Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020

Κρόκος αυγού, ελαιόλαδο κι άλλες 4 τροφές που επιβάλλεται να τρώτε όσο μεγαλώνετε - Προσοχή

Ρίξτε μια ματιά για να ξέρετε!

11 Αυγούστου 2020 09:02
Κρόκος αυγού, ελαιόλαδο κι άλλες 4 τροφές που επιβάλλεται να τρώτε όσο μεγαλώνετε - Προσοχή
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε όσο μεγαλώνετε; Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και χθες με τα τρόφιμα που πρέπει να κόψετε για να χάσετε κιλά.

Η διατροφή έχει σημαντική επίδραση στην υγεία του εγκεφάλου, ιδιαίτερα όσο περνούν τα χρόνια. Όλο και περισσότερες επιστημονικές μελέτες δείχνουν, ότι συγκεκριμένες τροφές είναι δυνατό να μειώσουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ και άλλων παρόμοιων νευροεκφυλιστικών ασθενειών. Ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο εγκέφαλός μας για να λειτουργεί σωστά και σε ποιες τροφές τα βρίσκουμε;

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω τα τρόφιμα που πρέπει να τρώτε περισσότερο:

Ρόκα

Ρόκα οφέλη

Η ρόκα παρέχει νιτρικές ενώσεις, συστατικά που αυξάνουν τη ροή αίματος στον εγκέφαλο κι έτσι επιτρέπουν την καλύτερη οξυγόνωση των κυττάρων.

Μύρτιλα

Από όλα τα μούρα, τα μύρτιλα είναι τα πιο πλούσια σε φλαβονοειδή, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που προστατεύουν τον εγκέφαλο από το οξειδωτικό στρες και διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων.

Κρόκος αυγού

Ο κρόκος του αυγού παρέχει χολίνη, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β η οποία μετατρέπεται στον οργανισμό σε ακετυλοχολίνη. Η ακετυλοχολίνη είναι ένας πολύτιμος νευροδιαβιβαστής που συμβάλλει στην καλή μνήμη και στην υγεία των εγκεφαλικών κυττάρων.

Ελαιόλαδο

Ιδιαίτερα το ποιοτικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο προστατεύει τον εγκέφαλο από τον σχηματισμό των πλακών βήτα αμυλοειδούς και των πρωτεϊνικών συμπλεγμάτων που προκαλούν το Αλτσχάιμερ. Η ελαιοκανθάλη του ελαιόλαδου είναι ένα από τα συστατικά που θεωρείται ότι παίζουν κεντρικό ρόλο σε αυτή τη θετική επίδραση.

Σολομός

Το γευστικό ψάρι ως γνωστόν παρέχει μεγάλη ποσότητα Ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία του εγκεφάλου, καθώς καταπολεμούν τις φλεγμονές και το οξειδωτικό στρες, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ.

Καρύδια

τρόφιμα που πρέπει να τρώμε καθημερινά

Και τα υγιεινά λιπαρά φυτικής προέλευσης είναι ωφέλιμα για τον εγκέφαλο. Τα καρύδια έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε άλφα λινολενικό οξύ, ένα είδος Ω-3 λιπαρών φυτικής προέλευσης.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share