Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021

5 τροφές "θάνατος" για την υγεία σας - Ανεβάζουν την "κακή" χοληστερόλη

Προσοχή!

7 Αυγούστου 2020 07:51
5 τροφές
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που κάνουν κακό στην υγείας μας, διότι ανεβάζουν στα... ύψη την "κακή" χοληστερόλη; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε με τα τρόφιμα που είναι τοξικά.

Συγκεκριμένα, η λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας (LDL), η λεγόμενη "κακή" χοληστερίνη, μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για την καρδιά μας. Δείτε ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να αποφεύγετε, καθώς αυξάνουν σημαντικά τα επίπεδά της.

Οι τροφές αυτές περιέχουν μεγάλες ποσότητες χοληστερόλης, αλλά και βλαβερά κορεσμένα λιπαρά και τρανς λιπαρά.

Γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά

Τα γαλακτοκομικά παρέχουν πολύτιμο ασβέστιο και μέταλλα, προτιμήστε όμως το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι με λιγότερα λιπαρά.

τροφές που ανεβάζουν την χοληστερίνη

Αρτοποιήματα

Οι πίτες και οι τάρτες περιέχουν αρκετό βούτυρο, κρέμες και γάλα με πολλά λιπαρά.

Λιπαρό κόκκινο κρέας και κοτόπουλο με πέτσα

Το κόκκινο κρέας, τα αλλαντικά και το κοτόπουλο με την πέτσα του περιέχουν μεγάλες ποσότητες κορεσμένων λιπαρών. Προτιμήστε το καθαρό κόκκινο κρέας, το στήθος γαλοπούλας και το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα του.

Τηγανητά και επεξεργασμένα τρόφιμα

Τόσο τα τηγανητά όσο και αρκετά επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν τα βλαβερά τρανς λιπαρά. Επιλέξτε πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος όπως το ψήσιμο ή το βράσιμο και ελέγχετε πάντα τις ετικέτες των τροφίμων ώστε να διαπιστώσετε τι είδος λιπαρών περιέχουν.

Κρόκος αβγού

Εάν έχετε ανεβασμένη χοληστερίνη, καλό είναι να αποφεύγετε τον κρόκο του αβγού και να καταναλώνετε μόνο το ασπράδι.

Μέλι, μακαρόνια, αλάτι και άλλες 3 τροφές που θα σας σώσουν τη ζωή

Γνωρίζετε ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να σας σώσουν τη ζωή; Πρέπει να τις έχετε πάντα στην τσάντα σας. Το Athensmagazine.gr έμαθε ποιες είναι και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνετε για να είστε σε φόρμα.

Όσο κι αν δε θέλουμε να σκεφτόμαστε τις δύσκολες καταστάσεις, κανείς δε μπορεί να μας εξασφαλίσει, ότι δε θα συμβούν. Σε ορισμένες χώρες οι άνθρωποι έχουν πάντα έτοιμη μια τσάντα με τα απαραίτητα που θα πρέπει να πάρουν μαζί τους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Αυτή η τσάντα, εκτός από τα απαραίτητα σημαντικά έγγραφα, περιλαμβάνει επίσης, και κάποιες τροφές που θα βοηθήσουν στην επιβίωση.

Δείτε τις τροφές παρακάτω:

Μέλι

Το μέλι, μία από τις καλύτερες πηγές φυσικών σακχάρων είναι από τις πλέον απαραίτητες τροφές για να έχετε μαζί σας. Δεν χαλάει ποτέ και μπορείτε να το προσθέσετε σε οποιοδήποτε σχεδόν φαγητό κάνοντάς το έτσι πιο νόστιμο και πιο δυναμωτικό. Φροντίστε να έχετε μαζί σας φακελάκια ζάχαρη, καραμέλες, σιρόπι σφένδαμου και μπισκότα για να είστε βέβαιοι ότι οι τιμές του ζαχάρου στο αίμα σας βρίσκονται στο ιδανικό επίπεδο.

Αλάτι

τροφές που δε χαλάνε

Όταν βιώνετε μια οποιαδήποτε είδους κρίση τα επίπεδα του νατρίου στο σώμα σας μπορεί να μειωθούν. Για αυτό το λόγο ένα σακουλάκι αλάτι είναι απολύτως απαραίτητο. Το νάτριο θα βοηθήσει τα υγρά στο σώμα σας να κυκλοφορούν και να μην παθαίνετε κράμπες.

Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες δημητριακών είναι άριστη επιλογή για τέτοιου είδους περιπτώσεις. Φτιάχνονται από βρώμη, σταφίδες και μέλι και είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες, μεταλλικά άλατα και φυτικές ίνες. Μπορείτε να προσθέσετε κι άλλου είδους μπάρες, από φουσκωμένο ρύζι για παράδειγμα. Δεν χαλάνε και είναι ιδιαίτερα χορταστικές και θρεπτικές.

Μακαρόνια με τυρί

μακαρόνια με τυρί οφέλη

Ένα κλασικό αγαπημένο πιάτο που μπορείτε πάντα να έχετε μαζί σας. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι βραστό νερό και είναι έτοιμο. Εάν έχετε και ελαιόλαδο και λίγο σαλάμι αέρος, τότε το γεύμα σας είναι πλήρες. Τα 30 γρ. έχουν 105 θερμίδες.

Σταφίδες και φιστίκια

Μπορείτε να συμπεριλάβετε και σταφίδες και φιστίκια και να τα βάλετε σε μικρά πλαστικά σακουλάκια που κλείνουν αεροστεγώς. Είναι πλούσια σε θερμίδες καθώς τα 30 γρ. έχουν 130 θερμίδες. Επιπλέον, τόσο οι σταφίδες όσο και τα φιστίκια έχουν μεγάλη θρεπτική αξία.

Τόνος

Ο τόνος σε κονσέρβα είναι απαραίτητος σε τέτοιες περιπτώσεις, Περιέχει πολλή πρωτεΐνη και μεταλλικά άλατα και τρώγεται πανεύκολα. Εάν έχετε μαζί σας και κράκερ τότε έχετε ένα πλήρες γεύμα στη στιγμή.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share