούφτα αμύγδαλα.
  • Μεσημεριανό - Μια μικρή μερίδα όσπρια και σαλάτα μπρόκολο ή κουνουπίδι με λαδολέμονο
  • Σνακ - 1 μικρό φρούτο
  • Βραδινό - Μια μερίδα μακαρόνια με τόνο και μια σαλάτα με λάχανο καρότο και μια κουταλιά λαδολέμονο

δίαιτες με μακαρόνια

Τρίτη

  • Πρωινό - Ένα μπολ βρώμη αναμεμιγμένο με ακτινίδιο και λίγο γιαούρτι
  • Σνακ - Ένα φρούτο
  • Μεσημεριανό - Μια μερίδα αρακάς με πατάτα, κρεμμύδι, καρότα και άνηθο
  • Σνακ - Γιαούρτι
  • Βραδινό - Ρύζι ατμού με γαρίδες, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο

Τετάρτη

  • Πρωινό - Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, μισό κουταλάκι μαργαρίνη λάιτ, ένα κουταλάκι μέλι και ρόφημα της αρεσκείας σας χωρίς ζάχαρη
  • Σνακ - Δύο φρούτα
  • Μεσημεριανό - Μακαρόνια με κιμά και σαλάτα με τρία κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο
  • Σνακ - Δύο μεγάλα καρότα
  • Βραδινό - Ένα τοστ με ψωμί σικάλεως και τυρί, σαλάτα με δύο κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο

Πέμπτη

  • Πρωινό - Δημητριακά αναμεμιγμένα με φρέσκα φρούτα και καφέ ή τσάι
  • Σνακ - Ένα φρούτο
  • Μεσημεριανό - Σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο και ένα βραστό αβγό
  • Σνακ - Γιαούρτι
  • Βραδινό - Σαλάτα με λάχανο, μαρούλι, κρεμμυδάκια, φασόλια, καλαμπόκι, γαλοπούλα και λαδολέμονο και μια φέτα ψωμί

Παρασκευή

  • Πρωινό - Ψωμί με ταχίνι ή φυτική μαργαρίνη και μέλι και ένα ρόφημα
  • Σνακ - Λίγα καρύδια
  • Μεσημεριανό - Μια μικρή μερίδα φακές σούπα και μια σαλάτα με λάχανο, καρότο, καλαμπόκι και λαδολέμονο
  • Σνακ - Μπανάνα
  • Βραδινό - Μια μερίδα μακαρόνια με σάλτσα πέστο και μια καροτοσαλάτα με λαδόξυδο

Σάββατο

  • Πρωινό - Ένα ατομικό φραντζολάκι ψωμί ολικής άλεσης με ένα κομμάτι άπαχο τυρί. Ρόφημα χωρίς ζάχαρη
  • Σνακ - Δύο φρούτα
  • Μεσημεριανό - Μια μερίδα φάβα με κρεμμύδι και δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο, μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένα κομμάτι άπαχο τυρί, σαλάτα με ένα κουταλάκι ελαιόλαδο
  • Σνακ - Φρουτοσαλάτα
  • Βραδινό - Μακαρονάδα με σάλτσα ντομάτα και τριμμένη παρμεζάνα, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο

Κυριακή

  • Πρωινό - Δημητριακά πρωινού αναμεμιγμένα με ξερά φρούτα και καφές ή τσάι
  • Σνακ - Μαύρη σοκολάτα
  • Μεσημεριανό - Μια μερίδα κοτόπουλο, σαλάτα με λάχανο, μαρούλι, καρότο και λαδολέμονο
  • Σνακ - Ένα φρούτο
  • Βραδινό - Μακαρόνια με γαρίδες, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share