Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

Η καλύτερη δίαιτα για να χάσετε βάρος: 4 κιλά σε 3 μέρες

Τι πρέπει να τρώτε;

8 Αυγούστου 2020 14:12
Η καλύτερη δίαιτα για να χάσετε βάρος: 4 κιλά σε 3 μέρες
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Aν είναι επείγουσα ανάγκη να χάσετε βάρος για κάποιο σημαντικό γεγονός αυτή η δίαιτα είναι αυτό που χρειάζεστε. Το Athensmagazine.gr ανακάλυψε ένα τρομερό πρόγραμμα διατροφής, όπως έκανε και με την καλοκαιρινή δίαιτα.

Αυτό το σύστημα παροχής ισχύος θεωρείται, ότι είναι αρκετά ακραίο, ουσιαστικά έχει μειωμένη την ποσότητα των θερμίδων, έτσι δε συνιστάται να επιμείνουμε σε αυτό για περισσότερο από 3 ημέρες. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, για άλλες 4 ημέρες θα πρέπει να τρώμε με μέτρο, με εξαίρεση το αλεύρι, τα γλυκά και τα τηγανητά.

Δίαιτα τριών ημερών

Πρώτη ημέρα

Πρωινό: μισό γκρέιπφρουτ, 1 φέτα ψωμί από σιτάρι ολικής αλέσεως, 2 κουταλιές της σούπας. φυστικοβούτυρο, τσάι χωρίς ζάχαρη.

Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια μαγειρεμένο κοτόπουλο, 1 φέτα ψωμί από αλεύρι ολικής αλέσεως, τσάι χωρίς ζάχαρη.

Δείπνο: 100 g βραστό κοτόπουλο, 3 κουταλιές της σούπας, βρασμένο αρακά (μπορεί να είναι και κονσέρβα), 1/2 μπανάνα, 1 μήλο.

πρόγραμμα διατροφής

Δεύτερη ημέρα

Πρωινό: 1 αυγό, 1 φέτα ψωμί από σιτάρι ολικής αλέσεως, μισή μπανάνα.

Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια τυρί cottage, 1 αυγό, το τσάι χωρίς ζάχαρη.

Δείπνο: 2 λουκάνικα, 100 γραμμάρια βρασμένο μπρόκολο στον ατμό, 2 φρέσκα καρότα, επιδόρπιο μπανάνα 2.1 και 100 g γιαούρτι διαίτης.

Τρίτη Ημέρα

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί από αλεύρι ολικής αλέσεως με μερικές φέτες τυρί, 1 μήλο.

Μεσημεριανό: 1 αυγό, 1 φέτα ψωμί από αλεύρι ολικής αλέσεως, τσάι χωρίς ζάχαρη.

Δείπνο: 100 g βραστό κοτόπουλο, επιδόρπιο και 1/2 μπανάνα 100 γιαούρτι g διατροφή.

Απαραίτητη προϋπόθεση αυτής της διατροφής είναι να πίνετε 1,5 λίτρα νερό την ημέρα. Πριν από την έναρξη και τήρηση του θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν έχετε οποιαδήποτε ασθένεια του πεπτικού συστήματος και διαταράσσονται οι ορμόνες.

Η δίαιτα 5-4-3-2-1 που θα κάνει την απώλεια βάρους "παιχνιδάκι"

Σχεδόν όλες οι γυναίκες βρίσκονται σε περίοδο δίαιτας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως πλέον θα πρέπει να φορέσουν τα μαγιό τους και να πάνε στην παραλία. Μάλιστα, ορισμένες γυναίκες ίσως να έχουν κάνει ήδη το πρώτο μπάνιο τους. Το πρόγραμμα που ακολουθεί παρακάτω, αναμένεται να σας βάλει σε τάξη. Δηλαδή, να χάσετε τα περιττά κιλά μέχρι να βγείτε "για τα καλά" στην παραλία. Ωστόσο, αν είστε από εκείνες που βιάζονται και δεν μπορούν να πειθαρχήσουν για καιρό, δείτε εδώ τη γρήγορη δίαιτα με σούπες της μιας εβδομάδας.

Πάρτε τη σαν παιχνίδι. Διαβάστε προσεκτικά τους όρους του παιχνιδιού και αρχίστε να παίζετε αντιμέτωποι με τον εαυτό σας. Tο πρόβλημα βάρους που αντιμετωπίζετε, αν είστε έντιμος παίκτης, θα το επιλύσετε αργά, αλλά σταθερά.

Ισορροπημένη διατροφή, διαλέγοντας από κάθε στήλη τον αριθμό τροφίμων που επιτρέπεται

H πρώτη στήλη σηματοδοτείται με το Νο 5. Aπό αυτή τη στήλη μπορείτε να διαλέγετε καθημερινά 5 ίδια ή διαφορετικά τρόφιμα.

H δεύτερη στήλη σηματοδοτείται με το Νο 4. Aπό αυτή τη στήλη μπορείτε να διαλέγετε καθημερινά 4 ίδια ή διαφορετικά τρόφιμα.

H τρίτη στήλη σηματοδοτείται με το Νο 3. Aπό αυτή τη στήλη μπορείτε να διαλέγετε καθημερινά 3 ίδια ή διαφορετικά τρόφιμα.

H τέταρτη στήλη σηματοδοτείται με το Νο 2. Aπό αυτή τη στήλη μπορείτε να διαλέγετε καθημερινά 2 ίδια ή διαφορετικά τρόφιμα.

H πέμπτη στήλη σηματοδοτείται με το Νο 1. Aπό αυτή τη στήλη μπορείτε να διαλέγετε καθημερινά 1 μόνο τρόφιμο.

Υπάρχει ακόμη μία στήλη με επικεφαλίδα «ΠPΩINA». Για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, διαλέξτε 1 πρωινό, που μπορεί κάθε φορά να είναι το ίδιο ή διαφορετικό.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share